Autorius Tema: (rasim.lt - nesiskaitymas su klientais) | GTV 2.0TB V6 variklis + pavarų dėžė.  (Skaityta 5246 kartus)

Neprisijungęs Dominykas.info

  • Lankytojas
  • ***
  • Įrašai: 367
  • Karma: +0/-0
  • R e d l i n e ­­_­ ­A d d i c t
    • Žiūrėti profilį
Sveiki,

nusipirkau antrą GTV kaip dalių donorą saviškei. Mąsčiau apie TS į šį V6 swap (dabartinis TS'as reikalauja ekstensyvaus kapitalinio su cilindrų šlifavimu, todėl bus paprasčiausiai keičiamas), o bet tačiau pasidomėjus kiek visko reikia pakeisti kad šią misiją įgyvendinti ir atsižvelgus į tai kad laikas pradeda spausti nusprendžiau tiesiog įsidėti 2.0 TS 2001 3rd gen (jau užsakytas) o viršutinį dangtelį pasilikti aliumininį. Variklį įstatys meistras iš fabijoniškių (netoli impuls) - dirbęs Autoprizmėje, net nežinau kokiu vardu čia užsiregistravęs. :)
Pas tą patį žmogų variklis taipogi ir užsakinėtas ir gauta garantija kad viskas tiks (kaip ir variklio garantija).

Tai va, V6 GTV stovi garaže su dar neišimtu varikliu. Variklis užsiveda ir dirba puikiai bei laukia naujo šeimininko. Užvedus auto netgi nemeta jokių check-engine ar pan. lempučių.   

Nuoroda į skelbimą:
https://autoplius.lt/skelbimai/alfa-romeo-gtv-pavaru-deze-variklis-5966589.html?mano_skelbimas=1

Su forumo nariais kainą paderinsim.

PS. Be bajerių, bet su sudėtingesniais "captcha" dar neteko susidurti jokiame kitame puslapyje. :D

PPS. Paskyra nauja, bet šiame forume teko lankytis dar nuo senų senų laikų. Kai kas gal dar ir prisimins top-spec 147-tą BZU:147 dalyvavusią Alfature seniai seniai. :)

« Paskutinį kartą keitė: 2017-08-16 22:24 sukūrė Dominykas.info »
Main:
Alfa Romeo GTV 916 2.0TS  -  632 Nero [KOU:916]

Dom's GTV

http://Facebook.com/groups/GTV916

Neprisijungęs Dominykas.info

  • Lankytojas
  • ***
  • Įrašai: 367
  • Karma: +0/-0
  • R e d l i n e ­­_­ ­A d d i c t
    • Žiūrėti profilį
Atnaujinimas: (rasim.lt - nesiskaitymas su klientais)

Atnaujinimas iš mano pusės kuris čia tiktų bet kam ieškant dalių ar meistrų. Dėl rasim.lt - būtent dėl veikėjo iš ateities gatvės
kuris bazuojasi tarp mandarino ir pašilaičių maximos:
https://www.google.com/maps/@54.730019,25.2402825,3a,75y,189.51h,91.96t/data=!3m6!1e1!3m4!1si93WCn6q3inKp4hF_sfQcA!2e0!7i13312!8i6656 

Rašau, kad iš anksto visu perpsėt neturėti nieko bendro su šitu veikėju. Sutarėm prieš gerą sąvaitę variklio, avansas paliktas, variklis vežamas iš Lenkijos. Paskambinu  šį šeštadienį - "trečiadienį gali atvažiuot pasiimt, variklis jau yra". Išsinuomoju mašiną, bevažiuodamas dar paskambinu...
Atšauna tas :lol: - variklį turiu bet atvažiuoja kitas pirkėjas jo pirkt, gali atvažiuot avansą atgal pasiimt.

Vienu žodžiu paliko ant ledo ir dabar daryk ką nori, o laiko nėra tad greičiausiai teks sąvarankiškai skubiai važiuoti į lenkiją. Visiškas nesiskaitymas su žmonėm.

