Alfaklubo Forumas
Konsultacijos => Alfa Romeo 147, 156, 166, GT, GTV/916 Spider => Alfa Romeo 156 => Temą pradėjo: Shefas 2009-02-13 15:18
-
Pas mane pradejo streikuoti imobilaizeris, tai nuskaito, tai nenuskaito rakto. Zinant alfas tai as speju, kad greitu metu is vis neuzsikursiu :) Gal kas susiduret su sia problema?
-
Jei turi rakto koda, tada perprogramuok per nauja ir tuetu buti viskas gerai. :mzp:
-
Pas mane pradejo streikuoti imobilaizeris, tai nuskaito, tai nenuskaito rakto. Zinant alfas tai as speju, kad greitu metu is vis neuzsikursiu :) Gal kas susiduret su sia problema?
Imobilaizerio antena gali streikuoti... arba pats raktas, antro neturi?
-
pas mane taipogi jis streikuoja. kiek susipazinau su situacija,tai tokios jau tos alfos... pas mane buna ryte isedi i masina, ijungi degima,dega raktas. kad ir kiek isjungtum/ijungtum degima visviena dega,tai viena karta pasuki starteri,tada jau uzgesta... zodziu burtai.. :o nusprendziau,kad tai tiesiog rytinis pazadinimas alfutes,o paskui jau prie reikalo :) :cart:
-
Antra rakta turiu, reikes pabandyti su juo, o Imobilaizerio kodo neturiu...
-
jeigu ir su antru raktu durniuos reiska reikia keisti antena
-
Antra rakta turiu, reikes pabandyti su juo, o Imobilaizerio kodo neturiu...
Koda gali gauti alfu atstovybeje. Pagal kebulo numeri atsius is Italu. Tas kainuodavo 70-80 pinigu. Jo pagalba gali atjungti imobilaizeri (avarinis imobilaizerio atjungimas). Isbandytas budas - tikrai veikia :)
-
Koda gali gauti alfu atstovybeje. Pagal kebulo numeri atsius is Italu. Tas kainuodavo 70-80 pinigu. Jo pagalba gali atjungti imobilaizeri (avarinis imobilaizerio atjungimas). Isbandytas budas - tikrai veikia :)
cia vadinasi pinigu darymas is ... ;) 70-80 lt uz tai, kad vadzybininininkas parasys laiska i Italija ;D
-
pabandyk mobilaizerio antena pasukinet. man lygiai tas pats budavo, net po kelis kartus per diena. nusiemiau ta plasmase kur po vairu eina, pasukinejau antenele ir viskas ok. :P
-
pas mane irgi tas pats buvo. Reikejo pavalyt imob. antenos kontaktus ;) ir jau ~3 metus bedu neturiu. Autobravoj suoke apie kazkokio bloko keitima kas butu kainave ~1000 pinigu ::)
-
as irgi imob. antenos kontaktus pravales nebeturiu problemu. budavo tas pat - tai dega raktas, tai ne.
-
Na kolkas su antru raktu veikia puikiai :) Tad neardysiu :) Kai atsisakys, tada jau rimciau pamastysiu :)
-
Na kolkas su antru raktu veikia puikiai :) Tad neardysiu :) Kai atsisakys, tada jau rimciau pamastysiu :)
Pirmas raktas reiskias durniuoja ;)
-
sveiki. geda man prasyt pagalbos ypac tokiu klausimu,bet va imobilaizeris streikuoja,kazkam is jusu padejo kontaktu pravalymas,buvau atsukes plastmase... ir niekaip nedasilo man,kur ten imobilaizerio antena ir jos fiske. kazka panasaus i ja radau,bet is vienos puses jos atjungti neimanoma,o kitoj pusej nesimato net laido galo... zodziu,vyrai,gal galit apibudint ar dar geriau foto,kaip ten ji atrodo,bo niekur neradau... :'(
-
As kai nupirkau savo AR tai pa mane jau buvo imobilaizeris perdarytas ant slapuko ir jokiu problemu neturiu ;) patarciau ta paty padaryti ir isvengsis bereikalingu problemu su nuskaitymu imobilaizerio :D
-
gal galit apibudint ar dar geriau foto,kaip ten ji atrodo,bo niekur neradau... :'(
Keletas paveiksliukų - gal padės :) Pati antena primontuota prie spynelės ir keičiasi tik su spynele, o antenos laidas atsijungia nuo CODE valdymo blokelio ("A" lizdas 3 pav.), kuris yra virš saugiklių - matyt, ten reikia ir pabandyt paklibint ;)
-
oo!! jau viskas aisku :D dekingas labai. buvau reiskia pacia antena nuemes,bet nedaejau ik fiskes,reiks pasiknist. dekingas dar karta :alaus: :star:
-
Kad tik mačytų ;D
-
beje ta antena nusiima nuo spyneles ;) jei nusiardysite pamatysite patys kad tai atskiros detales ;)
-
sveiki. prisidariau problemu- perpjoviau imobilaizerio antena. neklauskite kaip :-Xpo to sulytavau bet vistiek nebeuzgesta raktas prietaisu skydelyje t.y. antena neberanda chipo. gal turite kas protingu minciu ka daryti? aisku, yra variantas atjungti imobilaizeri bet reikia laukti pirmadienio kol meistrai prades dirbti bet gal imanoma dabar ka padaryti pvz. nuresetinti ar kazka panasaus? ::)
-
sveiki. prisidariau problemu- perpjoviau imobilaizerio antena. neklauskite kaip :-Xpo to sulytavau bet vistiek nebeuzgesta raktas prietaisu skydelyje t.y. antena neberanda chipo. gal turite kas protingu minciu ka daryti? aisku, yra variantas atjungti imobilaizeri bet reikia laukti pirmadienio kol meistrai prades dirbti bet gal imanoma dabar ka padaryti pvz. nuresetinti ar kazka panasaus? ::)
bandyk ieskot kitos,gal suveiks.
-
jo, taip ir padariau. pavyko greitai gauti kita antena. pakeiciau ir jau viskas o.k. :alaus:
-
jei kas nors pamesite vieninteli rakta nuo savo alfos (ar kitos auto) - www.visraktis.lt
skambinau, kalbejau - alfos raktelio pagaminimas ir priprogramavimas prie imobilaizerio -250 Lt.
imobilaizerio atjungineti neapsimoka, nes, kaip sake meistras, jie yra gan patvarus ir sudetingi, todel labiau apsimoka darytis rakta.
atjungimo kaina 400 - 500 Lt.
tai va tokios tokeles ;)
-
jei kas nors pamesite vieninteli rakta nuo savo alfos (ar kitos auto) - www.visraktis.lt
skambinau, kalbejau - alfos raktelio pagaminimas ir priprogramavimas prie imobilaizerio -250 Lt.
imobilaizerio atjungineti neapsimoka, nes, kaip sake meistras, jie yra gan patvarus ir sudetingi, todel labiau apsimoka darytis rakta.
atjungimo kaina 400 - 500 Lt.
tai va tokios tokeles ;)
tai jau tavo pajudejo is trinapolio g. ? kiek savaiciu stovejo ? :smilie:
-
tai jau tavo pajudejo is trinapolio g. ? kiek savaiciu stovejo ? :smilie:
nop. algos jau du menesiai niekaip nesumoka, tai ir stovi vargse. sy menesi turetu jau isjudet i gatves su nauja pakaba, raudonais slenksciais ir t.t. ;)
-
tai jau tavo pajudejo is trinapolio g. ? kiek savaiciu stovejo ? :smilie:
nop. algos jau du menesiai niekaip nesumoka, tai ir stovi vargse. sy menesi turetu jau isjudet i gatves su nauja pakaba, raudonais slenksciais ir t.t. ;)
Ko noreti, dirbi tokioje kontoroje, kur jusu Direktorius paranojikas ir siaip trenktas :)
-
Ko noreti, dirbi tokioje kontoroje, kur jusu Direktorius paranojikas ir siaip trenktas :)
sutinku ir pritariu ;) bet klausimas is kur tu jy pazysti? ;)
-
Ko noreti, dirbi tokioje kontoroje, kur jusu Direktorius paranojikas ir siaip trenktas :)
sutinku ir pritariu ;) bet klausimas is kur tu jy pazysti? ;)
Kas sito vagies nepazysta, savo bizni padare kitu idirbiu...
-
man buvo irgi toks atvejis bet nuvariau pas elektrika ir jis per naujo patikrino visas fiskes susijusias su mobilajzeriu ir viskas pasitajse gali butu susija ir su fiskem :)
-
man buvo irgi toks atvejis bet nuvariau pas elektrika ir jis per naujo patikrino visas fiskes susijusias su mobilajzeriu ir viskas pasitajse gali butu susija ir su fiskem :)
deja, bet susije su raktelio pametimu ir tuscia galva ;) cia mano atveju.
-
Pas mane pradejo streikuoti imobilaizeris, tai nuskaito, tai nenuskaito rakto. Zinant alfas tai as speju, kad greitu metu is vis neuzsikursiu :) Gal kas susiduret su sia problema?
o kur ta imnobilaizerio antena tiksliai randasi?
