Autorius Tema: Automobilis savaitgaliams. Padiskutuokim:  (Skaityta 18697 kartus)

Neprisijungęs Disco_V

  • Veteranas
  • *****
  • Įrašai: 4374
  • Karma: +10/-7
    • Žiūrėti profilį
Ats: Automobilis savaitgaliams. Padiskutuokim:
« Atsakymas #10 Įrašytas: 2014-05-09 11:03 »
Labai norint 1.9 JTD 16V galima irgi iki tiek užkočiot. Tik jau laimės reikalas ar nieko nereiks keist važinėjant sportiškai.

O jei minimaliai painvestavus, tai 200 AG tikrai nėra riba. Laiko klausimas kada tokia Lietuvoj važinės 8)

Kiek teko kalbėtis su remap'ais dirbančia užsienio įmone, tai kaip daugiausiai potencialo turinčius ir pakankamai lengvai programuojamus variklius būtent ir įvardija JTD.

Tai kad ten nėra ko labai stengtis... Kiek žinau standartinė čipavimo zona yra ~+25kW prie pirminio varianto, tai jei tarkim kaip tu sakai į 1,9 JTD 110 kW + 25 kW iš čipo jau beveik ir gaunam tuos 200 Ag. Kas norės daugiau skaičiukų - gali belekada paprašyti, kad čipuotojas įpūstų daugiau ir kažkaip nemanau, kad 210 Ag būtų jau labai baisu tam motorui.

Aj, dar. Nepamirškim, kad gerokai apsipūtę Saab galvočiai sumislyjo prie 1,9 JTD 16V motoro dar prisabačint vieną papildomą turbiną, ko pasekoje jau be čipavimo šitas motoras gavo 132 kW. Yra tekę skaitinėti, kad berods galingas.lt ar tai vimota tą motorą saugiai atsuko iki ~160 kW ir kiek žinau čia dar neriba. Bet reikėtų nepamiršti, kad šitam po kapotu dvi sraigės susisukę. Trauka ir be čipo afigiena, turbo duobės nesijaučia visai.
« Paskutinį kartą keitė: 2014-05-09 11:08 sukūrė Karolis! »
Buvo: Alfa Romeo 156, 2.0 T.S. 1998 m. Rosso...
Buvo: Alfa Romeo 156, 2.4 JTD. 2003 m. Blu Meteo...
Yra: SAAB 9-3 SW, 1.9 TiD. 2005 m. Black...
Bus:   Alfa Romeo 159

"La meccanica delle emozioni"

Neprisijungęs Disco_V

  • Veteranas
  • *****
  • Įrašai: 4374
  • Karma: +10/-7
    • Žiūrėti profilį
Ats: Automobilis savaitgaliams. Padiskutuokim:
« Atsakymas #11 Įrašytas: 2014-05-09 11:04 »
Tai sakot, kad geresnis variantas 1.9jtd pasicipuot, negu 2.4jtd pirkt?  :)

Pirk 2,4 ir čipuok ;D Geriausia ;D
Buvo: Alfa Romeo 156, 2.0 T.S. 1998 m. Rosso...
Buvo: Alfa Romeo 156, 2.4 JTD. 2003 m. Blu Meteo...
Yra: SAAB 9-3 SW, 1.9 TiD. 2005 m. Black...
Bus:   Alfa Romeo 159

"La meccanica delle emozioni"

Neprisijungęs liuduks

Ats: Automobilis savaitgaliams. Padiskutuokim:
« Atsakymas #12 Įrašytas: 2014-05-09 11:40 »
10 ag skirtumą pamatysi pamatavęs galią žiemą/vasarą, ko jūs čia ginčijatės ? :)

1,9 chipuok ir nesuk sau galvos:
1. transmisja ta patį laiko ką 2,4
2. 2,4 sunkiau oru aprūpint (didesnio fmic neikiši po bamperiu nei 550x180x65) jei stipriau chipuot
3. kam tas svoris tau priekį (boba iš ratų, ratams lengviau)
Yra:   GT V6
buvo: 156 SW 2.0

