Na nepyk ir pataisyk jeigu aš klystu, bet Alfa/Fiat būtent turi ir svirties kalibravimą, paleidus per diagnostiką aukščiau paminėtą procedūrą reikia perjunginėti pavaras iš P į D ir taip toliau. Nekalbu apie greičių dėžės kalibravimą kuris atliekamas kitaip. Pats esu išbandęs šią procedūra ant Fiat Croma, su Aisin AF40 greičių dėže, jei neklystu 159 turi tokią pat.
Laba diena,visus su šventėmis,važiuojant įsižiebė va toks užrašas have gearbox checked,D raidė pradėjo mirksėti ir dėžės darbas pakito,gal kas buvot susidūrę? 2.4 jtdm 2007m
Sveiki. Automobilis alfa romeo 159 2.4 147kw automatas. Retkarciais letejant pries sviesofora jauciamas smugis is 2 i1 begi. Dar keleta kartu buvo toks dalykas, kad auto pati pulsuojaciai greitedavo, net nespaudziant akseleratoriaus. Kame problema? Ir kiek tai kainuotu? Dekui uz info.
Kokia rida ir ar alyva keista dėžėje? Yra tikimybė, kad dėžėj solenoidai pradeda pavargti ir juos gali kažkuriam laikui atgaivinti alyvos keitimas bei kalibracija. Jei po kiek laiko vėl atsiras, tuomet yra įtarimas dėl greičių dėžės gedimo. Pas mane pradžia buvo panaši, kol galiausiai tekdavo sustojus įmesti N pavarą, kadangi nuspaudus stabdį iki galo ant D mašina užgęsdavo tiesiog - neįsimesdavo laisva pavara stojant dėl solenoidų gedimo.