:)
-
o kur ta imnobilaizerio antena tiksliai randasi? :)
prie uzvedimo spyneles, ziedas toks plastmasinis. kai nusiardysi vairo apdailos plastmases - pamatysi. pagal ta laida atseksi iki imobilaizerio, o jau prie jo priejimas tai nepavydetinas...
is esmes, tai nieko tu ten jam nepadarysi, ten tiesiog tik elektronine dezute.
pas tave bus kompas klaida ismetes kad neatpazysta rakto. reiketu kad kas nors tavo masina prie kompo pasijungtu ir istrintu klaida masinos kompe, tada turetu but viskas ok. man panasi istorija buvo, o as net nezinojau kad mano imobilaizeris gyba pjauna. meistras paklause ar kartais negrybauja uzvedimas ir sako pas tave kompas imobilaizerio klaida meta. istryne ja ir daugiau jokiu bedu uzvedant.
-
Nezinau ar visai i tema, bet po Giriaus is Alfaserviso kapitalinio variklio turejau toki bajeri ant 2000m. 156 2,0 TS kad atvaziavau ir paskui nebeuzsivedziau, is pradziu imobilaizerio lempute - raktas uzsidegdavo blankiau nei visada, o kita diena nustojo uzsidegti, o kompu jungiantis prie masinos ismesdavo klaida, kad imobilaizris kodo nepaduoda ar kodas ne tas ir neleidzia prisijungti... Starteris suka, visa kita ok
Taigi, krapsciau, krapsciau ir atkrapsciau, kad variklio skyriuje didele fyske variklio skyriuje suzaliavusi ir kontaktai biski prasizioje,
Supurskiau, suspaudziau kontaktus, pasukau rakteli spyneleje, uzsidege ir uzgeso imobilaizero lempute skydelyje, pasukau rakteli ir Brummm $ :star: Alfytes sirdele vel plaka :star:
-
Atisiprasau jai stipriai cia nusisnekesiu :-\ turiu beda su imobilaizeriu Ar kaip sugenda buten ta mobilaizerio antena ( tai pasukus raktely ar turi uzsidegti pakaitinimo zvakiu lempute ( nes tipo meistras sake jai neuzsidega zvakiu lempute tai beda ne mobilaizeryje.) Tai kaip cia yra:?
-
Atisiprasau jai stipriai cia nusisnekesiu :-\ turiu beda su imobilaizeriu Ar kaip sugenda buten ta mobilaizerio antena ( tai pasukus raktely ar turi uzsidegti pakaitinimo zvakiu lempute ( nes tipo meistras sake jai neuzsidega zvakiu lempute tai beda ne mobilaizeryje.) Tai kaip cia yra:?
imobilaizeris tai yra code lempute geltonas raktas o zvakiu pakaitinimas turi uzisdegt ir uzgest cia nesusije dalykai:)
-
Atisiprasau jai stipriai cia nusisnekesiu :-\ turiu beda su imobilaizeriu Ar kaip sugenda buten ta mobilaizerio antena ( tai pasukus raktely ar turi uzsidegti pakaitinimo zvakiu lempute ( nes tipo meistras sake jai neuzsidega zvakiu lempute tai beda ne mobilaizeryje.) Tai kaip cia yra:?
imobilaizeris tai yra code lempute geltonas raktas o zvakiu pakaitinimas turi uzisdegt ir uzgest cia nesusije dalykai:)
Oj vargeli Tai jaigu pas mane neuzsidega zvakiu lempute ir tas raktas dega . Tai ka tada daryt kur ieskot bedos?
-
Oj vargeli Tai jaigu pas mane neuzsidega zvakiu lempute ir tas raktas dega . Tai ka tada daryt kur ieskot bedos?
pradzioj pasijunk prie kompo masina, tada kai pamatysi klaidas ir suk galva. nieko ten stebuklingo nebus, pamatysi. gal rele kokia nuejus.
-
Atisiprasau jai stipriai cia nusisnekesiu :-\ turiu beda su imobilaizeriu Ar kaip sugenda buten ta mobilaizerio antena ( tai pasukus raktely ar turi uzsidegti pakaitinimo zvakiu lempute ( nes tipo meistras sake jai neuzsidega zvakiu lempute tai beda ne mobilaizeryje.) Tai kaip cia yra:?
Klausyk, a cia apie ta pakaitinimo zvakiu lempute ne alfa servise pasakojo, a ? :)
1. Ar pas tave yra papildoma (ne gamykline) signalizacija?
2. Ar bandei bent alfa diag pasijungti ?
3. Ar turi Alfa Romeo (savo zinoma) kodu kortele?
-
Jei turi rakto koda, tada perprogramuok per nauja ir tuetu buti viskas gerai. :mzp:
o kur rasoma kodas ir kaip ji perprogramuoti? aciu uz pagalba
-
as irgi imob. antenos kontaktus pravales nebeturiu problemu. budavo tas pat - tai dega raktas, tai ne.
o kur tie kontaktai randasi? :)
-
o kur rasoma kodas ir kaip ji perprogramuoti? aciu uz pagalba
Ant GAMYKLINES kodu korteles. Arba dar galima jy nuskaityti is imobilaizerio, tik net neisivaizduoju kiek tas reikalas kainuos, nes alfu imobilaizeriai yra gan neblogai pasaugoti nuo nulauzimu ir t.t., taip kad gali tekt nemazai pinigu atseiket... perprogramuoti tau jy gali tas, kas turi tam tikra yranga. O tai yra tie, kurie uzsiima raktu gamyba ir raktu su imobilaizeriais gamyba bei kodavimu.
o kur tie kontaktai randasi? :)
Pati antena randasi prie uzvedimo spyneles, nuimi plastmases, kurios aplink vaira, tada aplink uzvedimo spyna matysi zieda juoda su laidu juodu. pagal jy sekdamas (reikes nuimti apatine paneles dali, po vairu) uz pagrindinio saugikliu bloko rasi imobilaizerio dezute. ten ir bus pajungta antena. Jei trumpiau, tai antena ir yra tas ziedas, kuris yra aplink uzvedimo spyna.
Jei noresi istraukt visa imobilaizeri - SEKMES darbuose ;) :alaus: as isiminejau spidometrus, kad lengviau prieiti, atjungiau visus laidus is saugikliu bloko, issukau pati saugikliu bloka, tada siaip ne taip atsukau. Priejimas labai delikatus ;D rankas apsitarkuoji kaip reikalas... Jei jau imsi imobilaizeri lauk - nuardes plastmases pats matysi kaip ir kas. Jei ka, tai fyskiu atgal sujungt tikrai nesumaisysi, ten panasiai kaip kompe, kiekvienai jungciai atskira fyske ;)
-
o gal kas zino avarine kombinacija, kaip atjungti imobilaizeri ( ten gazo pedalo spaudinejimas kaskiektai kartu, raktelio pasukimas ir panasiai)
Aciu
-
o gal kas zino avarine kombinacija, kaip atjungti imobilaizeri ( ten gazo pedalo spaudinejimas kaskiektai kartu, raktelio pasukimas ir panasiai)
Aciu
Jei 156, tai prikabinau fotke. Isbandyta ir puikiai veikia.
-
taip, 156, aciu
-
o gal kas zino avarine kombinacija, kaip atjungti imobilaizeri ( ten gazo pedalo spaudinejimas kaskiektai kartu, raktelio pasukimas ir panasiai)
Aciu
Jei 156, tai prikabinau fotke. Isbandyta ir puikiai veikia.
jei neturi kodo korteles - sitas variantas nepades kaip supratau...
-
www.liqui-moly.lt
Ats: Imobilaizeris
« Atsakyti #22 : 2009 m. birželio 05 d. 13:32:37 » Citata
--------------------------------------------------------------------------------
jei kas nors pamesite vieninteli rakta nuo savo alfos (ar kitos auto) - www.visraktis.lt
skambinau, kalbejau - alfos raktelio pagaminimas ir priprogramavimas prie imobilaizerio -250 Lt.
imobilaizerio atjungineti neapsimoka, nes, kaip sake meistras, jie yra gan patvarus ir sudetingi, todel labiau apsimoka darytis rakta.
atjungimo kaina 400 - 500 Lt.
tai va tokios tokeles...NESAMONE.DRAUGUI REKOMENDAVAU CIA TA NESAMONE PERSKAITES...SUSISKAMBINO...KAINA PRASIDEDA NUO 800LT....GEDOS TIK PRISIDARIAU :-X
-
NESAMONE.DRAUGUI REKOMENDAVAU CIA TA NESAMONE PERSKAITES...SUSISKAMBINO...KAINA PRASIDEDA NUO 800LT....GEDOS TIK PRISIDARIAU :-X
Nezinau kam jis ten skambino, bet man telefonu taip pasake. As ne pas juos dariausi rakta, todel konkreciai sakyti kaip ir kas negaliu. Dariausi kitoj imonej uz 350 Lt. 30 minuciu uztruko visa procedura ir viskas, laimingo kelio... Pas tuos kur dariausi, kaina pradzioj buvo 500 Lt, bet kai pasakiau, kad kitoj vietoj padarys uz 400 Lt, sako "pasakyk kur daro uz 400 Lt - as tau padarysiu uz 350 Lt.". Taip ir buvo, pasakiau kur daro uz 400 Lt - jie man uz 350 Lt padare be jokiu bedu. Reikia ieskotis ir skambinetis - surasi pigiausia varianta. Vieni veikejai man irgi sake "padarysim be problemu uz 150 Lt", bet kai atsinesiau kodu kortele, kaina pasoko iki 500 Lt ir tai dar nelabai norejo apsiimti, tai teko vaziuoti kitur.
