Autorius Tema: AR 156: dugno ir slenksčių korozijos problemos/sprendimai:  (Skaityta 13927 kartus)

TwinTurbo

  • Svečias
Ats: AR 156: dugno ir slenksčių korozijos problemos/sprendimai:
« Atsakymas #20 Įrašytas: 2016-02-13 15:15 »
Is to, ka pradzioje parasiai, atrodo, kad slenksciui visai kapiec, is to ka dabar parasiai, regis, nieko ten baisaus nera :D Gal net slenkscio viso neverta ieskoti, nuvaryk pas kebulista normalu, ir jis padarys, ka reikia, iskirps skardos kokios reikia, ivirins ir vazinesi tuos pora metu dar.

Buvo stipriai dažai iškelti, atrodė, kad gali būt ir kiauriai. Šiek tiek švitrinio, dažų skiediklio ir pasimatė, kad nieko baisaus. Tik va problema, ar toliau nelys tos pačios rudys toj vietoj, o kai uždėsiu plastiką, nematysiu ir su laiku, kad neišpūtų kiauriai.

Neprisijungęs montezumijus

Ats: AR 156: dugno ir slenksčių korozijos problemos/sprendimai:
« Atsakymas #21 Įrašytas: 2016-02-13 15:43 »
Ta prasme visą slenkstį turėjo? Pataisykit gal klystu, bet slenkstis nuėmus priekinį ir galinį sparnus yra vientisa, nekeičiama kėbulo dalis, negi tokį daiktą turėjo pardavime? 
Taip, yra abiejų pusių slenksčiai. Gali jų puslapio kataloge susirasti. Taip, norint pakeisti reikia pjauti/virinti. Pridedu foto apie ką eina kalba.

GTV V6 TB
ex 156 1.9JTD


Having an Alfa is a bit like having a cat.......you don't own it, it owns you.

Neprisijungęs Dancius

  • Veteranas
  • *****
  • Įrašai: 4409
  • Karma: +6/-5
    • Žiūrėti profilį
Ats: AR 156: dugno ir slenksčių korozijos problemos/sprendimai:
« Atsakymas #22 Įrašytas: 2016-02-13 16:27 »
Kliff, pas mane priekinė slenksčio dalis kaip nauja, neskaitant akmenukų apdaužymų ties kantuku, dugnas taip pat gražus, padengtas prieš kelis metus antikorozine danga. Kaip rašiau, korozijos dėmės išlindo prie galinių ratų ties galinių durelių apačia. Skylės tikrai nėra ir kiek pašveičiau, metalas svarutėlis, tik tokios slykštokos dėmės dažus pakėlusios, nušveičiau, sumirkinau su rūdžių surišėju, dabar laukiu džiuvimo garaže. Ryt padengsiu Dinitroliu tą vietą. Plastikinio slenksčio teks nebedėt iš naujo, kaip tik laiku atsiklijavo.. Jaučiu reiks ieškot gero suvirintojo ar kėbulisto, nes taip nenoriu palikt ir užsimerkęs klijuot slenkstį iš naujo.

Enspyer, turi omeny ieškot šrote sveiko kėbulo, išpjauti reikiamą dalį ir virinti į savąją?

Apsimoka ar ne, jau seniai aš dėl jos neskaičiuoju, investuoju kiek reikia. Mašina valgyt neprašo, naudoju pagal nuotaiką, ko jau ko, o paradavinėt už kapeikas tikrai neketinu, žadu turėt kad ir n metų dar į priekį kaip ir 155. Alfaligė joms neišgydoma  :D
Kai prasveiti iki metalo negalima palikt taip reikia iskart dengt rudziu suriseju.Ta ir patarciau naudot gera,bet ne dinitrolo. Permatex geresnes kokybes. Rudziu suriseju padengt reikia tolygiai kokius tris sluoksnius .Kai gerai isdziuna tada dengiat epoksidiniu gruntu. Poto paprastu ir tik tada dazai lakuoji ar terlioji savo dinitrolu.
AR159 2.0 jtdm Ti

Neprisijungęs MISA0901

  • Patyręs
  • ****
  • Įrašai: 608
  • Karma: +0/-0
    • Žiūrėti profilį
Ats: AR 156: dugno ir slenksčių korozijos problemos/sprendimai:
« Atsakymas #23 Įrašytas: 2016-02-14 09:00 »
siaip is wurfo neblogas surisejas,dab gan populiarus

Neprisijungęs marius3000

  • Jaunuolis
  • **
  • Įrašai: 131
  • Karma: +0/-0
    • Žiūrėti profilį
Ats: AR 156: dugno ir slenksčių korozijos problemos/sprendimai:
« Atsakymas #24 Įrašytas: 2016-02-16 12:03 »
O tai kas gali paaiskinti kuo skiriasi slenksciu bukle su AC ir be?

