Visu pirma, tas Mazdos V6 tragiškas variklis. Kaip sakė jis nei važiuoja, nei garsą padorų leidžia, nei ekonomiškas. Ir tas variantas kurį bandžiau, tikrai iš techninės pusės nepriekaištingas, variklis prižiūrėtas.
Kitas dalykas, tau reiks keisti išmetimą, kuro paėmimą, visą elektroniką. Čia jau ne 600 eur gausis bendroj sumoj, neskaičiuojant savo laiko, kuris irgi kainuoja.
Toliau, technikinės nebepraeisi, dėl durnų Lt įstatymų ekspertizės už pinigus irgi neišeis (variklio tūris per didelis). Avarijos atveju draudimas negalios, apsimokėsi už viską iš savo kišenės.
Todėl reziumuojant - skambini Laimiui į Kauną ir meldiesi, kad nebūtų Petro motoro kažkas jau nupirkę. Neseniai buvo nuvežta į šrotą mašina su 1.8 T. S., kuri buvo perrinkta Zazo rankom ir jei tepalo lygį prižiūrsi - problemų su varikliu neturėsi. Ekonomiškai - tai pigiausias variantas.