Autorius Tema: metine ataskaita Giulietta TBI 2010  (Skaityta 21374 kartus)

Neprisijungęs kawliox

  • Naujokas
  • *
  • Įrašai: 23
  • Karma: +0/-0
    • Žiūrėti profilį
metine ataskaita Giulietta TBI 2010
« Įrašytas: 2018-02-14 09:40 »
Sveiki, jau metai laiko turiu Giulietta ir pagalvojau, kad reikia pasidalinti kaip ten reikalai su ja. Pirkau su 83 k km ant skaitliuko, 2010 metu dobilo lapo versija. Per metus laiko nuvaziavau 10 k km. Per ta laika buvo kelios ilgesnes keliones po 400 - 500 km, bet pagrinde kas diena vazinejimai iki 10 - 20 km.

Bendras ispudis:
tai pirma mano turbinine masina ir pirma masina, kur jaucia, kad turi galios, todel vairuoti man ja labai patinka. Ypac trumpais atstumais. Vaziuojant autostradoje jauciasi triuksmas salone - turbut ne pati geriausia izoliacija. Siaip ilgiau vaziuojant jokio didesnio diskomforto nesijaucia, masina nera super kieta, sedynes patogios, traukia gerai, todel aplenkti nera problemu. Kuro sanaudos rodomos kompo apie 9 L mixed cycle.

Islindusios problemos, surasiau viska, kas islindu per metus:
Neveike kaires puses radijos garsiakalbis (tokia nupirkau nepatikrines)
Vairuotojo sedyne nesyla (tokia nupirkau nepatikrines)
Numerio apsvietimo lemute perdege - pats pakeiciau
Nepatinka kaip veikia AC, reikia tikrinti freono lygi - duosiu specams vasara
Numire batareika, panasu kad buvo dar originali....- pasikeiciau pats
Perdege abieju lempu halogenai kazkur 3 menesiu intervalu - pasikeiciau pats
Kartais apipurskus stikla apiplovimo skysciu ne visada suveikia valytuvai, reikia ijungti atskirai - nezinau ar verta uzsiimti, nes buna retai
Papildziau ausinimo skysti apie 1 L, nezn ar jis naturaliai nugaravo ar gal kas rimciau - pasiziuresim vasara
Sian is ryto nustojo veikti kaires galines faros stabdziu LED girlianda ir atbulos pavaros lempa - panasu i jungties problema - paziuresiu kai bus silciau.
Dar vienas dalykas tai pavaru perjungimo indikatorius. Kazkaip jis juokingai rodo kada tas pavaras jungineti, prie 1500 apsuku jau liepia jungti aukstesne vos ne ant 50 vaziuojant jau sesta pavara jungti, zodziu i ji as nekreipiu demesio :)


Pasiziurejus i sarasa gavosi gana netrumpas ir dauguma issues elektrines :).






« Paskutinį kartą keitė: 2018-02-16 09:08 sukūrė kawliox »

Neprisijungęs ainis

  • Klubo narys
  • Patyręs
  • *****
  • Įrašai: 484
  • Karma: +1/-1
    • Žiūrėti profilį
    • Youtube.com/alfainis Vlogas
Ats: metine ataskaita Giulietta TBI 2010
« Atsakymas #1 Įrašytas: 2018-02-14 10:35 »
Del tu galiniu zibintu tai galeciau drasiai sakyti, kad tau nusilankste laidai kur bagazines ta jungtis :)

O siaip smagu, kad kazkas jau dalinasi ispudziai ir tokiais automobiliais :)
Alfa Romeo 166 2.0 TB 00m
Alfa Romeo 166 3.0 V6 02m
Alfa Romeo 146 1.4 Twin Spark 99m
Alfa Romeo GTV 2.0 Twin Spark 99m

Neprisijungęs Sraigamobilis

Ats: metine ataskaita Giulietta TBI 2010
« Atsakymas #2 Įrašytas: 2018-02-15 09:20 »
Sveiki, jau metai laiko turiu Giulietta ir pagalvojau, kad reikia pasidalinti kaip ten reikalai su ja. Pirkau su 83 k km ant skaitliuko, 2010 metu dobilo lapo versija. Per metus laiko nuvaziavau 10 k km. Per ta laika buvo kelios ilgesnes keliones po 400 - 500 km, bet pagrinde kas diena vazinejimai iki 10 - 20 km.

