Autorius Tema: AR 166: Variklio keitimas iš 2.4JTD 103kW i 2.4JTD 100kw  (Skaityta 8490 kartus)

Neprisijungęs KLIFF

Ats: AR 166: Variklio keitimas iš 2.4JTD 103kW i 2.4JTD 100kw
« Atsakymas #10 Įrašytas: 2016-07-07 12:28 »
Geriau dekis galingesni 1.9, bus paprasciau, jei tavajam visai amen.
Buvo:146 DEU119 / 146 DOF955 / 155 8V.DH20176 / 156 DJ97142 / 166 NE87491

Neprisijungęs Fomal

  • Naujokas
  • *
  • Įrašai: 17
  • Karma: +0/-0
    • Žiūrėti profilį
Ats: AR 166: Variklio keitimas iš 2.4JTD 103kW i 2.4JTD 100kw
« Atsakymas #11 Įrašytas: 2016-07-07 13:31 »
Va taip tiksliai stabdziai turbut jau ausinami turetu but o pasmane paprasti automatiskai suportai eis kiti. Bet del tech tai jei iseitu padaryt ant paso 2,4 vietoj 1,9 tai tam tikrintojuj dzin vistik alfos detales jei butu pvz prieki kokios oktavijos priburta (o alfai butu nuostabu turet otavijos, boros vaziuokles elementu) tada jau ragai o db tospacios detales tik nuo didesnes kubaruos, nu bet man atrodo  as sukisiu pinigu tiek kad jau geriau gatavai 2,4 iekotis reik :D

Neprisijungęs Fomal

  • Naujokas
  • *
  • Įrašai: 17
  • Karma: +0/-0
    • Žiūrėti profilį
Ats: AR 166: Variklio keitimas iš 2.4JTD 103kW i 2.4JTD 100kw
« Atsakymas #12 Įrašytas: 2016-07-07 13:35 »
Geriau dekis galingesni 1.9, bus paprasciau, jei tavajam visai amen.

Tipo 1,9 su 110 kw? Tas naujesnis distinktyva? Butu maziau bedu su technikine ir panasiai gal.. reiks pasidomet pokiek tie motorai eina

Neprisijungęs KLIFF

Ats: AR 166: Variklio keitimas iš 2.4JTD 103kW i 2.4JTD 100kw
« Atsakymas #13 Įrašytas: 2016-07-07 13:43 »
Nu taip, 85 ar 110. Del suportu nera daug problemu juos sudeti ventiliuojamus, del to nera, ko galvos sukti. Oktavios elementai butu katastrofa 156-ai :D
Buvo:146 DEU119 / 146 DOF955 / 155 8V.DH20176 / 156 DJ97142 / 166 NE87491

Neprisijungęs Fomal

  • Naujokas
  • *
  • Įrašai: 17
  • Karma: +0/-0
    • Žiūrėti profilį
Ats: AR 166: Variklio keitimas iš 2.4JTD 103kW i 2.4JTD 100kw
« Atsakymas #14 Įrašytas: 2016-07-07 13:54 »
Kodel tragedija ? :D nedaugiasarnyre pakaba vienas apacioj ir viskas neskaitant vairo, poto virs amortiko atramine guma , elementaru ir pigu ;) tik aisku. Kiek standesne galetu but kaip alfai ;) na bet cia aisku mano nuomone

Neprisijungęs Esnyper

  • Administratorius
  • Veteranas
  • *****
  • Įrašai: 3305
  • Karma: +5/-6
  • AR159 JDN:369
    • Žiūrėti profilį
    • Colourful.lt
Ats: AR 166: Variklio keitimas iš 2.4JTD 103kW i 2.4JTD 100kw
« Atsakymas #15 Įrašytas: 2016-07-07 14:12 »
Kam pirkt Alfą ir po to iš jos konstruoti tautovežį? Dar įmesk gale passat'o priklausomą galinę važiuoklę (t. y. pagalį su guoliais iš šonų) ir iš vis nerealus variantas gausis...

Po to tokie variantai išlenda į dienos šviesą ir tampa tiurlingo temos favoritais. Primontuota viskas kas prisimontuoja ir būna po ranka :D
Yra:
Alfa Romeo 159 SW '09 1.9JTDm 16V Squadra Tuning
Ford Sierra mk2 '87 2.0 EFI Turbo (project car)
Buvo:
Alfa Romeo 156 SW FL '05 2.4JTD 20V Rosso
Alfa Romeo 156 SW FL '04 1.9JTD 16V Rosso :(
Ford Sierra '87 2.0
Alfa Romeo 156 '98 1.9JTD

Neprisijungęs Fomal

  • Naujokas
  • *
  • Įrašai: 17
  • Karma: +0/-0
    • Žiūrėti profilį
Ats: AR 166: Variklio keitimas iš 2.4JTD 103kW i 2.4JTD 100kw
« Atsakymas #16 Įrašytas: 2016-07-07 16:41 »
Kam pirkt Alfą ir po to iš jos konstruoti tautovežį? Dar įmesk gale passat'o priklausomą galinę važiuoklę (t. y. pagalį su guoliais iš šonų) ir iš vis nerealus variantas gausis...

