Autorius Tema: Viršutinės priekinės šakės. Didelis pasirinkimas, bet....  (Skaityta 18474 kartus)

Neprisijungęs Infas

Ats: Viršutinės priekinės šakės. Didelis pasirinkimas, bet....
« Atsakymas #30 Įrašytas: 2013-10-24 15:53 »
O kokia garantija jei auto su R18 ir žeminta pakaba? Sumokėčiau dvigubai, jei man 40k km atlaikytų.. Daug variantų esu išbandęs, tiek naujų tiek restauruotų, bet rezultatu nesu patenkintas. Reta šakė atlaikė 10k km - subyra arba sailentai arba šarnyras...
čia forume rašė žmonės, kad su 166 restauruotom važiuoklem yra ilgai atvažinėję. jei gerai pamenu apie 80 k km laikė. tie žmonės pas renatą vilniuje darė. gali ten pamėgint. bet pinigus jis mėgsta.. aišku atitinkamai kokybiškai padaro ;)
Aš tas žmogus! Dabar taip daug nebevažinėju, bet va techninę prieš mėnesį praėjau be problemų, kas lietė restauruotą dalį. O vat neseniai įdėtų naujų FASTBALT (ar kažkaip pan.) pr. viršutinių šakių silentai jau buvo gatavučiai. 225/45/ZR18
'81 Alfa Romeo Alfetta
'82 Alfa Romeo Alfetta
'92 Land Rover Range Rover Vogue LSE
'01 Alfa Romeo 166
'04 Alfa Romeo GT
'04 Fiat Multipla
'09 Porsche Cayenne
'13 Alfa Romeo Giulietta

Neprisijungęs Sraigamobilis

Ats: Viršutinės priekinės šakės. Didelis pasirinkimas, bet....
« Atsakymas #31 Įrašytas: 2013-10-24 19:52 »
O kokia garantija jei auto su R18 ir žeminta pakaba? Sumokėčiau dvigubai, jei man 40k km atlaikytų.. Daug variantų esu išbandęs, tiek naujų tiek restauruotų, bet rezultatu nesu patenkintas. Reta šakė atlaikė 10k km - subyra arba sailentai arba šarnyras...
čia forume rašė žmonės, kad su 166 restauruotom važiuoklem yra ilgai atvažinėję. jei gerai pamenu apie 80 k km laikė. tie žmonės pas renatą vilniuje darė. gali ten pamėgint. bet pinigus jis mėgsta.. aišku atitinkamai kokybiškai padaro ;)
Aš tas žmogus! Dabar taip daug nebevažinėju, bet va techninę prieš mėnesį praėjau be problemų, kas lietė restauruotą dalį. O vat neseniai įdėtų naujų FASTBALT (ar kažkaip pan.) pr. viršutinių šakių silentai jau buvo gatavučiai. 225/45/ZR18

Restauruotos šakės buvo pilnai? ir šarnyras ir sailentai? Kodėl prisireikė FASTBALT, jei restauruotos taip puikiai laiko? :)  Kokia kaina restauruotos? Kiek km atlaikė? Čia minėtas Renatas restauravo?
ex BMW e34
ex Audi A6
ex Alfa Romeo 166 2.4 JTD
ex Alfa Romeo Giulietta QV 1750 tbi (Rosso Competizione)
ex Alfa Romeo 155 V6


Alfa Romeo Spider (Alfa...)
BMW 525D E39 FL (vagių džiaugsmas)
KIA Optima (optimalus pasirinkimas)

Neprisijungęs KLIFF

Ats: Viršutinės priekinės šakės. Didelis pasirinkimas, bet....
« Atsakymas #32 Įrašytas: 2013-10-24 19:58 »
O taip OEM tikrai atlaiko visus 6000km, be garsu, rekomenduoju, puikus budas ismesti pinigus veltui ;D Meluoja jums del naujos kartos sailentu, va tie tepimo kanalai, kurie bent pas naujos kartos oem yra, tai naujiena, megstantiems daznai lankstytis po masina su tepalo tubele, tai pukus sprendimas, uzsipili kuro degalineje, o tada dar uzkisi ranka, tepalo i svirtis susvirksti, kad tyliai vaziuotum :D
Buvo:146 DEU119 / 146 DOF955 / 155 8V.DH20176 / 156 DJ97142 / 166 NE87491