Bendras ispudis:
tai pirma mano turbinine masina ir pirma masina, kur jaucia, kad turi galios, todel vairuoti man ja labai patinka. Ypac trumpais atstumais. Vaziuojant autostradoje jauciasi triuksmas salone - turbut ne pati geriausia izoliacija. Siaip ilgiau vaziuojant jokio didesnio diskomforto nesijaucia, masina nera super kieta, sedynes patogios, traukia gerai, todel aplenkti nera problemu. Kuro sanaudos rodomos kompo apie 9 L mixed cycle.

Islindusios problemos, surasiau viska, kas islindu per metus:
Neveike kaires puses radijos garsiakalbis (tokia nupirkau nepatikrines)
Vairuotojo sedyne nesyla (tokia nupirkau nepatikrines)
Numerio apsvietimo lemute perdege - pats pakeiciau
Nepatinka kaip veikia AC, reikia tikrinti freono lygi - duosiu specams vasara
Numire batareika, panasu kad buvo dar originali....- pasikeiciau pats
Perdege abieju lempu halogenai kazkur 3 menesiu intervalu - pasikeiciau pats
Kartais apipurskus stikla apiplovimo skysciu ne visada suveikia valytuvai, reikia ijungti atskirai - nezinau ar verta uzsiimti, nes buna retai
Papildziau ausinimo skysti apie 1 L, nezn ar jis naturaliai nugaravo ar gal kas rimciau - pasiziuresim vasara
Sian is ryto nustojo veikti kaires galines faros stabdziu LED girlianda ir atbulos pavaros lempa - panasu i jungties problema - paziuresiu kai bus silciau.

Pasiziurejus i sarasa gavosi gana netrumpas ir dauguma issues elektrines :).

Tam saraše tik smulkmenos, šiaip automobilis labai patikimas ir patvarus. Neveikiantys galiniai LED kogero tipinė bėda, kaip minėjo, nusilanksto laidai ties bagažinės dangčio jungtimi, valytuvai taip pat mėgsta gyventi savo gyvenimą (mano atveju galinis veikdavo priklausomai nuo nuotaikos) numerio apšvietimo ir halogenų lemputės, akumuliatorius - čia eilinės eksploatacinės problemos kaip ir visiems auto. Keičiant garsiakalbius ir dedant NEoriginalius, reikalingos šiokios tokios modifikacijos (adapteriai garsiakalbių tvirtinimui)
ex BMW e34
ex Audi A6
ex Alfa Romeo 166 2.4 JTD
ex Alfa Romeo Giulietta QV 1750 tbi (Rosso Competizione)
ex Alfa Romeo 155 V6


Alfa Romeo Spider (Alfa...)
BMW 525D E39 FL (vagių džiaugsmas)
KIA Optima (optimalus pasirinkimas)

Neprisijungęs brumbrum

  • Veteranas
  • *****
  • Įrašai: 5730
  • Karma: +33/-3
    • Žiūrėti profilį
    • Alfaklubas
Ats: metine ataskaita Giulietta TBI 2010
« Atsakymas #3 Įrašytas: 2018-02-15 14:51 »
Man labai patiko ta dalis kur apie lemputes, lyg čia gedimai? Čia eksploatacinės medžiagos kolega ;)
Buvo: AR GTV 3.0 V6 24v Lusso
Yra: Audi S6
Bus: 75/GTV6?

Neprisijungęs PiPPas

  • Administratorius
  • Veteranas
  • *****
  • Įrašai: 7978
  • Vehicle: 2000 Alfa-Romeo 156
  • Karma: +59/-25
  • A l f a R o m e o F a m i l y
    • Žiūrėti profilį
    • PiPPas
Ats: metine ataskaita Giulietta TBI 2010
« Atsakymas #4 Įrašytas: 2018-02-15 14:59 »
Viskas, kas liečia bagažinės dangčio elektroniką yra surišta su laidais, kurie nusilanksto dėl per kieto izoliacinio šarvo. Per 1,5 metų eksploatacijos jau du kartus teko tas vietas remontuoti po 2-3 laidus vienu kartu.

Kas liečia valytuvus - pas mane tas pats. Papurškus ne visada sureaguoja daviklis. Nesuku smegenų ir pajudinu pirštu svirtelę - nemanau, kad tai problema.

