Autorius Tema: Alfa Romeo Giulia Veloce (Garanzia rosso!)  (Skaityta 10129 kartus)

Neprisijungęs PiPPas

  • Administratorius
  • Veteranas
  • *****
  • Įrašai: 7978
  • Vehicle: 2000 Alfa-Romeo 156
  • Karma: +59/-25
  • A l f a R o m e o F a m i l y
    • Žiūrėti profilį
    • PiPPas
Ats: Alfa Romeo Giulia Veloce (Garanzia rosso!)
« Atsakymas #30 Įrašytas: 2019-03-27 11:36 »
https://www.autobravamotors.lt/fiat-professional/servisas/#

Su ta registravimosi forma dar atsargiai. Laikinai Klaipėda oficialaus Autobravos serviso neturi, jis dar tik ruošiamas. Bendradarbiaujame kolkas su Krasta, kol bus paruošta mūsų pačių infrastruktūra.
Yra:
'13 AR Giulietta 1.4 TBi TCT MultiAir Sportiva

Buvo:
'00 AR 156 1.8 TS;
'07 AR 159 SW 2.4 JTDm Q-Tronic

Neprisijungęs Stradale

  • Jaunuolis
  • **
  • Įrašai: 158
  • Karma: +1/-0
    • Žiūrėti profilį
Ats: Alfa Romeo Giulia Veloce (Garanzia rosso!)
« Atsakymas #31 Įrašytas: 2019-04-14 09:36 »
Su ta registravimosi forma dar atsargiai. Laikinai Klaipėda oficialaus Autobravos serviso neturi, jis dar tik ruošiamas. Bendradarbiaujame kolkas su Krasta, kol bus paruošta mūsų pačių infrastruktūra.


Aciu uz info. As tau atrasiau, jeigu matei.


Neprisijungęs Stradale

  • Jaunuolis
  • **
  • Įrašai: 158
  • Karma: +1/-0
    • Žiūrėti profilį
Ats: Alfa Romeo Giulia Veloce (Garanzia rosso!)
« Atsakymas #32 Įrašytas: 2019-05-15 23:11 »
Si savaitgali Giulia buvo isbandyta prima karta ziede. Bendras ispudis neblogas, bet masina tam kol kas yra mazai pritaikyta.
Pagrindine problema - stabdziai ir greiciausiai stabdziu skystis. Gan ryskiai jautesi, kaip po kiekvieno rato stabdziai "minkstejo" ir prarado griebima. Siaip to stabdziu griebimo nera ypatingai ryskaus ir gatvese. Kadangi jauciau, jog stabdziams reikia ausinimo, tai mazdaug 4-5 ratus per heat'a tik atlikau.
Vaziuokle yra tokia, jog imanoma palaikyti auksta tempa ir keisti krypti S posukyje arba dveju daliu posukiuose, bet automobilis tabaluoja ir pasitikejimo labai neprideda. :) Bet cia situo atszvilgiu turbut mazai tokiu auto yra, kurie padoriai atlaikytu ir yra skirti gatvemis vazineti. Amortizatorius reiks keisti (spyruokliu trumpinimas nepades!).
Variklis, turbut vienintelis kuris kol kas tikrai "pakankamas" mano lygiui ir dar uzteks bent jau vienam sezonui. Tuo tarpu deze su trumpom pavarom (manual mode) ziede tikrai nesublizgejo. Be to labai daznai permesdavau bent jau viena pavara per zema, nei reikedavo prisistabdzius. Na neprates gal su tom padalom stresuotoj aplinkoj kol kas ... :)

Dabar kas gerai bent jau mano atzvilgiu, tai Q4 (awd). Jau posukio 2/3 iveikus galima drasiai spausti i dugna ir graziai nesa lauk be jokiu slydymu. Cia aisku Traction Control irgi gerokai padeda. Ir principas deja yra, kaip pas Audi... stabilizuojama stabdziu pagalba... kas aiksu irgi nepagerino stabdziu optimalaus darbo temperaturos islaikyma...  ::) Bet padeda pasijusti greitam :)

Kartu su manim buvo keli BMW (M2, M240i ir 120i) ir Audi RS3. Mano laikas buvo tik geresnis nei BMW120i... Bet turbut cia nieko keisto... :)

Nuotraukoje zemiau, ausinami varikliai tarp heat'u
« Paskutinį kartą keitė: 2019-05-15 23:13 sukūrė Stradale »

Neprisijungęs Stradale

  • Jaunuolis
  • **
  • Įrašai: 158
  • Karma: +1/-0
    • Žiūrėti profilį
Ats: Alfa Romeo Giulia Veloce (Garanzia rosso!)
« Atsakymas #33 Įrašytas: 2019-05-15 23:18 »
Dabar ieskoma uzsakyti geresnius stabdzius.

Pirmas kandidatas Carbotech XP8, antras Pagid RS29 (ar RSL29 kaip dabar jie vadinasi). Diskus arba Tarox arba Zimmermann, bet keisiu tik tada, kai suvalgysiu originalius.

Kita modifikacija butu KW V1 coiloveriai, bet! pasirodo Q4 jie netinka. RWD jie yra, bet Q4 ne. Gal kas zinot, kodel jie netinka? Kitokia vaziuokles pakaba?