Tad jei susidursit - patariu nesigadint nervų ir apeiti šį veikėją iš kaip įmainoma kuo toliau. Kažkada tas pats veikėjas kaip minėjau dirbo autoprizmėj, bet spėju atleido ir spėju tikrai buvo už ką. Tai va.
Main:
Alfa Romeo GTV 916 2.0TS  -  632 Nero [KOU:916]

Dom's GTV

http://Facebook.com/groups/GTV916

Neprisijungęs shoferis

  • Naujokas
  • *
  • Įrašai: 36
  • Karma: +0/-0
    • Žiūrėti profilį
to veikėjo vardas ne Vytas kartais?

Neprisijungęs ainis

  • Klubo narys
  • Patyręs
  • *****
  • Įrašai: 484
  • Karma: +1/-1
    • Žiūrėti profilį
    • Youtube.com/alfainis Vlogas
Cia kaip speju sita gtv is panevezio? :) ten kiek atsimenu jai indeklai turejo but prasukti, o siaip kebulas visai padorus buvo :) manau rastum ir cia kurnos koki visai padoru motoriuka :) tai dalinkis visais veiksmais, idomu kaip tau cia seksis :) pas mane pati atrodo jog nuo 156 motoras stovi, bent jau toks vaizdas susidare, kai keitem sankaba ir greiciu deze :D
Alfa Romeo 166 2.0 TB 00m
Alfa Romeo 166 3.0 V6 02m
Alfa Romeo 146 1.4 Twin Spark 99m
Alfa Romeo GTV 2.0 Twin Spark 99m

TwinTurbo

  • Svečias
Atnaujinimas: (rasim.lt - nesiskaitymas su klientais)

Atnaujinimas iš mano pusės kuris čia tiktų bet kam ieškant dalių ar meistrų. Dėl rasim.lt - būtent dėl veikėjo iš ateities gatvės
kuris bazuojasi tarp mandarino ir pašilaičių maximos:
https://www.google.com/maps/@54.730019,25.2402825,3a,75y,189.51h,91.96t/data=!3m6!1e1!3m4!1si93WCn6q3inKp4hF_sfQcA!2e0!7i13312!8i6656 

Rašau, kad iš anksto visu perpsėt neturėti nieko bendro su šitu veikėju. Sutarėm prieš gerą sąvaitę variklio, avansas paliktas, variklis vežamas iš Lenkijos. Paskambinu  šį šeštadienį - "trečiadienį gali atvažiuot pasiimt, variklis jau yra". Išsinuomoju mašiną, bevažiuodamas dar paskambinu...
Atšauna tas :lol: - variklį turiu bet atvažiuoja kitas pirkėjas jo pirkt, gali atvažiuot avansą atgal pasiimt.

Vienu žodžiu paliko ant ledo ir dabar daryk ką nori, o laiko nėra tad greičiausiai teks sąvarankiškai skubiai važiuoti į lenkiją. Visiškas nesiskaitymas su žmonėm.

Tad jei susidursit - patariu nesigadint nervų ir apeiti šį veikėją iš kaip įmainoma kuo toliau. Kažkada tas pats veikėjas kaip minėjau dirbo autoprizmėj, bet spėju atleido ir spėju tikrai buvo už ką. Tai va.

Pasiskambink Laimiui Kaune, gal kažką turės.

Neprisijungęs Dominykas.info

  • Lankytojas
  • ***
  • Įrašai: 367
  • Karma: +0/-0
  • R e d l i n e ­­_­ ­A d d i c t
    • Žiūrėti profilį
Pasiskambink Laimiui Kaune, gal kažką turės.

