2.4 JTD turbūt turi dar daugiau potencialo ir norint labai viską galima padaryti, bet yra vienas bet. Rimčiau atsukus 2.4 JTD teks galvotis apie naują pavarų dėžę, smagratį ir sankabą. Spėju pradėjus daryt išlįstų tikrai ne viena ir ne dvi problemos.
Kas dėl svorio, tai irgi turi įtakos. 2.4JTD geriau važiuos tiesiojoj, bet jei teks kur pasukti - slysi su priekiu.
Jei perki projektui ar savaitgalinę mašiną, vis gi siūlyčiau į V6 žvilgtelt. Benzas yra benzas.
Karoli, antrą sraigę užmauti ant JTD - FIAT'o sumanymas. Ir tai buvo pritaikyta dar seniesiem 8V varikliam. Toks 1.9 JTD turėjo 190 AG ir 400 NM. Ir čia stock'as. Tik, niekaip nesuprantu, kodėl šio variklio negavo Alfos...