Neprisijungęs KLIFF

Ats: Alfa Romeo Giulia Veloce (Garanzia rosso!)
« Atsakymas #34 Įrašytas: 2019-05-31 09:37 »


Kartu su manim buvo keli BMW (M2, M240i ir 120i) ir Audi RS3. Mano laikas buvo tik geresnis nei BMW120i... Bet turbut cia nieko keisto... :)


Nemanau, kad ir galima tiketis kitaip, kai su standartu stoji pries daugiau maziau "race" versijas. Su QV galetu buti atvirksti rezultatai. Idomiau butu isgirsti, kiek skyresi tie laikai, nuo emkiu ir eskiu :)
Buvo:146 DEU119 / 146 DOF955 / 155 8V.DH20176 / 156 DJ97142 / 166 NE87491

Neprisijungęs Stradale

  • Jaunuolis
  • **
  • Įrašai: 158
  • Karma: +1/-0
    • Žiūrėti profilį
Ats: Alfa Romeo Giulia Veloce (Garanzia rosso!)
« Atsakymas #35 Įrašytas: 2019-06-02 10:25 »
Nemanau, kad ir galima tiketis kitaip, kai su standartu stoji pries daugiau maziau "race" versijas. Su QV galetu buti atvirksti rezultatai. Idomiau butu isgirsti, kiek skyresi tie laikai, nuo emkiu ir eskiu :)

As toje trasoje buvau pirma karta, tai nezinau kiek masina o kiek vairuotojas cia laiko pridejo. Bet jo, M2 turi Pagid R29 su ventiliuojamais 355mm diskais + sportines spyruokles ir duslintuva nuo cat'o. Variklis standartinis 370hk. RS3 taip pat kesiti stabdziai (nes originalus sudege  :D) ir chipuota iki 450hk (apie 600Nm). M240i su Michelin PSC2 padangom, chipas 390hk ir aftermarket diff'as.

120i standartine.

120i - 1 min. 14 sek
Gilia veloce - 1 min. 10 sek
M2 - 1 min 5 sek
M240i - 1 min 4,7sek
RS3 - 1 min 4,4 sek

RS3 auksto tempo ilgai nepalaikydavo, stabdziai pradedavo rukti. Nes jie dirba netgi ir acceleruojant. Nekoks sprendimas. Ir siaip neatrode greita, bet pasirodo greitis buvo geras tuos kelis ratus.
M240i atrode ryskiai greiciausia, bet originali vaziuokle siek tiek matesi pluduriavo. M2 buvo ka tik pasikeites stabdzius ir greiciausiai dar nebuvo priprates "stabdyti velai"... Cia ta reikia kazkaip persilauzti, gal net islekti is trasos... :)

Neprisijungęs KLIFF

Ats: Alfa Romeo Giulia Veloce (Garanzia rosso!)
« Atsakymas #36 Įrašytas: 2019-06-07 13:24 »
Nu kaip standartui mazai ir atsilikai nuo ju. Stigas butu pakroves i vienus vartus, reiskias :D
Buvo:146 DEU119 / 146 DOF955 / 155 8V.DH20176 / 156 DJ97142 / 166 NE87491

Neprisijungęs Stradale

  • Jaunuolis
  • **
  • Įrašai: 158
  • Karma: +1/-0
    • Žiūrėti profilį
Ats: Alfa Romeo Giulia Veloce (Garanzia rosso!)
« Atsakymas #37 Įrašytas: 2019-10-12 00:57 »
Na va, "sportinis" sezonas atejo i pabaiga siems metams. Dygliuotos padangos jau ne uz kalnu...   :-\

Esu gana pasimetes ka toliau darysiu kitais metais. Track days automobilis vis delto yra nepritaikytas. Visokie Civic'ai Type R ir abi Meganes RS tiek III&IV eina pro sonus kad ir kaip besistengciau. Nekalbant apie visokias Lancer ir Subaru, kur velniai zino ka ten turi po kapotu.  :angry: Nors daugelis giria, jog "turbut graziausias auto susirinkime". Tai bent jau grozio rungtyje greiciausiai ne prasta vieta uzima  :)

is viso jau 21.000km susukta, is ju pora kartu i LT ir pagal visas tradicijas riebi bauda Latvijoje uz solidu greicio virsijima. Per optimistinis laiko paskaiciavimas iki Talino spaude smegenis kaip cia speti i kelta... Dziaugiuosi, kad vis delto leido toliau vaziuoti israsius kazkoki latviska popiergali. O buvo ant plauko. Viduryje misku pasiginiau policijos auto, ten kur buvo 90km/h kelias... Tai gavosi gana akivaizdu, kad turejom greiti. Sustabde is karto. Parode per televizoriuka 144km/h. Cia jau turbut bestabdant, nes tolumoj kazka itariau jog auto su "ragais" gali buti ne visai draugiskas ir stabtelejau. Neuzteko. Bet numete 3% paklaidos ir gavosi iki 50km/h virsijimas. I nuovada nereikejo vaziuoti.

Kas liecia modifikavimus, tai yra konkretus sh... dar kol kas. Nieko nera rinkoje Veloce'i, nei amortiku geresniu, nei stabilizatoriu ar dar kokiu idomesniu vaziuokles detaliu. Megane RS IV vos isejusi, o pasirinkimas kiek ir ko tik nori. Kiek ilgai reiks laukti Giulijai- neaisku.

Teks ramiai perziemoti ir ziureti ka pavasaris atnes... :)))