-
www.liqui-moly.lt
Ats: Imobilaizeris
« Atsakyti #22 : 2009 m. birželio 05 d. 13:32:37 » Citata
--------------------------------------------------------------------------------
jei kas nors pamesite vieninteli rakta nuo savo alfos (ar kitos auto) - www.visraktis.lt
skambinau, kalbejau - alfos raktelio pagaminimas ir priprogramavimas prie imobilaizerio -250 Lt.
imobilaizerio atjungineti neapsimoka, nes, kaip sake meistras, jie yra gan patvarus ir sudetingi, todel labiau apsimoka darytis rakta.
atjungimo kaina 400 - 500 Lt.
tai va tokios tokeles...NESAMONE.DRAUGUI REKOMENDAVAU CIA TA NESAMONE PERSKAITES...SUSISKAMBINO...KAINA PRASIDEDA NUO 800LT....GEDOS TIK PRISIDARIAU :-X
Tai kad vilniuje uz 120 padaro alfos rakta
-
Tai kad vilniuje uz 120 padaro alfos rakta
cia su prikodavimu prie imob?
-
kur padaro 120...su prikodavimu su viskuom...duok kordinates... :smilie:
-
kur padaro 120...su prikodavimu su viskuom...duok kordinates... :smilie:
Jo, bent jau ateiciai ;D cia manau tik pats darbas, t.y. pats raktas + gamyba. O prikodavimas jau manau bus 200 ir + Lt.
-
Tilto g. 33a-2, 01101 Vilnius
Tel./fax +370 5 2125586, Mob. +370 6 5522777
Pries puse metu klausiau 120Lt sake
-
Tilto g. 33a-2, 01101 Vilnius
Tel./fax +370 5 2125586, Mob. +370 6 5522777
Pries puse metu klausiau 120Lt sake
Katik skombinau, "apie trys šimtAj lYtu" ;D
-
Tilto g. 33a-2, 01101 Vilnius
Tel./fax +370 5 2125586, Mob. +370 6 5522777
Pries puse metu klausiau 120Lt sake
Katik skombinau, "apie trys šimtAj lYtu" ;D
Na tai arba as gatavas atvariau arba jie gryba pjauna
-
Na nezinau. Esme tame, kad uz 120 Lt gali padaryti nebent draugas ar geras pazystamas... Arba labai didelia nuolaida pritaikius... Na nebent dar kokiam kaime, ar mazesniam mieste. Nes vien jau uz "Vilnius" +20% uzdedama ;D
-
ka cia nusisnekate...ka tik skambinau tuo nr...rakto dublikatas be pultelio be nieko 350lt...o jei nori su pulteliu kaip priklauso su imobilaizeriu ir t.t...virs 1000lt...tiksliai nepasake....NEBENUSIPEZEKITE GERBEMIEJI ;D
-
galiu pasiulyti 2 raktelius su spynute ir imobilaizeriu uz 250lt
-
galiu pasiulyti 2 raktelius su spynute ir imobilaizeriu uz 250lt
Kiek zinau neiseitis, nes ne tik immo reikia keisti bet ir visa kompa...
-
ka cia nusisnekate...ka tik skambinau tuo nr...rakto dublikatas be pultelio be nieko 350lt...o jei nori su pulteliu kaip priklauso su imobilaizeriu ir t.t...virs 1000lt...tiksliai nepasake....NEBENUSIPEZEKITE GERBEMIEJI ;D
Kosminiam laivui gal klausiai... Arba savo prabangiam Mersui...
-
NESAMONE.DRAUGUI REKOMENDAVAU CIA TA NESAMONE PERSKAITES...SUSISKAMBINO...KAINA PRASIDEDA NUO 800LT....GEDOS TIK PRISIDARIAU :-X
Nezinau kam jis ten skambino, bet man telefonu taip pasake. As ne pas juos dariausi rakta, todel konkreciai sakyti kaip ir kas negaliu. Dariausi kitoj imonej uz 350 Lt. 30 minuciu uztruko visa procedura ir viskas, laimingo kelio... Pas tuos kur dariausi, kaina pradzioj buvo 500 Lt, bet kai pasakiau, kad kitoj vietoj padarys uz 400 Lt, sako "pasakyk kur daro uz 400 Lt - as tau padarysiu uz 350 Lt.". Taip ir buvo, pasakiau kur daro uz 400 Lt - jie man uz 350 Lt padare be jokiu bedu. Reikia ieskotis ir skambinetis - surasi pigiausia varianta. Vieni veikejai man irgi sake "padarysim be problemu uz 150 Lt", bet kai atsinesiau kodu kortele, kaina pasoko iki 500 Lt ir tai dar nelabai norejo apsiimti, tai teko vaziuoti kitur.
Tai cia tau su kortele padare. Pasirodo pazistamas gali padaryt, sake jei atvezi nuimta immo bloka tai tada 300, cia raktas ir programavimas
-
Tai cia tau su kortele padare. Pasirodo pazistamas gali padaryt, sake jei atvezi nuimta immo bloka tai tada 300, cia raktas ir programavimas
Cia jau realiau. O immo nuskaityti galima ir be korteles... tik tiek kad rakto forma reikes daryti pagal spynele...
-
galiu pasiulyti 2 raktelius su spynute ir imobilaizeriu uz 250lt
Kiek zinau neiseitis, nes ne tik immo reikia keisti bet ir visa kompa...
jei reikia yra ir kompas 2,0ts
-
pas mane streikuo0ja imobilaizeris tai jei pakeisciau visa spunele su antena veiktu?
-
pas mane streikuo0ja imobilaizeris tai jei pakeisciau visa spunele su antena veiktu?
Visa pagrindini kompa reikes keist, nes imo siuncia signala i pagr kompa.
-
pas mane streikuo0ja imobilaizeris tai jei pakeisciau visa spunele su antena veiktu?
Tau ji reik prikoduot is naujo tiesiog... Nepradek visko keisti iskart... Tai paskutinis zingsnis kuri galima atlikti... Geriau nuo lengvesniu dalyku pradek... Nuvezk masina iki diagnostikos, pasijungs, paziures ir gal iskart ka nors sutvarkys... Gal nieko baisaus ten nenutike, tik kokia klaida isimete. ;)
-
kaune ar marijampoleje kur geriausia atlieka diognostika?ir kiek mazdaug LT tai kainuoja?
-
kaune ar marijampoleje kur geriausia atlieka diognostika?ir kiek mazdaug LT tai kainuoja?
http://www.alfaracing.lt/servisas/
Kainu tiksliu neprisimenu... 8)
-
sveiki,ziuriu cia yra nusimananciu zmoniu apie tuos raktus,gal pagelbetumet ir man :smilie: problema tokia,kad neveikia nuotolinis pultelis,su imobilaizeriu viskas tvarkoj, tiesiog neveikia uzrakinimo,atrakinimo ir bagazines knopkes (raktas originalus).Galvojau problema paciam rakta,deja ne... vienas nlb patikimas meistriukas sake,kad bus pamestos bangos,kazkaip reik ji per naujo pririst. taigi klausimas,kaip tj padaryt? :smilie:
-
pamirsau pamineti,kad su raktu centrinis veikia,be to masinos modelis 147 2003m :smilie:
-
sveiki,ziuriu cia yra nusimananciu zmoniu apie tuos raktus,gal pagelbetumet ir man :smilie: problema tokia,kad neveikia nuotolinis pultelis,su imobilaizeriu viskas tvarkoj, tiesiog neveikia uzrakinimo,atrakinimo ir bagazines knopkes (raktas originalus).Galvojau problema paciam rakta,deja ne... vienas nlb patikimas meistriukas sake,kad bus pamestos bangos,kazkaip reik ji per naujo pririst. taigi klausimas,kaip tj padaryt? :smilie:
tai gal tiesiog baterija nusedo
-
pirmas dalykas ka dariau,pasikeiciau baterija....
-
Del pultelio gali buti atsokes koks komponentas. Pasitako pulteliuose... Pirma pakratyk ir paklausyk ar nebarska viduje niekas. Net jei niekas ir nebarska gali buti kokia kojele atsokusi, reikia ardyti ir ziureti kas kaip...
-
problema tikrai ne rakte,buvo perlituotos itartinos vietos ir pultelis siuncia signala.... perejau visus saugiklius ,lyg viskas tvarkoj,deje neturiu tos lentutes ,kur tiksliai nurodyta kur kieno saugiklis,o gal cia gali buti ir kokia rele kalta...?
-
Pas mane irgi tokia problema,buvau atjunges akuma keliom dienom ir pradejo neveikt nuotolinis centrinio uzrakto valdymas. Saugikliai visi sveiki, del reliu nzn, bet itariu ne jos cia kaltos. Gal kas zino kaip issprest sia problema?
