Oras tai dujos, kuo šiltčiau tuo labiau plečiasi, tuo mažiau deguonies tame pačiame litre oro, 6kl fizika.
O "rule of thrubs" arba tiesiog žinios ir pastebėjimai iš praktikos su ~2l dyzeliais 10c > ~5ag.
vat ir gaunam 30c skirtumas over 10ag ant stendo popierinės pažymos. Ir kuom litražai ir turbo slėgis didesnis tuo didėja skirtumai, nes leidžiant daugiau oro per IC jis mažiau atšaldo orą > mažiau deguonies, dėl greitesnio srauto.
Kaip manai kodėl pas veironą 4 ic, kiekvienas dydžio su komoda tavo kambarį ?
Aš dar kartą pasikartosiu. Jūs, tamsta Google + Wikipedia, stendą kur turite (čia perkeltine prasme, nes faktas, kad tamsta stendo neturite)? Himalajų viršukalnėje, kur oro temperatūra maža, ar garaže, kuriam stovi didelis ventiliatorius, toks kaip pas tave namie komoda?
Man nereikia aiškinti fizikos. Tiesiog realiai pradėk mastyti. Apie fiziką aš žinau, bet kaip ir sakiau, tu tą galingumą matuoji Himalajuose ar garaže priešais oro ventiliatorių, kuris ar prie -50 už lango, ar prie +35 laipsnių pūs vienodos temperatūros orą (Sąlyginai, jei lango neatidarysi)? Ir nereikia čia pradėt išvedžiot, nes jau nujaučiu koks sekantis atsakymas bus. Gesintuvą užpildyta su azoto dujom aš irgi galiu sugalvot pasistatyt priešais intercoolerį, kad gaučiau daugiau AG. Kalbam apie realias testavimo sąlygas, o ne "Marse tai išvis oro temperatūra žiauriai žema, tai ten galios dar daugiau gali išgauti".