Autorius Tema: Alfa 146 KLIFF  (Skaityta 11879 kartus)

Neprisijungęs KLIFF

Ats: Alfa 146 KLIFF
« Atsakymas #20 Įrašytas: 2014-08-31 14:34 »
Sioks toks atsinaujinimas. Norejau sudeti tuos pjaustytus Brembo (gal geresni, gal ne), bet negavau, tai sudejau brangiausius (tikiuosi ir geriausius) rastus TRW. Beje, pirma karta matau stabdziu diskus su orginaliai nudazytom rudijanciom vietom. Sutaupyta dazu ir laiko :)
Buvo:146 DEU119 / 146 DOF955 / 155 8V.DH20176 / 156 DJ97142 / 166 NE87491

Neprisijungęs KLIFF

Ats: Alfa 146 KLIFF
« Atsakymas #21 Įrašytas: 2014-08-31 14:34 »
Gal nelabai matosi, bet su ratai puikiai suderejo :)
Buvo:146 DEU119 / 146 DOF955 / 155 8V.DH20176 / 156 DJ97142 / 166 NE87491

Neprisijungęs vanagiux

  • Veteranas
  • *****
  • Įrašai: 5282
  • Karma: +23/-54
    • Žiūrėti profilį
Ats: Alfa 146 KLIFF
« Atsakymas #22 Įrašytas: 2014-08-31 17:13 »
Kokia tavo nuomone apie disku aptekinima, jei yra like iki ribos ir tada dejima nauju kaladeliu? :smilie:

Neprisijungęs MIG

  • Lankytojas
  • ***
  • Įrašai: 285
  • Karma: +0/-3
    • Žiūrėti profilį
Ats: Alfa 146 KLIFF
« Atsakymas #23 Įrašytas: 2014-08-31 18:01 »
Kliff, kiek mokejai uz diskus?
Dabar 166 3.0 super
Buvo Honda Legend SH AWD
Buvo GTV V6 TB
Buvo 147 selespeed

Neprisijungęs KLIFF

Ats: Alfa 146 KLIFF
« Atsakymas #24 Įrašytas: 2014-08-31 19:28 »
Neturiu nuomones apie disku tekinima, niekada to nedariau ir nesidomejau. O ka, tokius diskus, kaip foto dar galima butu aptekinti, kad vel butu tinkami naudojimui?
O apie diskus, tai senieji diskai atlaike gan neilgai, mano nuomone, pagal israsa buvo keisti pries pora metu, pries tech apziura, pravaziuota max 20000km, ir per tech apziura dabar, vel teko pakeisti. Ir visiskai to neplanavau, tai buvo vienintele dalis masinoj ja perkant, kuri buvo ganetinai neseniai keista. Nors per TA (kovo men buvo varyta 1karta) diskai buvo vos vos apsinese rudziu grioveliais vidinese pusese (tik vidinese), o siaip atrode puikiai. Dabar ziuriu, jie jau visiskai nusitryne per sekancius 2-5k km. Niekada nesu turejes tiek problemu su stabdziu diskais, kaip per paskutinius pastaruosius metus. Vaziuodavau ilgai ilgai, kol prisireikdavo juos pakeisti, visu pirma del aprudijimo vidinese pusese! Kalbu apie asmenines masinas ir masinas darbe. Neaiskus jie kazkokie dabar :) Pakartotine apziura del stabdziu disku artimiausiu metu. I viena masina sudejau pacius pigiausius (febi) stabdziu diskus, i sia sudejau brangiausius rastus pirkimo metu, bus idomu suzinoti, kurie ilgiau tarnaus :)
MIG stabdziu diskus DF2686 pirkau po 92lt, kaladeles 119lt GDB1364
« Paskutinį kartą keitė: 2014-09-02 13:53 sukūrė KLIFF »
Buvo:146 DEU119 / 146 DOF955 / 155 8V.DH20176 / 156 DJ97142 / 166 NE87491

Neprisijungęs vanagiux

  • Veteranas
  • *****
  • Įrašai: 5282
  • Karma: +23/-54
    • Žiūrėti profilį
Ats: Alfa 146 KLIFF
« Atsakymas #25 Įrašytas: 2014-09-01 13:42 »
Aptekinti galima viska, tik priklauso nuo tekintojo, dabar eksperementuoju ant masinos aptekinima vazinedamas kasdien - aptekinti visi keturi diskai (visi ausinami), sudetos geros kokybes kaladeles, nutekinus iki ribos liko ~1-2mm - nedaug, bet ten masinos didesne tai tie diskai dar labai stori atrodo (berods ~30mm like), pravaziuota su jais ~65k km. Zesim kiek jie atlaikys iki pabaigos.

