Autorius Tema: Twin Spark motoru balansiriniai veleneliai ir ju sandarikliai  (Skaityta 6453 kartus)

Neprisijungęs vanagiux

  • Veteranas
  • *****
  • Įrašai: 5282
  • Karma: +23/-54
    • Žiūrėti profilį
Ieskojau forume, bet niekas turbut nebuvo susidures ar tiesiog nekreipia demesio i esama beda. Motorai Twin Spark. Turi jie tokius dalykus kaip balansirinius velenelius (aisku tikslas ju varyklyje buvimo nera labai aiskiai suprantamas, bet kad tie veleneliai pridaro dideliu bedu tai faktas). Teko girdeti, kad del ju isdilimo daznai dingsta tepalo spaudimas, bet beda issprendziama juos isemus, apvirinus ir aptekinus ir sukalus atgal i motora, t.y. ju "uzglusinimas", po to variklyje niekas nepasikeicia. Zinau jau neviena TS kuriam taip isbandyta padaryti ir vaziuoja jis kuo puikiausiai. Bet as ne apie tai, as apie tai kad tie veleneliai uzkisti is variklio galo (is tos puses kur stovi deze) tokiomis "zagluskemis", t.y. riebokslio principas, bet tik kad jis aklinas, be skyles per viduri ir kiek teko matyti TS motoru, ten siek tiek padreke buna ar net lasa tepalas. Patarimas buvo vienas - nuemi deze, juos isemi (issiima jie sunkiai), isvalai ten, isriebalini, tepi hermetiku ir kisi atgal ir bedos nelieka, bet man idomu - ar imanoma tu "rieboksliu-zagluskiu" gauti nauju - niekur niekas nesupranta apie ka kalba eina ir jokie katalogai nieko nerodo :) Prikabinu foto kur stovi tos "zagluskes".

p.s. Reikalinga kompetetinga konsultacija :)

Neprisijungęs ZX

  • Lankytojas
  • ***
  • Įrašai: 317
  • Karma: +1/-1
    • Žiūrėti profilį
Ats: Twin Spark motoru balansiriniai veleneliai ir ju sandarikliai
« Atsakymas #1 Įrašytas: 2014-05-23 17:45 »
Tvarkiau pries menesi...variklis buvo isimtas, nuemiau balansyru skriemulius, riebokslius su korpusais, balansyrus ismusiau kartu su tais kamsciais, patikrinau ar nesudrozti per atramini zieda- indekla...norint uzglusint nieko virint nereikia, uztektu ta zieda pakeist tokiu paciu be skyliu...o kamsciai yra corteco, jei reik galiu nurasyt koda ir ismatavimus...bega dazniausiai tas kur ismetimo pusei, tai tiesiog nuo kito variklio paemiau is isiurbimo puses, nesudziuvusi ir su hermetiku sukaliau i vieta...viskas sausa dabar...tiesa balansyrinio dirzo nedejau ir isbandes neketinu to daryti...
p.s gal kam reikia 8k km naudotu dirzu, guoliu ir zvakiu komplekto?...koki 40procentu pigiau nei uz juos mokejo rs servise parduociau...

Neprisijungęs Eddie_Romeo

  • Administratorius
  • Veteranas
  • *****
  • Įrašai: 1306
  • Karma: +6/-0
  • Alfa addict
    • Žiūrėti profilį
Ats: Twin Spark motoru balansiriniai veleneliai ir ju sandarikliai
« Atsakymas #2 Įrašytas: 2014-05-23 19:04 »
Realybėj nebandęs, skaičiau kažkur, kad balansyriniai diržai ant 2L TS variklio dėti tam, kad sumažintų variklio vibraciją aukštuose sūkiuose. Juos nuėmus turėtų rinkti apsukas lengviau, kas iš esmės yra smagus dalykas motorui :)

Edit:
O štai ir tema, kurioje žmonės pasisako išbandę: http://www.alfaowner.com/Forum/alfa-gtv-and-916-spider/265653-balance-belt-what-the-point.html
« Paskutinį kartą keitė: 2014-05-23 19:06 sukūrė toshkaz »
"An "Alfisti" is a person who is thoroughly smitten with Alfa Romeo automobiles, who dedicates a large amount of their spare time and a good percentage of their income to maintaining, acquiring, and driving Alfa Romeos of all sorts."

Eddie Romeo's Autos
www.eddie-romeo.eu

Neprisijungęs ZX

  • Lankytojas
  • ***
  • Įrašai: 317
  • Karma: +1/-1
    • Žiūrėti profilį
Ats: Twin Spark motoru balansiriniai veleneliai ir ju sandarikliai
« Atsakymas #3 Įrašytas: 2014-05-23 20:58 »
Paskaitinejau ten ir kitur tai ir nusprendziau pabandyt..labai norint kazka imanoma pajust gal ties 3-4k, toliau nelabai...tiesa skaiciau, kad labiau subalansuotuose ramiam vaziavimui 156, 166 vibracija gali labiau jaustis...