-
Man ir gi ta pati nesąmonė, bet radau štai kokį straipsniuką :
The code key system has evolved from its inception in 1995 into the system we have today but the system still works on similar principals. The first misconception is that the code key immobiliser system has anything to do with the alarm system they don't they are completely different systems and the alarm DOES NOT immobilise the car.
The code key system works like this, In the key there is a tiny bit of electronics called a transponder, this consists of a miniature inductive loop connected to a tiny transmitter that can broadcast a digital code (I am going to use 1234 as my code). Around the lock barrel is another inductive loop (called an Ariel by Alfa Romeo) and when you put a key in the ignition and turn the car on a high frequency AC signal is sent to the inductive loop around the barrel which in turn generates a current in the transponder which then transmits the transponders unique code in our case 1234 back to the inductive loop round the ignition barrel which now acts as an Ariel to receive the code and sends it to the code key box under the dash.
If the code key box recognises the code 1234 as one that is programmed into it it then sends another code, say ABCD to the injection system to allow the car to start or say WXYZ to say don't start. If the engine management system does not recognise the code it stops the fuel injectors and spark plugs from working but the engine will still turn over on the starter motor but will not fire up and the code key light will STAY on.
The most common problem we get with this system happens when people connect up jump batteries with the keys in the ignition and this spikes the code key box and it will not accept any key. To cure the problem you have to remove the key from the ignition and disconnect the battery for over 1/2 an hour to get the system to reset then connect the battery and the jump leads again with the key out of the ignition then put the keys in the ignition and it will start.
On GTV's, 145's, 146's, 155's and 164's Alfa Romeo used a master key system for programming keys. The master key is simply the first key that is put in the lock barrel and turned on it is stored in the same part of the memory as the other keys and it will start the car the same as any other key but in order to program a new key you have to have a master key. The master key does not have any affect on the starting and does not do anything magic except allow you to program other keys. If your car were to loose the part of the memory with the slave keys in it it would also loose the master key and if it did still work it would recognise the first key that was put in as its master key however the likely hood of the code system still being serviceable in this case are infinitesimally small.
When the 156 came out the system changed slightly and Alfa Romeo abandoned the master key system and changed to a key card system the difference being that you program the key using the Alfa Romeo diagnostic computer instead of a master key and Alfa Romeo also changed the key transponder to what is called a rolling code system, which means that every time you start the car it changes the code that starts the car, this is done so that theives cannot record the signal using an electronic scanner and then break into your car and use the scanned signal to start your car.
By the time the 147 came along the system changed again slightly in that the code key computer was integrated into the body computer and rather than having a seperate code to program the Alarm and the key as you have on the 156 the two systems although still seperate share the same programing code. It has to be remembered that the 156 and 147/GT whilst sharing the same platform did not share the same electronics package. On a 156 most of the computer systems stand alone while on the 147/GT all the computers are connected together through the body computer via CAN lines
http://www.alfaworkshop.co.uk/Keycodesystem.shtml (http://www.alfaworkshop.co.uk/Keycodesystem.shtml)
-
Kur tą anteną rast? Maniškei užeina kart nuo karto. Gal padės pravalymas.
-
Kur tą anteną rast? Maniškei užeina kart nuo karto. Gal padės pravalymas.
Prie užvedimo spynelės. Reikia plastmases nuo vairo nuimti ir turėtum rasti plastmasinį žiedą su laidu, aplink spynelę.
-
Man irgy buvo kad skydelyje rase "Code" ir negalejau uzvesti automobilio visa diena. Taciau veliau pavyko uzvesti, ir dabar si problema nesikartoja (pfu pfu pfu) nuvarius i diagnostika klaidos nemate. Vistiek gali buti kaltas imobilaizeris?
-
Jeigu degė Code, būtinai turėjo (bent man taip būna) išsisaugoti klaida U1600 - Electronic key.
(http://www.part.lt/img/a517583a75379f035fd2b62452f19794195.png)
-
Jeigu degė Code, būtinai turėjo (bent man taip būna) išsisaugoti klaida U1600 - Electronic key.
O ištrynus ją ji vėl išlenda?
-
Neatsiranda iki kito karto, kada sustreikuoja raktas.
-
Pas mane pradejo streikuoti imobilaizeris, tai nuskaito, tai nenuskaito rakto. Zinant alfas tai as speju, kad greitu metu is vis neuzsikursiu :) Gal kas susiduret su sia problema?
Padeda labai paprastas dalykas, palendi po vairu, pravalai antenos kontaktus i blokeli ir vel vaziuoji koki pusmeti :D
Arba minkai gazo pedalu avarinio uzvedimo koda.
-
Pas mane pradejo streikuoti imobilaizeris, tai nuskaito, tai nenuskaito rakto. Zinant alfas tai as speju, kad greitu metu is vis neuzsikursiu :) Gal kas susiduret su sia problema?
Padeda labai paprastas dalykas, palendi po vairu, pravalai antenos kontaktus i blokeli ir vel vaziuoji koki pusmeti :D
Arba minkai gazo pedalu avarinio uzvedimo koda.
Jo... O tu bent bandei prisikasti iki imobilaizerio bloko? ;D Turi būti arba vaikiškų rankų savininkas, arba nemažai pasidarbuoti su atsuktuvais...
-
Pas mane pradejo streikuoti imobilaizeris, tai nuskaito, tai nenuskaito rakto. Zinant alfas tai as speju, kad greitu metu is vis neuzsikursiu :) Gal kas susiduret su sia problema?
Padeda labai paprastas dalykas, palendi po vairu, pravalai antenos kontaktus i blokeli ir vel vaziuoji koki pusmeti :D
Arba minkai gazo pedalu avarinio uzvedimo koda.
Jo... O tu bent bandei prisikasti iki imobilaizerio bloko? ;D Turi būti arba vaikiškų rankų savininkas, arba nemažai pasidarbuoti su atsuktuvais...
Taip, tai visai nesudetinga, nuimi platmase kur saugiklius dengia ir is apacios viska gali pasiekti.
-
Jeigu degė Code, būtinai turėjo (bent man taip būna) išsisaugoti klaida U1600 - Electronic key.
O ištrynus ją ji vėl išlenda?
istrynus ji islys tik td, kai pasikartos problema, kurios neisprendei. Jei beda tarp antenos ir rakto, tai galima isprest beda, pajungus chipa prie pat antenos.
-
Sveiki, taip pat turiu bedu su imobilaizeriu ant 156. Butu gerai ji isvis atsijungti, bet tokia problema kad kol kas Kaune neradau kas tuo uzsimtu, pasakau kad ALFA ir purtosi visi iskarto :o . Gal zinote kur kreiptis ??? Plius raktas pas mane paluzes, kur pigiausiai ir geriausiai pagamina nauja ir pririsa kazkaip ten ?? ;)
-
sweiki,nekuriant naujos temos-prikeliam senaja,na ka iskilo ir man bedele su imo,keiciau vakar akuma I geresni,kurti ogi ziuriu kode raktelis dega-nesikuria :angry: kokiu tik bairiu nemeginau,ir su ijungtu degimu palikau apie valanda-nieko,ir atjunges akuma buvau palikes-nieko,ir viena jau ismeginta bairiuka,nuemiau klemas + ir - nuo akumo,ir sujungiau viena su kita(kad isikrautu ar pan.)nes sitas triukas su ankstesne alfa pavygdavo,bet sitai visvien nieko-nesikuria :angry: ka daryti vyrai? turiu tik viena rakteli,jiokiu kodu,korteliu tik vienas raktas,niekada nebuvo problem su imo :'(
-
Megink antena pajudint ar jos lizda supursk su kokiu wd. Man uzteko tik ja siek tiek sujudint ir iki siol viskas tvarkoje. :smilie:
-
meginau-nieko :-\
-
reles prie akumo pakrutink, apziurek, greiciausiai ten bus beda
-
dekui visiem,problema ispresta su elektriko pagalba uz 50 lietuvisku :D dekui vyrai
-
Jei gali pasidalink "paslaptimi" kaip pasalinai problema :alaus:
-
tai zinoma,siaip kaltas isdalies buvau as-tam tikra prasme,kiciau akuma,ir kur yra visos tos reles bkeldamas akuma taip gerokai uzkabinau tas reles :D esme ta jog megino pasijunkti kompa,bet nejo jo pajunkti,maciau jam ten klaida vis ismeta,tada jiska is atsidare auto data ir pagal schemas pradejo viska ziureti,tiesa neskaitant to jog dege pas mane raktelis bet ir dege lb lb lb blankei zvakiu pakaitinimo indikatorius(as visai to kazkaip nepastebejau),tai va pagal tas schemas viska apziurejo ir rado po tom relem sutrunyjusi laideli,sutvarke ji,bet raktelis dege vistiek,bet jau nebedege pakaitinimo indikatorius. Tada pasijunge jau kompa,ir jau ten kazka dare,padare net nznau ka nes nuejau su vaiku kamuoli paspardyti :D tik po pusvalanduko pasauke,kad viskas.Sake kompas pagavo klaida ir blokavo imo ar kazkaip pan. Tai tiek ;)
-
Sveiki,
turiu alfa ~2,5 metu jau, raktelis uzkurimo yra tik 1, be "viduriu". Na jokios scehmos, batareikos... nieko viduj nera - tuscia. (kazkada buve, bet buves seimininkas jau viska islupes is ten) Atsirakini masina su raktu, ikisi i spynele ir kuri...
