Autorius Tema: AR 156: dugno ir slenksčių korozijos problemos/sprendimai:  (Skaityta 13935 kartus)

Neprisijungęs Dancius

  • Veteranas
  • *****
  • Įrašai: 4409
  • Karma: +6/-5
    • Žiūrėti profilį
Ats: AR 156: dugno ir slenksčių korozijos problemos/sprendimai:
« Atsakymas #10 Įrašytas: 2016-02-12 22:42 »
Geras meisras gali ji ir pagamint . bent jau mano porai exkliusivu ta padare sekmingai
AR159 2.0 jtdm Ti

Neprisijungęs Esnyper

  • Administratorius
  • Veteranas
  • *****
  • Įrašai: 3305
  • Karma: +5/-6
  • AR159 JDN:369
    • Žiūrėti profilį
    • Colourful.lt
Ats: AR 156: dugno ir slenksčių korozijos problemos/sprendimai:
« Atsakymas #11 Įrašytas: 2016-02-12 22:45 »
Man ir gamino, bet būtų pigiau ir geriau gauti jau pagamintą dalį ir ją įvirinti.
Yra:
Alfa Romeo 159 SW '09 1.9JTDm 16V Squadra Tuning
Ford Sierra mk2 '87 2.0 EFI Turbo (project car)
Buvo:
Alfa Romeo 156 SW FL '05 2.4JTD 20V Rosso
Alfa Romeo 156 SW FL '04 1.9JTD 16V Rosso :(
Ford Sierra '87 2.0
Alfa Romeo 156 '98 1.9JTD

TwinTurbo

  • Svečias
Ats: AR 156: dugno ir slenksčių korozijos problemos/sprendimai:
« Atsakymas #12 Įrašytas: 2016-02-13 12:45 »
Man rudenį keitė slenkstį. Radau www.garbus.lt . Tik reikėjo savaitę palaukt, nes vietoj neturėjo.

Ta prasme visą slenkstį turėjo? Pataisykit gal klystu, bet slenkstis nuėmus priekinį ir galinį sparnus yra vientisa, nekeičiama kėbulo dalis, negi tokį daiktą turėjo pardavime? Jei taip, jaučiu iš aš įsigysiu, korozija kažkokiu tai būdu įsimetė prie galinių ratų esančiose vietose ties domkrato kėlimo taškais. Nebaisu, bet ilgainiui gali rimtai išrudyt.  Matomai kaupėsi po plastikiniu slenkčiu dregmė ir va turiu džiaugsmą nuėmęs..

Jaučiu tik rūdis nušveitus iki švaraus metalo, užgruntavus ir padengus kokiu Dinitroliu bėda išlystų..? Bėda tame, kad ten dėsis plastikinis slenkstis ir nesimatys kokia pačio metalinio sleksčio kokybė. Gal kas turit minčių ką daryt. Ar spjaut dalį ir virint kitą? Užsisakynėt visą slenkstį? Ar tiesiog šveist, gruntuot, padengt antikozorine ir melstis, kad neišpus po kiek laiko kiauriai? 

Neprisijungęs Esnyper

  • Administratorius
  • Veteranas
  • *****
  • Įrašai: 3305
  • Karma: +5/-6
  • AR159 JDN:369
    • Žiūrėti profilį
    • Colourful.lt
Ats: AR 156: dugno ir slenksčių korozijos problemos/sprendimai:
« Atsakymas #13 Įrašytas: 2016-02-13 13:01 »
Taip, šiomis dalimis prekiaujama. Išpjauna sena kėbulo dalis ir į ją įvirinama nauja. Tik būtinai reikia LABAI gerai paruošti tiek pačią dalį, tiek aplink kėbulą.

Jeigu nėra visiško prarūdijimo (skylės), tada dar galima žaisti su šveitimais ir gruntavimais. Nors didelė tikimybė, kad vos tik pradėjus šveisti skylė pasirodys visu savo gražumu.

Kiek teko stebėti senų vertingų automobilių restauracijos procesus, tai jei tik yra parūdiję, praktiškai visada yra išpjauna ta vieta ir virinama nauja pagaminta dalis.

Yra:
Alfa Romeo 159 SW '09 1.9JTDm 16V Squadra Tuning
Ford Sierra mk2 '87 2.0 EFI Turbo (project car)
Buvo:
Alfa Romeo 156 SW FL '05 2.4JTD 20V Rosso
Alfa Romeo 156 SW FL '04 1.9JTD 16V Rosso :(
Ford Sierra '87 2.0
Alfa Romeo 156 '98 1.9JTD

Neprisijungęs KLIFF

Ats: AR 156: dugno ir slenksčių korozijos problemos/sprendimai:
« Atsakymas #14 Įrašytas: 2016-02-13 13:04 »
Orginaliai taip, bet kai reikia keisti, tai ispjauna tau sena ir ivirina nauja, kazkiek euro ncap zvaigzduciu netenki, lyginant su orginalu, bet kokia viena susigrazini lyginant su skyletu :D
O prarudijo tau jis ne del plastikines apdailos, o del ac kondensato begusio i salona po vairuotojo kojom. Tai 156 modeliu vezys. Visu pirma siulau pradeti nuo dugno apziuros, paprastai 156 slenkstis supuva tik po to, kai rudys ji pasiekia jau is supuvusio dugno. Supuves slenkstis, tai jau viena paskutiniuju to vezio stadiju, paprastai iki kol tu pamatai, kad jis kiauras, jau seniausiai buna skyle po vairuotojo kojom, o neretai ir po priekinio keleivio, bei netoli kiaurymes ir po galinio vairuotojos puses keleivio kojom. Apsiziurek, nes tiketina, kad tau tikrai neapsimokes nieko remontuoti, net ir suremontavus, tai bus daugiau vizualinis remontas metams-dviems, daug rudziu tu dar nepamatysi, o jos netruks islysti :)
Buvo:146 DEU119 / 146 DOF955 / 155 8V.DH20176 / 156 DJ97142 / 166 NE87491