Lėkiau vakar į Bialystoko priemiestį pasiimti TS'o nuo 156.  ;)

Įdėjom su pakelėju. Tik neįsivaizduoju kaip aš dabar ištrauksiu jį iš čia. Auto Suzuki Swift. :D  :D




Cia kaip speju sita gtv is panevezio? :)
Ta pati.  ;)


ten kiek atsimenu jai indeklai turejo but prasukti, o siaip kebulas visai padorus buvo :) manau rastum ir cia kurnos koki visai


Pirmas planas buvo remontuoti tą variklį. Bet jį nuėmus ir gerai apžiūrėjus nuėmus galvą kartu su Autofficina vyrais nusprendėm kad variklis per daug sudrožtas, kad jį apsimokėtų remontuot. Normalus kapitalinis kainuotų kaip keli tokie varikliai. 

Paskui buvo planas pasiimti identišką motorą nuo baltaruso kuris turėjo 2 GTV ir galvojo apie V6 swap. Vieną iš jų GTV 1996 2.0TS (identiškas variklis). Pamatavom kompresiją - per visus cilindrus 8-9. Nieko gero. TS'o nepirkau ber pasiėmiau iš jo visą V6 GTV ant dalių po to kai jis suprato kiek daug darbo jam bus pasikeisti tą motorą.  8)
« Paskutinį kartą keitė: 2017-08-18 12:00 sukūrė Dominykas.info »
Main:
Alfa Romeo GTV 916 2.0TS  -  632 Nero [KOU:916]

Dom's GTV

http://Facebook.com/groups/GTV916

Neprisijungęs KLIFF

Na va, pats atlikai to viarslininko Vyto (bedors, toks jo vardas, kur tau variklis veze is lenku) darba :D Palinkesiu, kad sitas TS butu tikrai geras ir laikytu ilgai, nes pats net nezinau ar buciau ryzesis tokiai avantiurai, zinant apie ju tvirtuma.
O kas per laikai atejo, kad ts jau net is lenku vezti reikia, lt rinkoje nebeliko ju ar kainos menuli pasieke?
Buvo:146 DEU119 / 146 DOF955 / 155 8V.DH20176 / 156 DJ97142 / 166 NE87491

Neprisijungęs ainis

  • Klubo narys
  • Patyręs
  • *****
  • Įrašai: 484
  • Karma: +1/-1
    • Žiūrėti profilį
    • Youtube.com/alfainis Vlogas
Labai panasu kad ju padorios bukles labai nedaug belike...
Alfa Romeo 166 2.0 TB 00m
Alfa Romeo 166 3.0 V6 02m
Alfa Romeo 146 1.4 Twin Spark 99m
Alfa Romeo GTV 2.0 Twin Spark 99m

Neprisijungęs ZX

  • Lankytojas
  • ***
  • Įrašai: 317
  • Karma: +1/-1
    • Žiūrėti profilį
man irgi keista prie ko cia ta lenkija, kai 156tu kainos prasideda nuo 100eur Lietuvoj...lavonai ar ten ar cia...o pirkti toki jau isimta ir nepraardyta varikli is nepazystamo zmogaus, tai sakyciau.....drasu  :) ....buvo laikai kai ts isties aukso vertes buvo, visiem reikejo.
p.s.: sito variklio, va tiesiog taip, vietoje esamo(cf1) neidesi, teks nuiminet skriemulius, keist daviklius(jungtys kitos), abu kolektorius, termostata, aliuminio luita po ex kolektorium, tepalo matuokle. cf2, cf3 galvos neturi kairymes galvoje egr'ui
p.s.2 : vazineju(Spider 2.0TS) be balansyru dirzo ir man jo netruksta, dar protingiau, manau, juos isimt ir uzglusint.
p.s.3 : indeklu ir veleneliu bukle tikrint, isvalyt variatoriaus solenoida ir tepalo takus tiesiog butina.
« Paskutinį kartą keitė: 2017-08-18 15:55 sukūrė ZX »

TwinTurbo

  • Svečias
Bus normalus tas variklis, jei ne iš kokio skersgatvio imtas išraukus iš busiko. Normalūs verslininkai žino, kad šiais laikais š geriau jau nestumti pirkėjui, nes mažų mažiausiai viskas grįžta atgal su nemažom pretenzijom + antireklama paleidžiama į viešą erdvę.