Temos autorius atrodo, kad pats neapsispręndžia, kas jam geriau. Kaip kad parduotuvėj moteris: "noriu šitų batų, bet spalva neaptinka, o ir šitie gražūs, bet kažko trūksta". Taip ir čia panašu. Pradžioj tik naujos šakės "jokių restauracijų", dabar jau gerai restauruot.
Žmonės sako iš savo patirties, jei jau tavo originalios šakės buvo restauruotas kada nors, nepatartina antra kartą jų restauruot, nes kokybė bus nekokia. Taip sakė žmogus dirbantis "Pas Viliu", bet iš esmės, gali restauruot ir nesukt per daug smegenų. Net ir su Kauno keliais pravažiuotum apie 20k km drąsiai ir niekas neklibėtų, nei barškėtų. Pas mane restauruota pas tą patį "Vilių", tiesa, 156 priekis, bet jau daugiau kaip 25 k km ir lyg nieko pfu pfu pfu. Jei jau nepatinka neoriginalių dalių kokybė, skambinatės į Autobrava ar kitus atstovus, Kaune yra Adampolis ir atveš originalias šakes, tik jau pinigų mokėt galima kaip už pusė esamos Alfos, tad ar verta, visada savininkui spręst.
P.S Niekas nieko nereklamuoja, tai tik žmogiškas patarimas nepamest galvos ir kad reziume nebūtų: "Ai tos Alfos šūdas, dalių nėra, brangu. Geriau parduodu, perku Wagena ir laimingai gyvenu."