Dabar atsitiko taip, kad atsirakinau masina, atsidariau kapota, isipyliau laseli antifryzo, nes senai maciau, kad jo siek tiek truko, uzdariau kapota, urakinau masina ir nuejau... Po keletos valandu ateinu, atsirakinu, idedu rakta - dega tas geltonas raktelis su uzrasu "code". Niekaip nesikuria masina.
Skambinau i alfa servisa, nieko padet negali, sia savaite atostogauja, masina reikalinga butinai... Kas jai pasidare? Kur ieskot galu? Prisiskaiciau cia, kad imobilaizerio antena galbut, batareika... bet, kad pas mane tuscias raktas ir visa laika kurdavosi gerai iki dabar.
Gal kas kokiu minciu turit, kaip uzkurt ta masina? Jokios "kodu" korteles ir t.t. neturiu...
Laukiu betkokios pagalbos, minciu.
Aciu
-
Batareika ne prieko rakto chipas stovi sale geleztes toks juodas magnetukas, jai jis isliptas matomai prisuktas prie antenos. Ardai aplink izvedimo spuna tas plasmaskes ir ziuri antenos kontaktus
-
Batareika ne prieko rakto chipas stovi sale geleztes toks juodas magnetukas, jai jis isliptas matomai prisuktas prie antenos. Ardai aplink izvedimo spuna tas plasmaskes ir ziuri antenos kontaktus
Raktas isvis tuscias pas mane
http://www.part.lt/img/277c30b6545cab6dbb2f11683a621e26236.jpg
Po spynele plastmase nusiemes buvau, tas ziedas ant jos uzdetas, salia priklijuoto ar panasiai nieko nematau... Tas antenos laidas eina kazkur gyliai po saugikliais...
-
Rakta praskirk,salia geleztes turi but ileistas magnetukas,raktas netoks,bet principas tas pats, geltonai apibrauktas yra rakto chipas
-
Kad vieninteli ta rakta ir turiu, baisu kazkaip visai jo nesulauzyt, nes ir taip pakleres
-
Kad vieninteli ta rakta ir turiu, baisu kazkaip visai jo nesulauzyt, nes ir taip pakleres
koks skirtumas. masina vistiek nesikuria :D
-
Kad vieninteli ta rakta ir turiu, baisu kazkaip visai jo nesulauzyt, nes ir taip pakleres
koks skirtumas. masina vistiek nesikuria :D
Jei beda ne jame, tai ir rakta nauja darytis turesiu... O ir ka as laimesiu ji sulauzes?
Geriau man patarkit, kas Kaune galetu sutvarkyt man sita beda, nes masina reikalinga vaziuojanti :(
-
Jeigu pas tave, kaip sakai, čipas iš rakto išimtas, tai naujas raktas iki 50 Lt kainuos.
Pabandyk dar išimti fyškę iš pagrindinio kompo (po keleivio kojom), pirma iš kairės (arčiau variklio). Taip pat gali nusiimti plastmasę nuo vairo apačios (du ar trys važtai iš apačios). Ant spynelės bus užmautas toks juodas žiedas, tai jį nuimk ir pravalyk. Sudėk viską ir bandyk vesti. Man irgi kartais sudurniuoti sugalvoja. Teko ir geras 10 minučių bandyt užvesti, tačiau pravalius kontaktus kaip ir problema išsisprendė.
-
Pradžioj galimėtų pamėginti atjungus akumą palaikyt kokių 10 minučių, kad nusiresetintų kompas ir tada vėl bandyt užvedinėt mašiną.
-
Pagal jo foto tai jis nezino ar tas cipas yra ar ne nes rakto nearde. Issiaedai paziuri ar yra cipas. Jai jo nera,gali but prisuktas prie antenos arba isoperuotas programiskai. O gal jis,buvo rakte ir ji pametei? Jai cipa randi, ardai valai antena ir jos kontaktus. Pasidaryt rakta gali,bet cipa tada prisuk prie imobiko antenos ir nesuki galvos
-
Nepadejo jokie akumu atjungimai, antenos krapstymai ir t.t.
Kroviau masina ant traliuko, nuveziau i RAservisa, isoperavo ta imobilaizeri visiems laikams >:D
-
Kiek suplojai?
-
Kiek suplojai?
80Lt traliukas + 250Lt imobilaizerio isemimas
-
jei pas mane rakte nera chipo (katik ziurejau cipo vieta tuscia),tai galiu pigiai antra rakta pasigamint? beje ir imobilaizerio antenos aplink spynele pas mane ner ::). cia 156 jtd ,nemegstu viena rakta turet :)
-
Jeigu ištikrūjų taip yra, tada - taip. Gali pasidaryti pigiai raktą.
-
nekurent naujos temos, turiu beda su savo AR 156 FL 1.9jtd 16v 110kw, EDC16 CF4, zodziu bandant adaptuoti rakto pulteli, netiketai zmogus istryne rakto duomenis is immo bloko, ir dabar vazineju su kompiuteriu ir kodu kortele, buvau nuvazeves pas igaliota atstova, ir jis su dyleriniu kompiuteriu nieko nepadare, buvau pas raktininka ir jis nieko nepadare, klausimas kur kreiptis kad sutvarkytu? arba kad ji ismestu. suvalkijos regione isvazinejau visus meistrus ir niekas nieko nepadaro, kaune autobravoje taip pat nieko nepadare, ten sako reikia rakta uzsakineti 300e, bet kam viso rakto jei galima tik transpondery pakeisti ir suprogramuoti ji, mano tokia nuomone, birstone smones sake gal padarytu, bet noriu jusu nuomones kur vaziuoti.
-
nekurent naujos temos, turiu beda su savo AR 156 FL 1.9jtd 16v 110kw, EDC16 CF4, zodziu bandant adaptuoti rakto pulteli, netiketai zmogus istryne rakto duomenis is immo bloko, ir dabar vazineju su kompiuteriu ir kodu kortele, buvau nuvazeves pas igaliota atstova, ir jis su dyleriniu kompiuteriu nieko nepadare, buvau pas raktininka ir jis nieko nepadare, klausimas kur kreiptis kad sutvarkytu? arba kad ji ismestu. suvalkijos regione isvazinejau visus meistrus ir niekas nieko nepadaro, kaune autobravoje taip pat nieko nepadare, ten sako reikia rakta uzsakineti 300e, bet kam viso rakto jei galima tik transpondery pakeisti ir suprogramuoti ji, mano tokia nuomone, birstone smones sake gal padarytu, bet noriu jusu nuomones kur vaziuoti.
Kauno Autobrava kliedi konkrečiai, nes jei užsakinės naują raktą, jie tą darys pagal kėbulo nr, o tokiu atvėju reikės prikoduot prie immo bloko, bet jei iš immo bloko ištrintas kodas - kaip jie priprogramuos raktą? :D Šiaip jei turi kodo kortelę, tai rimtesni raktininkai turi padaryti, nes immo bloke ir rakte turi būti tas pats PIN kodas. Mechaninis kodas yra rakto išpjovimui.
-
suprantu ka nori pasakyti, bet kur rasti rimta raktininka? miestas nesvarbu galiu atvaziuoti bet kur.
-
Paprasčiausia bus pasiimt kitą kompą su immo blokeliu ir jį pasikeist. Kad veiktų immobilizeris su nauju kompu, reikia iš donorinio susieto rakto išimti juodą immo transponderį ir jį pasikeist senam rakte (jis nepriklijuotas) - arba pritvirtinti prie antenos iš vidaus, kuri yra prie užvedimo spynelės. Programuot, manau, daugiau kainuos, nei šitas būdas.
-
sita irgi varianta svarsciau, bet pas mane 156 2006-08, ir yra euro4, su sklendemis kolektoriuje, ir uostikleis katalizatoriuje, jei paimsi kito variklio 1.9jtd 16v ecu+immo+transponderis, gali variklio skyriaus pravotke kazkas neatitikti,ir automobilis pilnai nefunkcionuoti o 1.9jtd 16v 103kw irgi netiks.
-
suprantu ka nori pasakyti, bet kur rasti rimta raktininka? miestas nesvarbu galiu atvaziuoti bet kur.
Vilniuj man darė. Konkrečiai prie Akropolio. Blogiausiu atvėju reikia prašyt, kad tą immo visai deaktyvuotų ir nebereikės sukt galvos niekada. Ne tokia mašina, kuriai reikia draudimų, signalizacijų, GPS sekėjų ir dar krūvos žaislų, kad jos nepavogtų.
O šiaip tai sėdi prie google, rašai "auto raktų gamyba" ir skambini skambini skambini, pasakoji kokia situacija ir kažkas vistiek išgelbės.