Po to tokie variantai išlenda į dienos šviesą ir tampa tiurlingo temos favoritais. Primontuota viskas kas prisimontuoja ir būna po ranka :D

 :D :D gerai supratau alfistai supyksta kai kazkokia tokia kalba iseina apie kitas markes masinu ypac apie koius bmv nu gal ir taip bet sutikit kad galetu jom tvirtesne vaziuokle buti :)

Neprisijungęs Esnyper

  • Administratorius
  • Veteranas
  • *****
  • Įrašai: 3305
  • Karma: +5/-6
  • AR159 JDN:369
    • Žiūrėti profilį
    • Colourful.lt
Ats: AR 166: Variklio keitimas iš 2.4JTD 103kW i 2.4JTD 100kw
« Atsakymas #17 Įrašytas: 2016-07-07 16:54 »
Niekas nepyksta dėl kitų markių. Buvo vienas žmogus, kuris po Alfos kėbulu subariką bandė sutalpint. Tikrai visiem patiko, nes tai įdomus ir vertas dėmesio projektas, tačiau vėliau kažkur jis dingo (ar ne?). Bet kada žmonės nusiperka už paskutinius centus nuperstą 156'tą ir nori, kad ji būtų tokia pat patikima, kaip kažkoks tautovežis. Nu ne ta markė tokiem prikolam. Neturi pinigų išlaikymui - pirk pagal savo kišenę.

Važiuoklė yra tokia, kokia ir turėjo būti. Pravažiuok su tautovežiu, kuris turi MacPherson tipo pakabą ir įsėsk į tvarkingą alfos daugiasvirtę pakabą turintį automobilį. Net lygint nėra ką. O ir ji laiko tikrai tvarkingai. Mano raudonoji 156'ta buvo pravažiavus Vokietijoje ~200k km. Vienintelės neoriginalios dalys buvo viršutinės svirtys. Stabilizatoriaus įvorės, net tos original ir pagaminimo metai 2004, kaip ir pačio automobilio. Apatinės šakės irgi originalios.

Kitas dalykas yra Lietuvos keliai. Teisingiau bekelė. Tokiem „keliam“ ir skirta ta paprastesnė važiuoklė, o kas nori geresnio valdymo, turi susimokėti brangiau... Apie ką galvojai pirkdamas alfą? Nemanau, kad apie jos išlaikymą. Šiaip, gali net neatsakyti, nes atsakymas aiškus. Pirkai, nes pigEU nerasi tokių metų mašinos :)

P. S. Turiu gyvą 77kw motorą su Vimotos įpūsta programa. Jei reik, atiduosiu už labai pigiai. Pridėsiu pagrindinį diržą, kurį pakeičiau praeitais metais su visais rolikais ir įtempėjais ir dar vandens pompa berods.
« Paskutinį kartą keitė: 2016-07-07 16:58 sukūrė Esnyper »
Yra:
Alfa Romeo 159 SW '09 1.9JTDm 16V Squadra Tuning
Ford Sierra mk2 '87 2.0 EFI Turbo (project car)
Buvo:
Alfa Romeo 156 SW FL '05 2.4JTD 20V Rosso
Alfa Romeo 156 SW FL '04 1.9JTD 16V Rosso :(
Ford Sierra '87 2.0
Alfa Romeo 156 '98 1.9JTD

Neprisijungęs FORTUNE

  • Jaunuolis
  • **
  • Įrašai: 78
  • Karma: +0/-0
    • Žiūrėti profilį
Ats: AR 166: Variklio keitimas iš 2.4JTD 103kW i 2.4JTD 100kw
« Atsakymas #18 Įrašytas: 2016-07-07 21:48 »
6 begiu deze nuo 166 netinka i 156, remiasi i kebula dezes galas.

Neprisijungęs Fomal

  • Naujokas
  • *
  • Įrašai: 17
  • Karma: +0/-0
    • Žiūrėti profilį
Ats: AR 166: Variklio keitimas iš 2.4JTD 103kW i 2.4JTD 100kw
« Atsakymas #19 Įrašytas: 2016-07-09 19:35 »
Esnyper nu jasna isipasakojai :D nu o pirgdamas sitoki modeli zinojau kad islaikymas bus brangus nors ir pigiai atrode pati masina kaip tokiu metu bet del isvaizdos pagrinde tiek isores tiek vidaus dizainas patiko. Nu o del pakabu tai tenka ir zvirkeliu pavazinet o ar vaziuok perji greitai ar riedek 20km/h vistiek isiplaka sarnytai per koki pusmeti nu o del tavo siulymo tai kaipir neplanuoju dabar savosios parduot vat nebent uzcipuot noretus ;)