Naudoju temą savo nutikimui šiandien mano Ar 147 1,9 jtd 85 kw kelionės metu apie 100 km/h 2,2 apsuku staigiai dingo trauka, po to tapo buka greičiui ir lyg kartais pati truktelėdavo lyg gazuotum, kartu daug juodų dumų. Po sustojimo, kurėsi be blogumų, pradėti važiuoti vangiai reaguoja į gazą, dumų nepastebėjau greitėjant iki 70 km/h, vėl sustojus ir greičiau greitėjant iki 3 pavaros vėl daug dumų. Vėl sustojus ir kuriant kartą pasirodė MCSF, bet prisijungus namuose su skaitytuvu klaidų nerado varyklio kompe. Po stovėjimo 10 min tepalo lygis tarp min ir max buvo puse. Iki namų taip įveikiau iki 25 km. Perskaičiau iš esamų postų:
1) Tikrinti ar netrukusios šlangos nuo oro paėmimo angos iki pat varyklio? Namų salygom apčiuopom užkurus galiu naudingai tikrinti?
2) Daug parašyta apie MAF, įtarti jo streikavimą/valyti?
3) Katalizatorius subirėjo? Kiek turiu auto (metai) visada apie 1,3 apsuku perjungiant bėgį ir pradedant važiuoti barškėjimas girdisi, kai ryte bandysiu pavažiuoti ir atsiradus daugiau/mažiau garso, tai būtu patvirtinimas? Ar tik servisas gali patikrinti?
4) Kuro/oro filtrus keisti? Planinis keitimas dar iki 5000 km
5) Be vieno karto MCSF, daugiaų jokių erorų nerado ijungus degimo. Ar saugu išvis kurti automobilį? Kada to geriau nedayti? Jei tai svarbu temperatura kelionės metu stabiliai kaip ir ankščiau 90.
6) Valyti egr, įsiurbimo kolektoriu?