-
Alfa 156 2005 1.8TS, turiu tik viena master rakta (be knopkiu). Noriu tureti su knopkem, ne tie laikai, kad rakta i spynele kaisioti :D
Turiu viena rakta analogiska su visais mygtukais, bet nuo kito modelio. Ar galima butu ji kaip nors prikoduoti prie savo masinos centrinio+bagazine?
Gal kokiu kitu sprendimu pasiulysit?
Kodu korteles neturiu, pacios geleztes nereikia, problema tik centrinio+bagazine neturejime.
PS. Jei kas turit tinkama 140ag ecu+imo+raktai=siulykit, irgi sudomins.
-
Alfa 156 2005 1.8TS, turiu tik viena master rakta (be knopkiu). Noriu tureti su knopkem, ne tie laikai, kad rakta i spynele kaisioti :D
Turiu viena rakta analogiska su visais mygtukais, bet nuo kito modelio. Ar galima butu ji kaip nors prikoduoti prie savo masinos centrinio+bagazine?
Gal kokiu kitu sprendimu pasiulysit?
Kodu korteles neturiu, pacios geleztes nereikia, problema tik centrinio+bagazine neturejime.
PS. Jei kas turit tinkama 140ag ecu+imo+raktai=siulykit, irgi sudomins.
žinoma padaroma, bet tiek kainos tiek laiko atžvilgiu paprasčiausias ir pigiausias sprendimas pastatyti centrinio valdymą kad ir tokį:
http://rcl.lt/index.php?lang=lt&id=2&acc=search&term=centrinio&search_x=0&search_y=0&search=search
nebent labai jau norisi originalo
-
na pagal aprasyma tokie 433,92MHz tai ebay keliolika kartu pigiau kainuoja. pastovaus kodo garazo pulteli su tam tikrom mikroschemom sekmingai nuklonuoja mygtuku spaudinejimu. su kintanciu kodu gi taip nepavyks, nebent imti su receiveriu?
-
Tai dabar parduotuvese viskas is ebay, tik kaina x2. Turejes as tokia sistema amerikone, butu vel amerikonas ar koks vagenas, jau buciau uzsakes ir galvos nesukes, dabar norisi ir estetikos :D
-
Sveiki.
Prisidariau bėdų. Palikau mašina suvirinimo darbams, akumo minuso klema atjungem, rakteli istraukiau ir isvaziavau namo, meistras dirbo toliau. Pasirodo jam reikejo darbu eigoje pasukinet vaira tai rakteli paliko spyneleje. Akuma jungiant atgal, raktelis jau buvo saujoje.
Užvedu GT (2005m, 1.9jtd), žyba ABS, praslidimas, ir rankinio stabdzio lempukes, tachometras neveikia, borto kompas nerodo nieko, nesisuka kilometrai. Pakaitinimo zvakiu kaitinimo indokatorius taip pat nepasirodo. Jungiam kompa, neduoda istrinti dvieju klaidu. Masina uzsiveda ir vaziuoja be jokiu kliuciu. Tiesa CODE uzsizibina kokiai 0.5s iki pasirodo snaige.
+ ir - kontaktai patikrinti ir nusveisti, saugikliai sveiki. Pakaitino zvakou rele testuojat veikia.
Klaidos:
C1520 CAN line error. No additional information. Present.
U1700 can network...
Padėkyt gerieji alfistai!
P.s. kuriant antru raktu viskas tas pats (masina uzsirakina/atsirakina).
-
Sveiki.
Prisidariau bėdų. Palikau mašina suvirinimo darbams, akumo minuso klema atjungem, rakteli istraukiau ir isvaziavau namo, meistras dirbo toliau. Pasirodo jam reikejo darbu eigoje pasukinet vaira tai rakteli paliko spyneleje. Akuma jungiant atgal, raktelis jau buvo saujoje.
Užvedu GT (2005m, 1.9jtd), žyba ABS, praslidimas, ir rankinio stabdzio lempukes, tachometras neveikia, borto kompas nerodo nieko, nesisuka kilometrai. Pakaitinimo zvakiu kaitinimo indokatorius taip pat nepasirodo. Jungiam kompa, neduoda istrinti dvieju klaidu. Masina uzsiveda ir vaziuoja be jokiu kliuciu. Tiesa CODE uzsizibina kokiai 0.5s iki pasirodo snaige.
+ ir - kontaktai patikrinti ir nusveisti, saugikliai sveiki. Pakaitino zvakou rele testuojat veikia.
Klaidos:
C1520 CAN line error. No additional information. Present.
U1700 can network...
Padėkyt gerieji alfistai!
P.s. kuriant antru raktu viskas tas pats (masina uzsirakina/atsirakina).
klaidos čia iš kurio bloko? kas kituose darosi?
-
Net neisivaizduoju is kurio cia bloko :( Daugiau jokių klaidų kaip ir nėra... abs stabdant veikia
-
Net neisivaizduoju is kurio cia bloko :( Daugiau jokių klaidų kaip ir nėra... abs stabdant veikia
tai blogai kai nėra info kieno čia klaidos. reiktų praskenuoti visus kompus ir pagal tai jau spręsti dėl tolimesnio remonto. jei elektroj rankos nekreivos tai schemas į rankas, diagnostiką ir pirmyn arba ieškok pagal lokaciją kokio meistro kas italų elektros nebijos
-
Pagal uzsienio forumus didele tikymybe kad kazkur kontaktai/pajungimai i agregatus blogi. Rankos kreivos bet aisku meginsime kazka nuveikti, ryt atjunginesiu ir supurskinesiu viska is eiles oksido valikliu. Ir aisku pajungsim kompa ir nustatysim is kurio bloko pareina klaidos.
Del autoservizo nebijancio siame norvegijos regione kiek sudetingiau, yra 2 bet valandinis pas juos lyg skambintum is telekomo i Marsą :) Pradzioj bandysim patys ziuret ir rast kazka. Dabar galvoju ar nebus taip, kad suvirinimo meyu minuso klemos parlipo atgal ir del to sudegino kazka. Bet cia tik prielaida.
Jei butu raktelis/imobilaizeris pabeges, sugedes, masunos neduotu kurti ir ja uzvesti? Mano atveju vedasi ir vaziuoja be jokiu kliuciu.
-
tokius darbus reiktų pradėt nuo:
1) "...Ir aisku pajungsim kompa ir nustatysim is kurio bloko pareina klaidos."
2) "atjunginesiu ir supurskinesiu viska is eiles oksido valikliu"
ir schema nagrinėjant CAN-bus'ą tikrai nepamaišys.
o kad kažką galėjo "suvirinti" tai čia nei tau pirmam nei paskutiniam. ypač jei vyrino kur nors palei kompus.
-
Kiek paaiskino mechanikas tai neduoda kompu ilyst i abs bloka, nes tinklo klaida. Virinta buvo vairuotojo puseje "kelmo apacia" - buvo itrukimas/surudijimas (visai salia abs blokas). Laidai nedege/nesilyde (buvo atitraukti) bet gal to ir uzteko?!
Beje pats ABS dirba stabdant, praslidimas - ne ir ziba visada mygtukas. Imobilaizerio gedima galiu atmesti?
-
Kiek paaiskino mechanikas tai neduoda kompu ilyst i abs bloka, nes tinklo klaida. Virinta buvo vairuotojo puseje "kelmo apacia" - buvo itrukimas/surudijimas (visai salia abs blokas). Laidai nedege/nesilyde (buvo atitraukti) bet gal to ir uzteko?!
Beje pats ABS dirba stabdant, praslidimas - ne ir ziba visada mygtukas. Imobilaizerio gedima galiu atmesti?
jei auto užsiveda ir immo raktas nedega tai viskas nėra jokio gedimo su tuo imobilaizeriu. dėl ABS prisijungimo imk schemą į rankas ir tikrink laidus CAN-bus'o tarp ABS-body. tarp jų gali būti įsiterpę dar kokie blokai, tai schema tikrai pravartu turėti
-
Gal butu imano nuoroda i tokia schema gaut? Bandau rast bet kazkaip nesiseka :( Beje, didžiūlis ačiū už atsakymus i patarimus ;)
-
Gal butu imano nuoroda i tokia schema gaut? Bandau rast bet kazkaip nesiseka :( Beje, didžiūlis ačiū už atsakymus i patarimus ;)
ieškok eLEARN'o savo mašinai internete
-
Sveiki.
Testuojant laidus (tiek kiek man mano pajegumai ir ranku sugrubimas leidzia) nieko ypatingo nerandu :) Sukontaktavau su buvusiu savininku issiaiskinau tiek, kad jaunysteje buvo profesionaliai idiegta signalizacija, bet po keleto metu profesionaliai ismontuota (jis vienintelis savininkas pries mane). Salono saugiklyneje nulupau medziagines izoliacijas, ir didziosios "fiškės/jungties" laiduose pamatau "tiltelį". Tiltelis toks kad ir kokia bebutu srovė landi, tiltelis jos nepraleistu uztikrintai (originalus, stambiausias violetinis/geltonas laidas perkirptas, ir i tarpa idetas laidukas turintis kokius 5 kartus maziau viju, sudurtas is tokiu paciu 2jų, galai susukti pirstais be jokiu litavimu ar izoliavimu). Pakeiciau ta TILTA i normalu laida, aplitavau ir izoliavau (tokia pati situacija ir su dar 4 laidais, smulkiais - juos irgi izoliavau). Nespejau tik surinkti visko ir paziureti kaip ir kas, ir dar kompiuterio negavau siandien pasiskolinti tai tikiuosi vakare pasiimti. Profesionaliai ismontuota.
