Niekas nepyksta dėl kitų markių. Buvo vienas žmogus, kuris po Alfos kėbulu subariką bandė sutalpint. Tikrai visiem patiko, nes tai įdomus ir vertas dėmesio projektas, tačiau vėliau kažkur jis dingo (ar ne?). Bet kada žmonės nusiperka už paskutinius centus nuperstą 156'tą ir nori, kad ji būtų tokia pat patikima, kaip kažkoks tautovežis. Nu ne ta markė tokiem prikolam. Neturi pinigų išlaikymui - pirk pagal savo kišenę.
Važiuoklė yra tokia, kokia ir turėjo būti. Pravažiuok su tautovežiu, kuris turi MacPherson tipo pakabą ir įsėsk į tvarkingą alfos daugiasvirtę pakabą turintį automobilį. Net lygint nėra ką. O ir ji laiko tikrai tvarkingai. Mano raudonoji 156'ta buvo pravažiavus Vokietijoje ~200k km. Vienintelės neoriginalios dalys buvo viršutinės svirtys. Stabilizatoriaus įvorės, net tos original ir pagaminimo metai 2004, kaip ir pačio automobilio. Apatinės šakės irgi originalios.
Kitas dalykas yra Lietuvos keliai. Teisingiau bekelė. Tokiem „keliam“ ir skirta ta paprastesnė važiuoklė, o kas nori geresnio valdymo, turi susimokėti brangiau... Apie ką galvojai pirkdamas alfą? Nemanau, kad apie jos išlaikymą. Šiaip, gali net neatsakyti, nes atsakymas aiškus. Pirkai, nes pigEU nerasi tokių metų mašinos

P. S. Turiu gyvą 77kw motorą su Vimotos įpūsta programa. Jei reik, atiduosiu už labai pigiai. Pridėsiu pagrindinį diržą, kurį pakeičiau praeitais metais su visais rolikais ir įtempėjais ir dar vandens pompa berods.