Autorius Tema: AR 147 1.9 JTD: variklio temperatūra  (Skaityta 18975 kartus)

Neprisijungęs wacha

  • Jaunuolis
  • **
  • Įrašai: 150
  • Karma: +1/-0
    • Žiūrėti profilį
Ats: AR 147 1.9 JTD: variklio temperatūra
« Atsakymas #30 Įrašytas: 2016-01-04 18:24 »
Tai taip išeina, kad ir vasara jis veikia  :o Išėmus saugiklį turėtų kuro mažiau naudot vasarą  :D

Neprisijungęs Esnyper

  • Administratorius
  • Veteranas
  • *****
  • Įrašai: 3305
  • Karma: +5/-6
  • AR159 JDN:369
    • Žiūrėti profilį
    • Colourful.lt
Ats: AR 147 1.9 JTD: variklio temperatūra
« Atsakymas #31 Įrašytas: 2016-01-04 18:38 »
Čia jau kuro mililitrai vs komfortas, o jei į ilgesnę perspektyvą pažiūrėjus ir variklio/turbinos padidintas dilimas (lėčiau pasiekia darbinę temperatūrą). Ko gero kondiškę išmetus didesnis efektas būtų pasiektas.
Yra:
Alfa Romeo 159 SW '09 1.9JTDm 16V Squadra Tuning
Ford Sierra mk2 '87 2.0 EFI Turbo (project car)
Buvo:
Alfa Romeo 156 SW FL '05 2.4JTD 20V Rosso
Alfa Romeo 156 SW FL '04 1.9JTD 16V Rosso :(
Ford Sierra '87 2.0
Alfa Romeo 156 '98 1.9JTD

Neprisijungęs montezumijus

Ats: AR 147 1.9 JTD: variklio temperatūra
« Atsakymas #32 Įrašytas: 2016-01-04 18:41 »
Pas mane ta pati situacija, nepavyksta padaryti testo. Nepamenu pranešimo tik. MES naujausiasia registruota versija. Mano nuomone pas tave turėtų neveikti, nes part number ne toks. Paprasčiausiai klima nepaleidžia rėlių, kurios valdo PTC maitinimą. Same shit kaip ir pas mane  :'(

Yra testas MES'e, bet man kažkodėl neleidžia jokių testų atlikti. Teoriškai atliekant testą turėtų suklaksėti rėlė ir pasikeisti apsukos (kaip įjungus kondiškę).

Taip pat heateris įjungiamas, tik jei:
1. Akumo įtampa pakankama
2. Apsukos >850 RPM (berods)
3. <60C variklio temperatūra
« Paskutinį kartą keitė: 2016-01-04 18:43 sukūrė montezumijus »
GTV V6 TB
ex 156 1.9JTD


Having an Alfa is a bit like having a cat.......you don't own it, it owns you.

Neprisijungęs wacha

  • Jaunuolis
  • **
  • Įrašai: 150
  • Karma: +1/-0
    • Žiūrėti profilį
Ats: AR 147 1.9 JTD: variklio temperatūra
« Atsakymas #33 Įrašytas: 2016-01-04 18:47 »
Kažkaip man čia vasaros metu prasilenkiama su visa logika. Užvedi auto,  įjungi kondiškę, automatiškai įsijungia ventiliatorius, pradedi važiuot (nes atminkim >850rpm), tuo pačiu įsijungia ir tenas šildantis variklį  :D Tai aš jau nebežinau čia ar komfortas, ar švaistymas ar mes jau visiškai į off topic nuėjom   :alaus:

Neprisijungęs montezumijus

Ats: AR 147 1.9 JTD: variklio temperatūra
« Atsakymas #34 Įrašytas: 2016-01-04 18:51 »
Man atrodo, kad kompas dar stebi ir salono/aplinkos temperatūrą. Vasarą prie +20 tikrai tas šildytuvas neįsijungs.
GTV V6 TB
ex 156 1.9JTD


Having an Alfa is a bit like having a cat.......you don't own it, it owns you.

Neprisijungęs Esnyper

  • Administratorius
  • Veteranas
  • *****
  • Įrašai: 3305
  • Karma: +5/-6
  • AR159 JDN:369
    • Žiūrėti profilį
    • Colourful.lt
Ats: AR 147 1.9 JTD: variklio temperatūra
« Atsakymas #35 Įrašytas: 2016-01-04 18:54 »
Pečiukas tiesiogiai susijęs su variklio temperatūra, nes tai tas pats mažasis aušinimo ratas. Kai įsijungia tenas, jis šildo antifreez'ą, o ne orą ar dar ką. Tas pašildytas antifreez'as, jei neįjungtas pečiuko šildymas, niekur nedingsta, o padeda greičiau varikliui pasiekti 60C.