Tas laidas violetinis/geltonas yra masė? (Kiek praskanavaubtai turi būti minusas, galvoju papildomao toje vietoje uzmaitinti nuo kebulo, tik kolkas nenoriu kist nagu ir lekiu i darzeli vaiku susirinkti.
-
Sveiki. GT buvo pas auto elektriką, ir po 2.5 val jo "darbo" ir sumoketų 180€, niekas nepasikeitė - siūlo keisti abs daviklius, abs bloką - ačiū, bet kompas rodo Can'o klaida del grandinės nebuvimo, o to nerado...Grįžau namo ir toliau parinuos. Važiuodamas namo pastebėjau kad CruiseControl'as neįsijungia (nuo pedalo stabdžio nuėmęs daviklio bėdos nepastebėjau).
Autodiagnostika rodo kad Cruiso rankenėlė veikia, klauso komandų. Prietaisų skydelis veikia - pratestuotos visos lempukės, tachometrai ir t.t. - 0 faults.
Taigi, turim ką turim: Nerodo kad kaitina žvakes (bet girdziu kad kaitina ir prie -12c šiandien mašiną užkūriau pirmu sukimu), neveikia autopilotas, aušinimo sistemos rodmuo, dega abs asr ir rankinio lemputės, nerodo apsūkų, kilometrazas nekinta vaziuojant.
Klaidas randa, bet neduoda jų trint Can network...
Is cia ateina klaidos:
1.Bosch EDC16 CF3/EOBD Diesel injection ----ir nuskaitant klaida rodo U1700 Can network NCM-NBC) no signal (no node). Present.
Dar kartais rodo C1520 Can line error.
Užsirašiau į kitą Alfa servizą (su didziausia patirtimi cia norvegijoje) pirmadieniui, bet didelių lūkesčių nekuriu, o ir šiandien somokėjus tiek eurų svyra rankos.
Gal turi kas kokių idėjų?
Prašau pagalbos/patarimų.
Nuo kur ateina apsukų parodymai? Siunčia ecu ar iš kairio rato abs'o? Galvoju šakes keitėm, gal ten kas susijudino. Visas fiškes perėjau, papildomas mases sudėjom, kontaktai nušveisti iki negalėjimo. Bet keisčiausia kad abs stabdant veikia, praslidimas - ne.
-
Faktas kad turėjus 166(tebeturiu ir man ji yra atskaitos taskas nuo kur prasideda masina), 159 Ti, 156sw, 156q4, trumpai Giuletta, sita GT man kelia blogus jausmus. Nupirkta pigiai, manyciau labai nepriziureta ir t.t.. ir man ji kelia daugiausia rūpesčių. Aisku tik dėl nepriežiūros, kur paklibini ten reik rankas pridėt, bet po biški judam link gero stovio - jei jėgos neapleis :D
-
tai atsiusk ant tralo mašiną į Lietuvą, sutvarkysiu ir atgal, pasiimsi - finale garantuoju bus pigiau :lol:
-
Tu vyruk kur randiesi Lietuvoj? :) Matai man siuntimas 500€. Uzsiimi til el darbais? Dazymu, technine dalimi?
-
Sveiki. GT buvo pas auto elektriką, ir po 2.5 val jo "darbo" ir sumoketų 180€, niekas nepasikeitė
Užsirašiau į kitą Alfa servizą (su didziausia patirtimi cia norvegijoje) pirmadieniui, bet didelių lūkesčių nekuriu, o ir šiandien somokėjus tiek eurų svyra rankos.
Imho, 180Eu tikrai nėra tokia suma, dėl kurios turėtų pradėti "svirti rankos".
-
Tai čia 180€ tik paskutinė suma kurią atidaviau :) Sankaba, turba, dirzai, priekinė važiuokle ir t.t. :)
Keičiant BCM (body control modul) reikia jį pririšinėti? Ar išmetu senąjį, įmetu kitą ir viskas? Ar su juo keičiasi ir dar kažkas? Buvau nulėkęs pas elektriką (lietuvį, tai pagal kodus klaidų jis labai spėja kad bcm bus nukepęs... Aiśku tai tik spėjimas :)
-
Keičiant BCM reikia jį "pririšti"?
Keičiant ECU reikia keisti ir visa imobilaizeri su rakteliu ar uztenka tik chip'o raktelyje?
Jei kas turite Abs modulį, ecu ir bcm komplektuką - pranešk :) Ryt skambinsius Laimiui, gal pagelbės.
Šiandien vėl buvau pas elektriką, ABS modulis visiskai nenoriu bendrauti, bcm ir įtartinas. Apsukas pajungus kompă rodo, skydelyje ne (testuojat skydeli viskas veikia).
-
Imho, 180Eu tikrai nėra tokia suma, dėl kurios turėtų pradėti "svirti rankos".
Žiūrint kaip kur ir ką. Norvegijoje gal ir taip, bet vis tiek sumokėti 180E ir be jokio rezultato linksma neturėtų būti. Vilniuj kai elektrikas prie mano GTV dirbo (pečiukas veikė tik ant max greičio ir visa elektra bevažiuojant dinginėjo kai Alfai nuotaikos nebuvo) tai už visą dieną sumokėjau berods 50E ir viską sutvarkė puikiai.
-
Na čia, Norvegijoje pinigus reikia irgi uždirbti, ir kai sumokėti pinigai už išvadą kurią pats matau savo elementariu kompu šiek tiek gaila. Na bet pasaulis tebesisuka, pinigu uždirbsim bile kad tik Alfukė pradėtų džiūgint :) Tiesiog padariau išvadą, kad keisti komponentus (jei juos gausiu) kainuos mažiau nervų. Amerika atrasta, šitam gedimui atrasti Kolumbo biudžeto čia, šiaurėje, neužteks.
Jei kas turite kažkokių minčių - prašom ;)
Laukiu atsakymų dėl pririšimų ecu, bcm ir rakto (imo, užtenka tik chipą raktelyje pakeisti keičiant bcm ir ecu ar reikia keisti ir antena, ziedeli ir t.t.). Jei pakeičiamas tik chipas is donoro, likusios raktelio funkcijos liks?(atrakinimas, bagažinė).
-
Imi visa komplekta Body+ecu+raktus, jei nori ir spyneles su antena (ju jau visktiek niekam nereikes, be pirmu triju) nuo analogisko variklio. Pakeisi, pririsineti nereikes. Jei imsi kazka atskirai, vel prazilsi, kol surisi, nurisi, surisi ir t.t. Gausis daug galvos skausmo ir pinigu. O apie "nepiniga" norvegijoj patylekit, nes kai susimoketumet visus geros ir teisingos valdzios nustatytus mokescius uz "svaru ora", apie tu 180eur verte kitaip kalbetumet :D
-
Sveiki. Radau visa komplektą ECU, BCM ir raktelius už 100€, nuo GT pimai važiuojančios. Bet bėda kad ECU kodai nesutampa, mano esamas 51 72 17 92, to kito 51 80 65 61. Kiek issiaiskinom komplektacija identiska. Ka patartumete?
-
Beje variklis donoro tas pats 110kw, AR GT
-
Bandyk eper paziureti, gal stovi jie kaip alternatyvos. O siaip turetu buti vienodi "is akies ziurint", jei kw atitinka.
-
Kompai nuo GT JTD gali skirtis tik programa, galimai Euro3 ar Euro4 ir dar visokiu variantu, bet veikti turetu normalei permetus. ten visur stovejo tas pats senas/geras EDC16
-
Ačiū už atsakymus :) Gal kas nepatingėtų ir tame eLearn'e galėtų sutikrinti? (Kiek bandau man nieko neiseina ten patikrinti). Reikšmės nesudaro kad donoras yra "anglas"?
-
Paziuresiu vakare, jei labai baisu bet manau drasei gali statyti. Beja senu bloku neishmesk! ;) Mes priglaustumem!
-
Ačiū!!! Būtinai patikrink jei išeitų :) senuosius gautumėt tik vasarą ;)
-
Kompas iš 103kw į 110kw 100% veikia, išbandyta. Bet programa netinka. Reik persikelti savo 110kw programą iš seno kompo, nes kitaip neužsives.
-
Donorinė Alfa GT irgi 110kw 2007m, mano ir 110kw bet 2005.08 gimimo. Tikiuosi tiks be jokių programų perrašymo.
-
Netiks, jei tik kompą keisi man rodos, nes imobilaizeris pririštas prie kompo.
Tai paprasčiausias variantas imi iš donoro kompą + imobilaizerio kompą + anteną + raktą. Ir kažkur po panele paslėpi viską. Kompas matys, kad raktas visada įkištas ir problemų nekels.
-
2007 GT purkštukai ėjo tokie kaip 159toje, tai bijau, kad kompas gali skirtis.
-
Imobilaizeris pririštas prie ECU ar prie BCM (body control modul)? Tokiu atveju pradžiai pakeisciau ta "bodyką", ta kur prie saugikliu po vairu prisuktas.
