Esnyper, valdzia, visur vienoda, ne tik lietuvoj ji tokia/anokia
Osle ne, neuzdraude. Bet siokia tokia diskriminacija vyksta. Beje, Esnyper, tai vyskta is tos pacios valdzios puses (net tos pacios partijos), kuri ne taip seniai skatino pirkti dyzeli, kaip svaru kura ir vos ne draude benzininius auto! Na taip, "in the clouds" yra toks draudimas, bet galioja jis (kolkas) tik kietuju daleliu tarsos padidejimo dienomis, tai va, pernai ziema tokiu dienu buvo net 1! O ne ziema ju apskritai nebuna. Nors imant statistiskai, pastaruju 4 metu laikotarpi, tokiu dienu turetu buti apie 4 per metus. Taciau, dabar, kai ten mokescius labai kelia uz vaziavima mieste (del ko daugiau vengs ten vaziuoti ir apskritai gyventi), bei dyzeliniu pardavimu trendas savaime keleri metai kaip krenta (del mokesciu lengvatu dyzeliniam auto! panaikinimo), tai kazin ar tu draudziamu dienu apskritai bebus. Reziume, Osle dabar reketuoja visus, dyzeliai niekuo neisiskiria, taip, jiems vaziavimas brangesnis, bet jis brangesnis tik tiek, kad panaikina tai ,kas sutaupoma ant kuro sanaudu, lyginant su benzinu, tsakant, neesminis. Bet, taip, ju rinkoje mazeja, tas tiesa, ir pagrinde del kompensaciju panaikinimo, kurias permete ant elektros. 2008-2012 dyzelinis auto kainavo gerokai pigiau, nei benzininis. Taciau, niekas negarantuoja, kad istorijos ratas vel neapsisuks, kartu su politiku vingiais galvoje, ir jie staiga neims vel proteguoti dyzelinio transporto. To niekas nezino, kokie ir kieno interesai suzais po 5 ar 10 metu ir kas tada bus labiau "eko", o kas uzdrausta.