Autorius Tema: AR 147 1,9JTD: Varva dyzelinis kuras  (Skaityta 7491 kartus)

Neprisijungęs KLIFF

AR 147 1,9JTD: Varva dyzelinis kuras
« Įrašytas: 2014-01-22 15:48 »
147 1.9 85kw, varva dyzelis. Uzkures masina ziurejau aplink kuro filtra, slangutes kurios matosi prie jo, viskas ok, bet pasilenkus po apacia matosi, kaip jis varva dideliais lasais nuo karterio 3-4 vietose. Atrodo, lyg slanga butu trukusi ir kuras begtu ne ten kur reikia, o tiesiog ant karterio. Gal ten yra kokia specifine vieta, sujungimas ar kazkas tokio.
Gal atsiras, kam taip buvo nutike ir gales ka nors patarti, kokiu detaliu ieskotis.
Beje, auto silpnai dauztas i prieki, taip silnpnai, kad linko kapotas, bamperis, radiatorius pasislinko is savo vietos, bet masina vedasi ir vaziuoja, gal tai gali buti susije, nors kiek zinau, po avarijos, kuras kaip tik buna blokuojamas nuo siurblio.
« Paskutinį kartą keitė: 2014-01-22 15:52 sukūrė PiPPas »
Buvo:146 DEU119 / 146 DOF955 / 155 8V.DH20176 / 156 DJ97142 / 166 NE87491

Neprisijungęs Giedriusss

  • Patyręs
  • ****
  • Įrašai: 789
  • Karma: +2/-0
    • Žiūrėti profilį
Ats: AR 147 1,9JTD: Varva dyzelinis kuras
« Atsakymas #1 Įrašytas: 2014-01-22 16:21 »
kuras blokuojamas jeigu suveikia mygtukas po sėdyne, tai jeigu po avarijos tau jo nereikejo paspausti, kad atblokuoti, tai vadinasi neblokavo. Siūlyčiau arba ant keltuvo arba ant duobės užsivaryti ir turėtų pasimatyti iš kur bėga
Lancia Kappa 1997m 2.0l 114kw

LANCIA - not perfect, but the best

Neprisijungęs Steponas

Ats: AR 147 1,9JTD: Varva dyzelinis kuras
« Atsakymas #2 Įrašytas: 2014-01-22 16:48 »
Pro siurbli buna dreksta kai saltukas paspaudzia, betbegt neturetu
without heart we would be mere machines

Neprisijungęs KLIFF

Ats: AR 147 1,9JTD: Varva dyzelinis kuras
« Atsakymas #3 Įrašytas: 2014-01-22 16:55 »
Bet siublys ar ne bake stovi, o cia varva tiesiai nuo karterio apatines dalies ir truputi per sonus galinius, o is virsaus nesimato, kad kazkas begtu ar varvetu. Idomu, kas ten stovi susijusio su kuro tekejimu variklio galineje dalyje. Gal varva per sujungima ties paciu kuro paskirstymu purkstukams, reiketu dangti nusiemus dar paziureti.
Buvo:146 DEU119 / 146 DOF955 / 155 8V.DH20176 / 156 DJ97142 / 166 NE87491

Neprisijungęs shpuncik

  • Veteranas
  • *****
  • Įrašai: 1281
  • Karma: +2/-0
    • Žiūrėti profilį
Ats: AR 147 1,9JTD: Varva dyzelinis kuras
« Atsakymas #4 Įrašytas: 2014-01-22 17:38 »
žiūrėk atidžiai aplink kūro filtrą ir nuo filtro kur eina žarnelės į aukšto slėgio siurblį - sujungimai ant jo gali leisti
145 1.9JTD ant dalių
145 1.9JTD Edizione Sportiva
145 1.6 Boxer by Anonima Lombarda Fabbrica Automobili
Swedish brick Volvo 480

Neprisijungęs KLIFF

Ats: AR 147 1,9JTD: Varva dyzelinis kuras
« Atsakymas #5 Įrašytas: 2014-01-22 19:25 »
Kuro filtras, kaip jau rasiau viskas ok, yra pozymiu, kad kazkada gal ir bego, nes apsinese vamzdeliai, bet dabar ten ne zenklo, kad kazkas prie jo begtu. O kur tas auksto slegio siurblys stovi?
Buvo:146 DEU119 / 146 DOF955 / 155 8V.DH20176 / 156 DJ97142 / 166 NE87491

Neprisijungęs shpuncik

  • Veteranas
  • *****
  • Įrašai: 1281
  • Karma: +2/-0
    • Žiūrėti profilį
Ats: AR 147 1,9JTD: Varva dyzelinis kuras
« Atsakymas #6 Įrašytas: 2014-01-22 21:06 »
kūro filtro apačioj dar vandens daviklis įsuktas - pro ten gali leisti.
o siurblis tai prie matuoklės - nusiimk viršutinę variklio apdailą ir pamatysi - gi visos žarnelės nuo filtro sueina.
145 1.9JTD ant dalių
145 1.9JTD Edizione Sportiva
145 1.6 Boxer by Anonima Lombarda Fabbrica Automobili
Swedish brick Volvo 480

Neprisijungęs Uola

  • Naujokas
  • *
  • Įrašai: 39
  • Karma: +0/-0
    • Žiūrėti profilį
Ats: AR 147 1,9JTD: Varva dyzelinis kuras
« Atsakymas #7 Įrašytas: 2014-02-23 15:37 »
Nuimk variklio apdaila,ir patikrink,ar nera kur nusimovusi ar kiaura griztamos magistrales slangute.Visas variklis is virsaus turi buti sausas.
AR - 147, 1.9jtd 16v '05m.
AR - 159, 2.4jtd Q4 '08m.

Neprisijungęs KLIFF

Ats: AR 147 1,9JTD: Varva dyzelinis kuras
« Atsakymas #8 Įrašytas: 2014-03-05 14:35 »
Buvo trukusi slangute nuo filtro i auksto slegio siurbli. Nukirpau trukusia dali ir prijungiau vel. Siandiem ta pati slangute truko prie kuro filtro. Kaip greitai ir paprastai isspresti sia problema, ar cia padeti gali tik kokia autobrava? Slangute, ta, kur nuotraukoje prie tepalo matuokles, filtras-siurblys. Klausimu kyla del jungties i filtra, nebutu jos, nebutu problemos.
« Paskutinį kartą keitė: 2014-03-05 14:40 sukūrė KLIFF »
Buvo:146 DEU119 / 146 DOF955 / 155 8V.DH20176 / 156 DJ97142 / 166 NE87491

Neprisijungęs shpuncik

  • Veteranas
  • *****
  • Įrašai: 1281
  • Karma: +2/-0
    • Žiūrėti profilį
Ats: AR 147 1,9JTD: Varva dyzelinis kuras
« Atsakymas #9 Įrašytas: 2014-03-05 18:13 »
tai diametrą pasimatuok ir paprastą šlangutę pastatyk. teko ir pačiam pjauti nes pajudinus pradėjo leisti.
145 1.9JTD ant dalių
145 1.9JTD Edizione Sportiva
145 1.6 Boxer by Anonima Lombarda Fabbrica Automobili
Swedish brick Volvo 480