Neprisijungęs Disco_V

  • Veteranas
  • *****
  • Įrašai: 4374
  • Karma: +10/-7
    • Žiūrėti profilį
Ats: Automobilis savaitgaliams. Padiskutuokim:
« Atsakymas #13 Įrašytas: 2014-05-09 11:49 »
10 ag skirtumą pamatysi pamatavęs galią žiemą/vasarą, ko jūs čia ginčijatės ? :)

1,9 chipuok ir nesuk sau galvos:
3. kam tas svoris tau priekį (boba iš ratų, ratams lengviau)

Pvz kaip pajausi skirtumą žiemą ir vasarą? Dėl ko? Padangų? Dėl to, kad lauke šalta? Tipo, jei aš kokiam Nordkapp'e matuosiu mašinos galią sausio vidurį, tai galios bus dar daugiau negu +10 Ag nuo standarto? Dėl kitokios saliarkos, ar ko? Juk matuoja ant stendo, kuris dažniausiai pastatytas garaže ir tam garaže, ar žiemą ar vasarą yra paduodamas toks pat oras per galingą ventiliatorių.

Svoris tipo dėl 2,4 motoro? Jei jau dėl svorio, tai tada imam 1,6 TS ECO, tas tai visai lengvas ;)
Buvo: Alfa Romeo 156, 2.0 T.S. 1998 m. Rosso...
Buvo: Alfa Romeo 156, 2.4 JTD. 2003 m. Blu Meteo...
Yra: SAAB 9-3 SW, 1.9 TiD. 2005 m. Black...
Bus:   Alfa Romeo 159

"La meccanica delle emozioni"

Neprisijungęs moonshine

Ats: Automobilis savaitgaliams. Padiskutuokim:
« Atsakymas #14 Įrašytas: 2014-05-09 11:53 »
Tai sakot, kad geresnis variantas 1.9jtd pasicipuot, negu 2.4jtd pirkt?  :)

Pirk 2,4 ir čipuok ;D Geriausia ;D
O gal vis tik pirkit Busso ir figniom nestradalinkit  :lol:
Vieni turi proto, o kiti neturi, ir viskas.  :idea:

GTV 3.0 24V Lusso
Lancia Musa 1.4 16V

Neprisijungęs Disco_V

  • Veteranas
  • *****
  • Įrašai: 4374
  • Karma: +10/-7
    • Žiūrėti profilį
Ats: Automobilis savaitgaliams. Padiskutuokim:
« Atsakymas #15 Įrašytas: 2014-05-09 11:56 »
Kada nors Moonshine, kada nors... ;)
Buvo: Alfa Romeo 156, 2.0 T.S. 1998 m. Rosso...
Buvo: Alfa Romeo 156, 2.4 JTD. 2003 m. Blu Meteo...
Yra: SAAB 9-3 SW, 1.9 TiD. 2005 m. Black...
Bus:   Alfa Romeo 159

"La meccanica delle emozioni"

Neprisijungęs Esnyper

  • Administratorius
  • Veteranas
  • *****
  • Įrašai: 3305
  • Karma: +5/-6
  • AR159 JDN:369
    • Žiūrėti profilį
    • Colourful.lt
Ats: Automobilis savaitgaliams. Padiskutuokim:
« Atsakymas #16 Įrašytas: 2014-05-09 12:02 »
2.4 JTD turbūt turi dar daugiau potencialo ir norint labai viską galima padaryti, bet yra vienas bet. Rimčiau atsukus 2.4 JTD teks galvotis apie naują pavarų dėžę, smagratį ir sankabą. Spėju pradėjus daryt išlįstų tikrai ne viena ir ne dvi problemos.

Kas dėl svorio, tai irgi turi įtakos. 2.4JTD geriau važiuos tiesiojoj, bet jei teks kur pasukti - slysi su priekiu.

Jei perki projektui ar savaitgalinę mašiną, vis gi siūlyčiau į V6 žvilgtelt. Benzas yra benzas.