Taip pat vienas draugas ta pati pasidare ant bmw kur diskai nepigus - bus aisku po 10-20k km ar vertejo ta daryti.

Po aptekinimo dingo buvus nedidele vibracija stabdant, dyla is abieju pusiu labai lygiai ir graziai. Visu 4 aptekinimo kaina - 100lt. (25lt/vnt), aisku turi atnesti nuimta, bent ten kur as dariau tai nunesi ir per 1-2 valandas padaro.

Tekinimo principas - nuima 3 mikro sluoksnius ir po to sveicia. Plius svariai isvalo visas rudis is ausinimo skyliu, nutekina ne tik stabdymo vieta, bet ir nuo viso disko nuvalomos rudys - vizualiai padejus salia naujo disko atskirti kur senas, o kur naujas labai sunku (ypac jei zmogus su tuo nesusidures).

Foto nepadariau, bet manau bus tu tekinimu dar nemazai, galesiu parodyti kaip padaroma.

Neprisijungęs Zenius

  • Patyręs
  • ****
  • Įrašai: 595
  • Karma: +0/-13
    • Žiūrėti profilį
Ats: Alfa 146 KLIFF
« Atsakymas #26 Įrašytas: 2014-09-01 14:44 »
Stabdziu disku tekinima naudoju jau nuo 92 metu,kaip vertinti nezinau,nes jeigu budavo tik suraizyti giliom juostom ir is krasto auksta briauna,tai kaip ir viskas super,bet jeigu budavo musimas tai is kokiu 6-7 tokiu kartu gal tik du pasitaise,kitais atvejais po 4-7 tukstanciu vel musimas islysdavo,nors nei pertvaros trukusios nei kitu matomu pazeidimu pozymiu nebudavo,o du atvejai isvis unikalus,vienas is ju dabar su alfa crossvagon,nupirkau masina su naujais priekiniais stabdziu diskais ir kaladelem,taipat ir visas suportas buvo naujas,po 3 t/km teko del atsiradusios vibracijos tekint ,kaladeles kaip naujos palikau tas pacias,dar po 4-5 t/km del vibracijos stabdant kartojau tekinima,vel vidine puse buvo kreiva dabar jau ir kaladeles pakeiciau,dar po 4-5 t/km pastaciau naujus stabdziu diskus kartu su kaladelem komplektas TRW,jau pravaziavau gal 7 t/km vel kai krautas jauciu kad lenda  ta pati vibracija stabdant,tuoj bus vis stipriau,zinoma kad bus diskas kreivas,tikriausiai.Toks jau tas daiktas masina  >:D
« Paskutinį kartą keitė: 2014-09-01 22:03 sukūrė Zenius »
; VAZ 2103,VAZ 8 ,Opel Senator, 2.5 .LANCIA PRISMA 1.9 D 65 AG ,Renault 11 d 1.6.  Vw Golf II 1.6 D .Chevrolet Camaro IROC-Z.  Vw Passat B5 1.6.OPEL VECTRA 4X4 16V A6 C4 Avant 2.5 TDI Quattro 1997. A8 3.7 V8 QUATTRO . Dar  C4 2.5 TDI  QUATTRO . Vw Tiguan D. A6 3.0 TDI Quattro.  Turiu; Crosswagon Q4

Neprisijungęs KLIFF

Ats: Alfa 146 KLIFF
« Atsakymas #27 Įrašytas: 2014-09-01 17:29 »
Tai prasides ne tik svirciu, bet ir stabdziu disku restauracija? :D Siaip as nieko pries, jeigu nauji diskai ir toliau laikys, tiek paskutiniu metu laiko, ir kaina bus, zemiau puse naujo disko kainos, tai kodel gi ne.
Buvo:146 DEU119 / 146 DOF955 / 155 8V.DH20176 / 156 DJ97142 / 166 NE87491

Neprisijungęs vanagiux

  • Veteranas
  • *****
  • Įrašai: 5282
  • Karma: +23/-54
    • Žiūrėti profilį
Ats: Alfa 146 KLIFF
« Atsakymas #28 Įrašytas: 2014-09-01 18:35 »
Tai prasides ne tik svirciu, bet ir stabdziu disku restauracija? :D Siaip as nieko pries, jeigu nauji diskai ir toliau laikys, tiek paskutiniu metu laiko, ir kaina bus, zemiau puse naujo disko kainos, tai kodel gi ne.

Restauruoja ir stabdziu kaladeles ir sankabu diskelius ir smagraciu ir dar labai daug ka :)

Neprisijungęs KLIFF

Ats: Alfa 146 KLIFF
« Atsakymas #29 Įrašytas: 2014-09-02 13:45 »
"Pasimieravom".
Buvo:146 DEU119 / 146 DOF955 / 155 8V.DH20176 / 156 DJ97142 / 166 NE87491