Aišku, reik iki galo išsiaiškinti veikimo principą, galbūt automatiškai iki tam tikros temperatūros tas tenas veikia. Kol kas tik tiek informacijos forume radau. O ji ne visada būna teisinga.
Yra:
Alfa Romeo 159 SW '09 1.9JTDm 16V Squadra Tuning
Ford Sierra mk2 '87 2.0 EFI Turbo (project car)
Buvo:
Alfa Romeo 156 SW FL '05 2.4JTD 20V Rosso
Alfa Romeo 156 SW FL '04 1.9JTD 16V Rosso :(
Ford Sierra '87 2.0
Alfa Romeo 156 '98 1.9JTD

Neprisijungęs montezumijus

Ats: AR 147 1.9 JTD: variklio temperatūra
« Atsakymas #36 Įrašytas: 2016-01-04 18:58 »
Klysti, tavo atveju jis šildo orą ortakyje. Aušinimo skystį pakaitinimo žvakės šildydavo pirmose 156'ose. Nuo pre FL perėjo prie PTC (tenas ortakyje). Visas veikimo principas yra aprašytas eLearn'e.

Pečiukas tiesiogiai susijęs su variklio temperatūra, nes tai tas pats mažasis aušinimo ratas. Kai įsijungia tenas, jis šildo antifreez'ą, o ne orą ar dar ką. Tas pašildytas antifreez'as, jei neįjungtas pečiuko šildymas, niekur nedingsta, o padeda greičiau varikliui pasiekti 60C.

Aišku, reik iki galo išsiaiškinti veikimo principą, galbūt automatiškai iki tam tikros temperatūros tas tenas veikia. Kol kas tik tiek informacijos forume radau. O ji ne visada būna teisinga.
GTV V6 TB
ex 156 1.9JTD


Having an Alfa is a bit like having a cat.......you don't own it, it owns you.

Neprisijungęs wacha

  • Jaunuolis
  • **
  • Įrašai: 150
  • Karma: +1/-0
    • Žiūrėti profilį
Ats: AR 147 1.9 JTD: variklio temperatūra
« Atsakymas #37 Įrašytas: 2016-01-04 19:01 »
Klysti, tavo atveju jis šildo orą ortakyje. Aušinimo skystį pakaitinimo žvakės šildydavo pirmose 156'ose. Nuo pre FL perėjo prie PTC (tenas ortakyje). Visas veikimo principas yra aprašytas eLearn'e.

Tai realiai jis jokios įtakos variklio sušilimo greičiui neturi... Tik, kad ant mažesnės padėties gali laikyti temperatūros reguliatorių, turėdamas tokią pačią šilumą salone  :-\

Neprisijungęs Esnyper

  • Administratorius
  • Veteranas
  • *****
  • Įrašai: 3305
  • Karma: +5/-6
  • AR159 JDN:369
    • Žiūrėti profilį
    • Colourful.lt
Ats: AR 147 1.9 JTD: variklio temperatūra
« Atsakymas #38 Įrašytas: 2016-01-04 19:12 »
Klysti, tavo atveju jis šildo orą ortakyje. Aušinimo skystį pakaitinimo žvakės šildydavo pirmose 156'ose. Nuo pre FL perėjo prie PTC (tenas ortakyje). Visas veikimo principas yra aprašytas eLearn'e.
Ar tikrai?
Yra:
Alfa Romeo 159 SW '09 1.9JTDm 16V Squadra Tuning
Ford Sierra mk2 '87 2.0 EFI Turbo (project car)
Buvo:
Alfa Romeo 156 SW FL '05 2.4JTD 20V Rosso
Alfa Romeo 156 SW FL '04 1.9JTD 16V Rosso :(
Ford Sierra '87 2.0
Alfa Romeo 156 '98 1.9JTD

Neprisijungęs montezumijus

Ats: AR 147 1.9 JTD: variklio temperatūra
« Atsakymas #39 Įrašytas: 2016-01-04 19:12 »
Turi netiesiogiai. Reikia mažiau atiduoti šilumos salono šildymui, todėl motoras turėtų greičiau pasiekti darbinę temperatūrą. Gali pats padaryti eksperimentą - vieną kartą visiškai išjunk klimą arba nustatyk LO tempratūrą, o kitą su įjungta klima nustatyk kad ir 17 laipsnių. Akivaizdžiai matosi kada greičiau pasiekama darbinė temperatūra.

Tai realiai jis jokios įtakos variklio sušilimo greičiui neturi... Tik, kad ant mažesnės padėties gali laikyti temperatūros reguliatorių, turėdamas tokią pačią šilumą salone  :-\
GTV V6 TB
ex 156 1.9JTD


Having an Alfa is a bit like having a cat.......you don't own it, it owns you.