Automobilio garso izoliacija yra prastesnė nei kitų modelių, tai tiesa - bet man asmeniškai tai netrukdo. Tačiau žinau variantų, kai tai buvo dirbtuvėse koreguojama papildomai dedant izoliacinių medžiagų. 8)
Yra:
'13 AR Giulietta 1.4 TBi TCT MultiAir Sportiva

Buvo:
'00 AR 156 1.8 TS;
'07 AR 159 SW 2.4 JTDm Q-Tronic

Neprisijungęs ainis

  • Klubo narys
  • Patyręs
  • *****
  • Įrašai: 484
  • Karma: +1/-1
    • Žiūrėti profilį
    • Youtube.com/alfainis Vlogas
Ats: metine ataskaita Giulietta TBI 2010
« Atsakymas #5 Įrašytas: 2018-02-15 15:04 »
Manau sulyginus valytuvu darba su senais modeliais, tai cia jie nepriekaistingai dirba :D
Alfa Romeo 166 2.0 TB 00m
Alfa Romeo 166 3.0 V6 02m
Alfa Romeo 146 1.4 Twin Spark 99m
Alfa Romeo GTV 2.0 Twin Spark 99m

Neprisijungęs shpuncik

  • Veteranas
  • *****
  • Įrašai: 1281
  • Karma: +2/-0
    • Žiūrėti profilį
Ats: metine ataskaita Giulietta TBI 2010
« Atsakymas #6 Įrašytas: 2018-02-15 15:27 »
tai gal plaunant valytuvų svirtelę reik ilgiau palaikyti - pas mane 145'oj jei trumpai palaikysi irgi tik plauna. ilgiau palaikius ir valytuvai suveikia
145 1.9JTD ant dalių
145 1.9JTD Edizione Sportiva
145 1.6 Boxer by Anonima Lombarda Fabbrica Automobili
Swedish brick Volvo 480

Neprisijungęs PiPPas

  • Administratorius
  • Veteranas
  • *****
  • Įrašai: 7978
  • Vehicle: 2000 Alfa-Romeo 156
  • Karma: +59/-25
  • A l f a R o m e o F a m i l y
    • Žiūrėti profilį
    • PiPPas
Ats: metine ataskaita Giulietta TBI 2010
« Atsakymas #7 Įrašytas: 2018-02-15 20:09 »
tai gal plaunant valytuvų svirtelę reik ilgiau palaikyti - pas mane 145'oj jei trumpai palaikysi irgi tik plauna. ilgiau palaikius ir valytuvai suveikia

156 ir 159 irgi buvo, kad ilgiau palaikius pradeda valyti, o čia truputį kitaip, mat kritulių daviklis stovi ir teoriškai turėtų iškart valyti, kai tik užpurški, bet retai kada tinkamai suveikia.

Tačiau aš kitaip darau - svirtelę traukiu įstrižai į viršų, tarsi plovimui, tarsi valymui ir vualia - viskas veikia puikiai vienu metu. 8)
Yra:
'13 AR Giulietta 1.4 TBi TCT MultiAir Sportiva

Buvo:
'00 AR 156 1.8 TS;
'07 AR 159 SW 2.4 JTDm Q-Tronic

Neprisijungęs brumbrum

  • Veteranas
  • *****
  • Įrašai: 5730
  • Karma: +33/-3
    • Žiūrėti profilį
    • Alfaklubas
Ats: metine ataskaita Giulietta TBI 2010
« Atsakymas #8 Įrašytas: 2018-02-15 20:37 »
Tai gal nedapurškia žiema iki lietaus daviklio, dėl skysčio tankio? Nes vasara pas mane visad aukščiau purškia ;)
Buvo: AR GTV 3.0 V6 24v Lusso
Yra: Audi S6
Bus: 75/GTV6?

Neprisijungęs KLIFF

Ats: metine ataskaita Giulietta TBI 2010
« Atsakymas #9 Įrašytas: 2018-02-15 21:42 »
Asmeniskai, niekada nemaciau lietaus davikliu, kurie veiktu normaliai :D
Buvo:146 DEU119 / 146 DOF955 / 155 8V.DH20176 / 156 DJ97142 / 166 NE87491