Karoli, antrą sraigę užmauti ant JTD - FIAT'o sumanymas. Ir tai buvo pritaikyta dar seniesiem 8V varikliam. Toks 1.9 JTD turėjo 190 AG ir 400 NM. Ir čia stock'as. Tik, niekaip nesuprantu, kodėl šio variklio negavo Alfos...
« Paskutinį kartą keitė: 2014-05-09 12:04 sukūrė Esnyper »
Yra:
Alfa Romeo 159 SW '09 1.9JTDm 16V Squadra Tuning
Ford Sierra mk2 '87 2.0 EFI Turbo (project car)
Buvo:
Alfa Romeo 156 SW FL '05 2.4JTD 20V Rosso
Alfa Romeo 156 SW FL '04 1.9JTD 16V Rosso :(
Ford Sierra '87 2.0
Alfa Romeo 156 '98 1.9JTD

Neprisijungęs Disco_V

  • Veteranas
  • *****
  • Įrašai: 4374
  • Karma: +10/-7
    • Žiūrėti profilį
Ats: Automobilis savaitgaliams. Padiskutuokim:
« Atsakymas #17 Įrašytas: 2014-05-09 12:10 »
Karoli, antrą sraigę užmauti ant JTD - FIAT'o sumanymas. Ir tai buvo pritaikyta dar seniesiem 8V varikliam. Toks 1.9 JTD turėjo 190 AG ir 400 NM. Ir čia stock'as. Tik, niekaip nesuprantu, kodėl šio variklio negavo Alfos...

Gali būti, nesidomėjau konkrečiai. Dėl Saab rašiau vien dėl to, kad kaip ir tu stebiuosi, kodėl Alfa negavo tokio paties agregato, kaip kad Saab gavo. Nebent šitas variklis buvo kazkoks Saab spec užsakymas, kurį FIAT'as jiem padarė.
Buvo: Alfa Romeo 156, 2.0 T.S. 1998 m. Rosso...
Buvo: Alfa Romeo 156, 2.4 JTD. 2003 m. Blu Meteo...
Yra: SAAB 9-3 SW, 1.9 TiD. 2005 m. Black...
Bus:   Alfa Romeo 159

"La meccanica delle emozioni"

Neprisijungęs KLIFF

Ats: Automobilis savaitgaliams. Padiskutuokim:
« Atsakymas #18 Įrašytas: 2014-05-09 12:16 »
Buvo Lancia Delta 1.9 190 biturbo, gamykline, viena dar ir pardave tokia pernai ar uzpernai:
* Price: £19,500 (est)
* Engine: 1.9 4cyl twin-turbo diesel
* Power/torque: 190bhp/400Nm
* Transmission: Six-speed manual, front-wheel drive
* 0-62mph: 7.9 seconds
* Top speed: 138mph
* Econ/CO2: 49.5mpg/149g/km
* Equipment: Air-con, trip computer, Bluetooth, LED daytime running lights, 17-inch alloys, cornering lamps, leather/Alcantara seats
* On sale: Summer 2009

Read more: http://www.autoexpress.co.uk/car-reviews/17249/lancia-delta-19-multijet#ixzz31CyLwew3
Buvo:146 DEU119 / 146 DOF955 / 155 8V.DH20176 / 156 DJ97142 / 166 NE87491

Neprisijungęs Esnyper

  • Administratorius
  • Veteranas
  • *****
  • Įrašai: 3305
  • Karma: +5/-6
  • AR159 JDN:369
    • Žiūrėti profilį
    • Colourful.lt
Ats: Automobilis savaitgaliams. Padiskutuokim:
« Atsakymas #19 Įrašytas: 2014-05-09 12:17 »
Lancia turi twin turbo dyzelius (tiek nauji modeliai (16V), tiek man rodos kažkuris senas (8V)).
Yra:
Alfa Romeo 159 SW '09 1.9JTDm 16V Squadra Tuning
Ford Sierra mk2 '87 2.0 EFI Turbo (project car)
Buvo:
Alfa Romeo 156 SW FL '05 2.4JTD 20V Rosso
Alfa Romeo 156 SW FL '04 1.9JTD 16V Rosso :(
Ford Sierra '87 2.0
Alfa Romeo 156 '98 1.9JTD