Neprisijungęs Vovervoras

  • Naujokas
  • *
  • Įrašai: 4
  • Karma: +0/-0
    • Žiūrėti profilį
Ats: AR 156: dugno ir slenksčių korozijos problemos/sprendimai:
« Atsakymas #15 Įrašytas: 2016-02-13 13:13 »
Man asmeniskai porai metu ir reikia, darau, kad ta nesikabintu ir galeciau ramiai vazineti..

Neprisijungęs Esnyper

  • Administratorius
  • Veteranas
  • *****
  • Įrašai: 3305
  • Karma: +5/-6
  • AR159 JDN:369
    • Žiūrėti profilį
    • Colourful.lt
Ats: AR 156: dugno ir slenksčių korozijos problemos/sprendimai:
« Atsakymas #16 Įrašytas: 2016-02-13 13:14 »
Pas mane '98 modelis buvo su AC, bet dugnas buvo pradėjęs rūdyti būtent dėl slenksčių. O plastmasinių slenksčių nebuvo iki surūdijimo. Aišku kai jau sugalvojau tvarkyti, tai į slenkstį visą ranką be jokių problemų galėjai sukišti :D

O dėl viso kito, pilnai sutinku ir paantrinu KLIFF'ui. Rūdys neišgydomos, jas gali tik pristabdyti.
Yra:
Alfa Romeo 159 SW '09 1.9JTDm 16V Squadra Tuning
Ford Sierra mk2 '87 2.0 EFI Turbo (project car)
Buvo:
Alfa Romeo 156 SW FL '05 2.4JTD 20V Rosso
Alfa Romeo 156 SW FL '04 1.9JTD 16V Rosso :(
Ford Sierra '87 2.0
Alfa Romeo 156 '98 1.9JTD

TwinTurbo

  • Svečias
Ats: AR 156: dugno ir slenksčių korozijos problemos/sprendimai:
« Atsakymas #17 Įrašytas: 2016-02-13 14:58 »
Kliff, pas mane priekinė slenksčio dalis kaip nauja, neskaitant akmenukų apdaužymų ties kantuku, dugnas taip pat gražus, padengtas prieš kelis metus antikorozine danga. Kaip rašiau, korozijos dėmės išlindo prie galinių ratų ties galinių durelių apačia. Skylės tikrai nėra ir kiek pašveičiau, metalas svarutėlis, tik tokios slykštokos dėmės dažus pakėlusios, nušveičiau, sumirkinau su rūdžių surišėju, dabar laukiu džiuvimo garaže. Ryt padengsiu Dinitroliu tą vietą. Plastikinio slenksčio teks nebedėt iš naujo, kaip tik laiku atsiklijavo.. Jaučiu reiks ieškot gero suvirintojo ar kėbulisto, nes taip nenoriu palikt ir užsimerkęs klijuot slenkstį iš naujo.

Enspyer, turi omeny ieškot šrote sveiko kėbulo, išpjauti reikiamą dalį ir virinti į savąją?

Apsimoka ar ne, jau seniai aš dėl jos neskaičiuoju, investuoju kiek reikia. Mašina valgyt neprašo, naudoju pagal nuotaiką, ko jau ko, o paradavinėt už kapeikas tikrai neketinu, žadu turėt kad ir n metų dar į priekį kaip ir 155. Alfaligė joms neišgydoma  :D
« Paskutinį kartą keitė: 2016-02-13 15:12 sukūrė TwinTurbo »

Neprisijungęs KLIFF

Ats: AR 156: dugno ir slenksčių korozijos problemos/sprendimai:
« Atsakymas #18 Įrašytas: 2016-02-13 15:04 »
Is to, ka pradzioje parasiai, atrodo, kad slenksciui visai kapiec, is to ka dabar parasiai, regis, nieko ten baisaus nera :D Gal net slenkscio viso neverta ieskoti, nuvaryk pas kebulista normalu, ir jis padarys, ka reikia, iskirps skardos kokios reikia, ivirins ir vazinesi tuos pora metu dar.
Buvo:146 DEU119 / 146 DOF955 / 155 8V.DH20176 / 156 DJ97142 / 166 NE87491

Neprisijungęs PiPPas

  • Administratorius
  • Veteranas
  • *****
  • Įrašai: 7978
  • Vehicle: 2000 Alfa-Romeo 156
  • Karma: +59/-25
  • A l f a R o m e o F a m i l y
    • Žiūrėti profilį
    • PiPPas
Ats: AR 156: dugno ir slenksčių korozijos problemos/sprendimai:
« Atsakymas #19 Įrašytas: 2016-02-13 15:09 »
Pas mane net AC nebuvo, o slenksčiai surūdyjo belekaip... Ir pradėjo dar rūdyt prieš tai, kai plastmasinius uždėjom. Tiesiog čia jų tokia beda ir tiek - labai plonas ir prastai apsaugotas metalas. 8)
Yra:
'13 AR Giulietta 1.4 TBi TCT MultiAir Sportiva

Buvo:
'00 AR 156 1.8 TS;
'07 AR 159 SW 2.4 JTDm Q-Tronic