Neprisijungęs Esnyper

  • Administratorius
  • Veteranas
  • *****
  • Įrašai: 3305
  • Karma: +5/-6
  • AR159 JDN:369
    • Žiūrėti profilį
    • Colourful.lt
Ats: AR 156: dugno ir slenksčių korozijos problemos/sprendimai:
« Atsakymas #25 Įrašytas: 2016-02-16 12:25 »
Kaip pasiseks. Pas tėvą 8 metai Lietuvoj su AC ir jokių rudžių slenksčiuose. Tiesa, dar ~6 metus su plastmasiniais slenksčiais važinėja.
Mano pirmoji Lietuvoj 2 metus pabuvojus su AC - ranką iki alkūnės galėjai įkišti į slenkstį.
Yra:
Alfa Romeo 159 SW '09 1.9JTDm 16V Squadra Tuning
Ford Sierra mk2 '87 2.0 EFI Turbo (project car)
Buvo:
Alfa Romeo 156 SW FL '05 2.4JTD 20V Rosso
Alfa Romeo 156 SW FL '04 1.9JTD 16V Rosso :(
Ford Sierra '87 2.0
Alfa Romeo 156 '98 1.9JTD

Neprisijungęs KLIFF

Ats: AR 156: dugno ir slenksčių korozijos problemos/sprendimai:
« Atsakymas #26 Įrašytas: 2016-02-16 12:54 »
Su AC pirmiausia atsiras skyle po kojom, veliau pereis i slenkscius. Skyle gali buti ir tada, kai slenksciai dar grazus.
O kei slenksciai rudija be AC, tai gal kazkur jie pazeisti buvo? Nors pats variantas, kad nebutu AC 156-oj labai retas, tokias mates gal dvi, Pippo ir bendradarbis turejo porai menesiu nusipirkes.
Visur daugumoj su AC, ir 90% ju buvo su skyle po kojom, arba skyle+slenksciai :D
Buvo:146 DEU119 / 146 DOF955 / 155 8V.DH20176 / 156 DJ97142 / 166 NE87491

Neprisijungęs PiPPas

  • Administratorius
  • Veteranas
  • *****
  • Įrašai: 7978
  • Vehicle: 2000 Alfa-Romeo 156
  • Karma: +59/-25
  • A l f a R o m e o F a m i l y
    • Žiūrėti profilį
    • PiPPas
Ats: AR 156: dugno ir slenksčių korozijos problemos/sprendimai:
« Atsakymas #27 Įrašytas: 2016-02-16 14:03 »
Su AC pirmiausia atsiras skyle po kojom, veliau pereis i slenkscius. Skyle gali buti ir tada, kai slenksciai dar grazus.
O kei slenksciai rudija be AC, tai gal kazkur jie pazeisti buvo? Nors pats variantas, kad nebutu AC 156-oj labai retas, tokias mates gal dvi, Pippo ir bendradarbis turejo porai menesiu nusipirkes.
Visur daugumoj su AC, ir 90% ju buvo su skyle po kojom, arba skyle+slenksciai :D

Maniškės dugnas visas buvo kaip rėtis pabaigoje, ne tik slenksčiai. Čia per durną galvą pirmaisiais metais po pirkimo ją laikyt žiemą, po pasivažinėjimo druskuotomis gatvėmis, šiltame garaže ar požeminėje stovėjimo aišktelėje, kur pliusinė temperatūra pastovi. Užtai 159'os nebekišu į garažą beveik niekad arba tik tada, kai sausa būna lauke ir/arba išplauta mašina būna. 8)
Yra:
'13 AR Giulietta 1.4 TBi TCT MultiAir Sportiva

Buvo:
'00 AR 156 1.8 TS;
'07 AR 159 SW 2.4 JTDm Q-Tronic

Neprisijungęs sciroccio

  • Naujokas
  • *
  • Įrašai: 23
  • Karma: +0/-0
    • Žiūrėti profilį
Ats: AR 156: dugno ir slenksčių korozijos problemos/sprendimai:
« Atsakymas #28 Įrašytas: 2016-03-10 21:03 »
Toks retorinis klausimas.Jei (kai) nusipirksiu AR 156,tik laiko klausimas kada ji surūdys? Išliekamosios "vertės" ji tiesiog nepajėgi išsaugoti?Nėra jokiu priemoniu tam procesui sustabdyti? ar tas procesas "užprogramuotas" pačioje AR metalo struktūroje,jo surinkime ir antikorozinio apdirbimo technologijoje?

Neprisijungęs MISA0901

  • Patyręs
  • ****
  • Įrašai: 608
  • Karma: +0/-0
    • Žiūrėti profilį
Ats: AR 156: dugno ir slenksčių korozijos problemos/sprendimai:
« Atsakymas #29 Įrašytas: 2016-03-10 21:45 »
isvazinejas su 156 kelis metus,nerudyjo,kaip jum rudyja,tai reiskia daustos virytos tampytos metalai pazeisti ,natada rudyja,nzn cia gal man vienam pasitake buvo kad nerudijo :)