Neprisijungęs KLIFF

Ats: Twin Spark motoru balansiriniai veleneliai ir ju sandarikliai
« Atsakymas #4 Įrašytas: 2014-05-23 23:14 »
Kai pernai keiciau 2ts dirza pas Gintarini, buvo uzsimines, kad ten pas juos prie juru mariu, vardan taupumo buvo atsisakusiuju to balansyrinio dirzo. Viskas be jo tvarkoj, apart vibracijos prie aukstesniu sukiu.
Buvo:146 DEU119 / 146 DOF955 / 155 8V.DH20176 / 156 DJ97142 / 166 NE87491

Neprisijungęs vanagiux

  • Veteranas
  • *****
  • Įrašai: 5282
  • Karma: +23/-54
    • Žiūrėti profilį
Ats: Twin Spark motoru balansiriniai veleneliai ir ju sandarikliai
« Atsakymas #5 Įrašytas: 2014-05-24 14:34 »
Kad eina Corteco ten tai tikiu, nes visame variklyje stovi vien corteco rieboksliai, o kur suzinoti to riebokslio koda? :smilie: pas mane siek tiek parasoje kaip ir sakei ten kur ismetimo kolektorius toje puseje, nenoriu deti devetu, kad po to nebutu kazkokiu bedu, tuo paciu jei keisiu juos pakeisiu ir variklio ir dezes salnikus del ateities, o ir sankaba turiu gave pusnauja, tai turbut ir ja idesiu, kad nebereketu ateityje listi ;)

Del apvirinimo balansiriniu velenu - ten kur virino ir tekino taip dare, nes jie buvo labai sudile ir nelaike tepalo spaudimo visiskai ;)

O tie rieboksliai apie kuriuos kalbam skiriasi nuo 1,6 ar 1,8 TS 16v nuo pirmojo 2.0 TS 16v (110kW), nes patys variklis kaip ir naujesnis ar jokio skirtumo?
« Paskutinį kartą keitė: 2014-05-24 15:34 sukūrė vanagiux »

Neprisijungęs shpuncik

  • Veteranas
  • *****
  • Įrašai: 1281
  • Karma: +2/-0
    • Žiūrėti profilį
Ats: Twin Spark motoru balansiriniai veleneliai ir ju sandarikliai
« Atsakymas #6 Įrašytas: 2014-05-25 01:07 »
blogai ieškai ;) viskas ten yra su visais Alfa kodais. žiūrėk ePER'o 10101 grupėj pagal savo motorą.

o apie balansyrinius velenus ir harmoninius svyravimus bent jau pradžiai: http://en.wikipedia.org/wiki/Balance_shaft


PS kiek teko domėtis tai tik I6, V12 ir visi boxer'iai yra išbalansuoti iš saves - visiem kitiem reik galvoti kaip pašalinti pašalines vibracijas.
145 1.9JTD ant dalių
145 1.9JTD Edizione Sportiva
145 1.6 Boxer by Anonima Lombarda Fabbrica Automobili
Swedish brick Volvo 480

Neprisijungęs vanagiux

  • Veteranas
  • *****
  • Įrašai: 5282
  • Karma: +23/-54
    • Žiūrėti profilį
Ats: Twin Spark motoru balansiriniai veleneliai ir ju sandarikliai
« Atsakymas #7 Įrašytas: 2014-05-25 09:43 »
Nu ePER nesinaudojau niekada, bet radau ten :) dabar bus misle, kur uzsisakyti ji :smilie:
« Paskutinį kartą keitė: 2014-05-25 10:00 sukūrė vanagiux »

Neprisijungęs shpuncik

  • Veteranas
  • *****
  • Įrašai: 1281
  • Karma: +2/-0
    • Žiūrėti profilį
Ats: Twin Spark motoru balansiriniai veleneliai ir ju sandarikliai
« Atsakymas #8 Įrašytas: 2014-05-25 12:01 »
o tai Autobrava kuom blogai?
145 1.9JTD ant dalių
145 1.9JTD Edizione Sportiva
145 1.6 Boxer by Anonima Lombarda Fabbrica Automobili
Swedish brick Volvo 480

Neprisijungęs vanagiux

  • Veteranas
  • *****
  • Įrašai: 5282
  • Karma: +23/-54
    • Žiūrėti profilį
Ats: Twin Spark motoru balansiriniai veleneliai ir ju sandarikliai
« Atsakymas #9 Įrašytas: 2014-05-25 13:26 »
o tai Autobrava kuom blogai?

Pas juos kataloge nerodo tokios detales, jei susisnekesiu su jais - tai tikrai tiks ;)