Amortizatoriaus štoko eiga neturi įtakos automobilio aukščiui. Žemesnė/aukštesnė spyruoklė tam pačiam amortizatoriui turi įtakos tik jo eigai. Žeminant mašiną štokas trumpinamas, kad visą laiką nebūtų pilnai suspaustas, kas labai įtakoja amortizatorio ilgaamžiškumui.
Su ranka galima tą štoką spaudinėti ir palaikyti norimame aukštyje (jei amortizatorius naujas, tai labai stipri ranka turi būt). Amortizatorius veikia tik kaip slopinantis judesį aukštyn/žemyn (kitais atvejais tik į vieną pusę).
Teko štoką trumpinti, spyruoklė išliko ta pati. Aukštis tiek prieš, tiek po nepasikeitė visiškai. Pasikeitė tik amortizatoriaus darbas, nes dirbo jau pilna savo eiga, o ne tik galu (žemintos spyruoklės).