As irgi radau kad 2007 kompas tinka 159'ai, tai dudele tikimybe kad netiks. Gal kas patikrins epere, mažu tiktų :)
-
...anteną
o kam tą anteną keisti? ten paprastas vielos gabalas. tai gal ir laidus tada iš donoro persimesti :D
-
Kiek suprantu keiciant viena is 3 triju komponentu (ecu, bcm, rakta) reiktu pririsineti, bet jei keiciant viska kruvoj nuo vieno donoro su vienodais numeriais daliu, pririsineti nereikia. Taip?
Idomu kaip del to ecu, bcm ir rakto (chipo) komplekto su kitokiu ecu numeriu...
-
kad viskas veiktų plug'n'play reik keisti ECU-body-rakto vidurius (imobilaizerio čipas ir centrinio schema). keičiant kažką vieną iš paminėtų teks turėti kodų kortelę ir programatorių. tik centrinio pririšimui pakanka turėti kodų kortelę ir diagnostiką.
ten kur imetei kodus, tai kažką privėlei - 51721792 yra ABS'o kodas, 51806561 - nuo motoro.
šiaip kiek ten galima vargti - pasiimi ELM iš ebay, atsisiunti Multiecuscan ar AlfaOBD ir patikrini visą mašiną dėl klaidų. jei ABS nesijungia, tai praskambini CAN'o laidus tarp motoro ir ABS'o ir kartų patikrinti ar K-line nenutrauktas iš body iki ABS'o
o mokėti po 180EUR už tai kad jis nieko nepasakė tai ką aš žinau. gal ten darbuotojų reik - nusiusčiau CV, rinkčiau kas dieną po 180 europiniu atsiputes, ir atiduodant sakyčiau tik "nu čia kažkas pagedę" :D
-
Zodziu trumpai 'body' kompe saugomi visi pririshti raktai ir ju duomenys o 'ECU' jau su body sutikrina ar tvarkingi immo duomenys tarp ju. Keiciant tik motoro ECU butina arba atjungti immo tikrinima arba bloka padaryti 'virgin' ir ji pririshti prie 'body' kompo. Galima ir body pririshti prie ECU norint. Na pasiziurejau variantu 13 tas kurio koda parashei paprastas CF4 sheip veikti turetu. Nezinau koks pas tave stovi nes tokio kodo neduoda motoru ECU katalogas. :/ Del visa ko gal geriau susirask senesnes GT ECU + body kad maziau parkiu butu.
-
Atsiprašau, įvėliau klaidą kaip ir pastebėjote.
Donoro ECU 51806561
Maniškio ECU 55195464
Jei būtų įmanoma sutikrinkite, jei bus keičiami blokai - senuosius gausyt jei reikės.
Kas liečia daryti pačiam elektroniką, ją tikrinti, rankos mano ne iš ten auga, tarkim :)
180€ patenka ne tiesiai elektrikui, jie patenka drbdaviui jo. Vienas lietuvis kurį žinau, dirbdamas šitą darbą autorizuotame autoservize gauna ant popieriaus apie 22€/ (norvegija).
Sutinku, kad idealiausia būtų nupirkti su tais pačiais kodais visą kit'ą, bet kiek praskambinau tai lengviau būtų nupirkti kokio R&R ECU nei elementariai GT :) Ryt paieškos bus tęsiamos :)
-
P.S KLIFF patvirtins, kad norvegijoje niekas nevargsta ieškant kas sukėlė ligą, čia paprasčiau raut bėdą su šaknimis, t.y. keisti viską iś eilės, pradedant pravodke baigiant padangomis. Variklyje "garselis"?- keičiam variklį. Tas man netinka, taip kad bandom tvarkytis kuo lietuviškiau :)
-
Keista man to Jusu originalo kodo neduoda surasti, matomai jis kazkaip susijes su regijonu.
Butum Lietuvoje sakyciau pirk ir nesuk smegenu jei ka ishtrinciau immo savo saskaita. ::)
Sheip tai kad variklis uzhsives tai 100% bet gali klaidas mesti, nes nesutaps komplektacija, tai tvarkoma bet galimybe yra.
-
Radau kita kit'ą, nuo tų pačių metų. Donoras 55198809 gtc kitas numeris 0281 011 511. Maniskis 55195464 gtc ir 0281 011 511. Tai bandysim rizikuot, ryt paims i siuntas, sestadieni jau turesiu cia. Aisku jeigu kas nepatingetu patikrinti sito varianto - buciau be galo dekingas. Gera Jum ten kas ismanot, suprantat ar bent jau yra pas ka nuvaziuot paprogramuot (siandien susisiekiau su programatorium, tai norvegas uz ta darba noretu apie 400€, lietuvis 250-300€ bet lietuvis dar ir pacipuotu). Tikiuosi to pavyks isvengti, is bedos grazinsiu. Kaina kit'o 140€ (ecu, bcm+saugiklyne, raktas, syna, ziedelis, antena - spynos, ziedo antenos nereikia, bet jei duoda tai imu).
Dar viena dovana man siandien - pastebetas ausinimo radiatoriaus nesandarumas, varva ten kur na tiesiog reikia kito :)
P.s. Atsiprasom uz lietuvisku raidziu nebuvima, ir galimai nesklandu isdestyma - aplinkybes prastos :)
-
pradžioj dar galvojau pirmyn atgal 2x 500EUR gal ir brangoka tampyti mašina, bet jei ten tokios kainos pas jūs su nuliu garantiju tai visgi manau pigiausias variantas buvo iškart in LT :lol:
link reikalo:
- 55195464 - taviškis senas CF3 su VDC turėtų būti
- 55198809 - šitas tinka! atnaujinta ir paskutinė tavo ECU 55195464 versija, 2004'ais metais kažkokius pakeitimus įvedė - gal softas naujesnis bus viduj.
- 51806561 - va šitas eina nuo CF4 ir su ABS 8.0 versija, tai labai abejočiau jog tau tinkamas būtų.
-
Ka ten paprogramuoja uzh 400 euru tie norvegai? Sheip visos GT/147 tos ECU EDC16 dezes vienodos realei galima programas metyti pirmyn atgal. Skirtumas toks kad prie skirtingos komplektacijos keiciasi tam tikri programos parametrai.
-
Tikrai nežinau ką jie ten programuoja, bet man telefonu tokią orientacinę kainą pasakė :)
Bet kokiu atveju, kit'as užsakytas, savaitgalį bus pas mane ir matysim kaip ir kas.
Šiandien išsiardžiau vizualiai apžiūrėti BCM'o, mano akim (neelektriko) - viskas kaip nauja :)
Didelis, nuoširdus visiems padėjusiems Ačiū! :)
Būtinai pranešiu kaip seksis po keitimo :)
-
Jei kam įdomu kaip vystosi mano gedimo paieškos :)
Kadangi 3 dienas negalėjau prieiti prie AR, tai pagaliau vakar vakare pakeičiau ECU, BCM, rakto chip'ą ir centrinio mikrūškę. Pajungiu akumoliatorių, perrūkau kelis sykius ir suku raktą - pakaitina žvakes, brukšt - dirba. Akis pradžiugina rodomos apsukos, salono neapšviečiančios ABS, ASR ir rankinio indikacinės lemputės :) Bandomasis važiavimas - nežinau ar taip turi būti bet variklio temperatūros rodyklė kyla sparčiau viršun ir sustoja ties 90. Viskas ok. Cruise'as veikia too.
Tai didelis ačiū visiems už pagalbą! :)
Užsakytas radiatorius kaip naujas, bet gavęs smūgį į apačią - rėtis :(
-
Tu cia norvegijoj ieskai? Pavartyk finn, ardomu AR skilti, nustebsi, kaip pigiai ir kiek gerio ten galima rasti. Pas zmogu, kuris ardo kieme dazniausiai pigiau, nei lietuviska srote ir dar pasidereti galima :D Norgu srotai jau atskira kalba, bet is ju ir perka daugiau kitos imones, tai ten ir kainos jau kaip autominuteje ar giedroloj, nuo brangu iki kosmosas. :D Bet pas zmones gerom kainom visko rasti galima ir jie visokiu smulkmenu dazniausiai taip nenurankioja nuo detaliu, duoda su viskuo.
-
KLIFF
Taip, Norvegijoje. Taip, Finn'ą žinau (9metai čia) - išbandyta :) Bet kaip visada, kai kažko būtent reikia tai niekas nesiūlo, o į ateitį pirktis nesinori :)
Tu Osle ir vairuoji AR? :)
Kodėl mirksi odometras? Spėju praneša apie kažkokią klaidą.
-
Kodėl mirksi odometras? Spėju praneša apie kažkokią klaidą.
su diagnostiką "proxy alignment" reik padaryt - body naujas, visi blokai jam "nauji"
-
Taip. O tu? Buvo cia pora nebrangininku aplink Vestby ir Rakestad ardanciu, nemazai is ju visko nupirkau savo dabartinei, bet jo, arba jie turi arba ne, nera cia to srotu biznio vystomo, kaip lt :)