Ziemai duru gumas sutepti spec silikon, is bedos antifrizu
Tepalus keisti dazniau, nei 30k km. Antifrize pasitikrinti, greiciu dezes alyva, paskirstymo dirza, ar ne laikas keisti. Spyneles, kad raktelis neistrigtu, galima profilaktiskai supurksti, jei ziema, akumui nusedus tektu rakta ten kisti, bei kapoto mechanizma. O jei planuoji palikti ja kokias 3-7 nevazinejama ziemos metu lauke, tai rekomenduoju arba kapota palikti praverta, arba pora skyliu priekinam bamperyje tarp kapoto isgresti, nes susikloscius tinkamoms oro salygoms, dregme diena pries ir saltukas diena po, nusedus akumui, kapoto neatidarysi. Atidarysi, bet ilgai vargsi, purksdamas ivairiausiais skysciais, kol tarp bamperio ir kapoto esanti leda pasalinsi. Ten dviejose vietose kaupiasi vanduo ir kapotas prisala, pastarasias vietas lengvai matysi, bus dumbliu/purvo suikaupe, o kai lyja, tai vandens sankaupas rasi. Mes tokiu problemu jau ne su viena tureje, kai oras +5 siandien ir - rytoj, bent keleta kartu per ziema kartojasi
As asmeniskai, bendru sutarimu, reguliariai skyles visoms grezdavau, nes realiai ju nesimato, o pakelus kapota, atrodo, kad jos ten ir turetu buti jau is gamyklos. Tiesa sakant, jos privaletu, ten buti. Nors gimtojoj italijoj, tai ir nera visiskai reikalinga
Bagazines mygtuka, gali "electronic spray" purksti is isores per tarpus, ir spaudyti, kol atsigaus, arba issiardyti ir isvalyti deramai, kad purskimo procedura daznai nevargintu, ir naudoti ta mygtuka, nes kai nenaudoji, jis ir kirmyja. O pats mygtukas, labai puikus sprendimas, blogi jo sprendimo variantai budavo pas senesnius modelius, kur reikedavo tai i bardacioka lysti, tai rakta kisti.