Neprisijungęs V3j45

  • Jaunuolis
  • **
  • Įrašai: 191
  • Karma: +0/-0
    • Žiūrėti profilį
Ats: Viršutinės priekinės šakės. Didelis pasirinkimas, bet....
« Atsakymas #33 Įrašytas: 2013-10-24 22:27 »
Tai kame cia reples- negi Alfa Romeo konstruktoriai sukonstravo lieva pakaba? :)
Viskas, ryt det skelbima i autopliusa? :)

Neprisijungęs Steponas

Ats: Viršutinės priekinės šakės. Didelis pasirinkimas, bet....
« Atsakymas #34 Įrašytas: 2013-10-24 23:12 »
Tai kame cia reples- negi Alfa Romeo konstruktoriai sukonstravo lieva pakaba? :)
Viskas, ryt det skelbima i autopliusa? :)
konstruktoriai sukonstravo puikia pakaba,  tik kad dabartines dalys visiskai nepuikios..
without heart we would be mere machines

Neprisijungęs vanagiux

  • Veteranas
  • *****
  • Įrašai: 5282
  • Karma: +23/-54
    • Žiūrėti profilį
Ats: Viršutinės priekinės šakės. Didelis pasirinkimas, bet....
« Atsakymas #35 Įrašytas: 2013-10-24 23:50 »
Tai dabar atsakykite i klausima, visi kalbate ir pritariate, kad net OEM dalimis pasitiketi negalima, tai kuom blogai daugeliui restauravimas, kuris ir pigiau ir gerokai ilgaamziskiau? :D kiek metu as siame forume - iki siol nesuprantu tu kurie kisa i masina OEM ir jei "tipo kieti" :) beje restauruotis jau vaziuoja ir 159 ir Brera modeliai, laukiam MiTo, Giuliettu ir 4C dabar :D

Neprisijungęs KLIFF

Ats: Viršutinės priekinės šakės. Didelis pasirinkimas, bet....
« Atsakymas #36 Įrašytas: 2013-10-25 01:13 »
Brera ir 159 visiskai neturi sitos problemos, kuria turejo 156/166/GT, i jas galima deti naujas svirtis ir vaziuoti ilgai, bei tyliai. Giulietta, Mito isvis neturi virsutiniu svirciu ir ten vaziuokle galima sakyti "neuzmusama", kaip kazkada buvo pas 146. O tiem senesniem modeliam restauracija gal ir iseitis, bet nebandes, nieko nekomentuosiu :)
« Paskutinį kartą keitė: 2013-10-25 01:15 sukūrė KLIFF »
Buvo:146 DEU119 / 146 DOF955 / 155 8V.DH20176 / 156 DJ97142 / 166 NE87491

Neprisijungęs vanagiux

  • Veteranas
  • *****
  • Įrašai: 5282
  • Karma: +23/-54
    • Žiūrėti profilį
Ats: Viršutinės priekinės šakės. Didelis pasirinkimas, bet....
« Atsakymas #37 Įrašytas: 2013-10-25 03:44 »
Brera ir 159 visiskai neturi sitos problemos, kuria turejo 156/166/GT, i jas galima deti naujas svirtis ir vaziuoti ilgai, bei tyliai. Giulietta, Mito isvis neturi virsutiniu svirciu ir ten vaziuokle galima sakyti "neuzmusama", kaip kazkada buvo pas 146. O tiem senesniem modeliam restauracija gal ir iseitis, bet nebandes, nieko nekomentuosiu :)

Neuzmusama, bet kokia bebutu gera po 200-300k km tikrai bus pabirejus :) jau eksperimentine stadija praeje opeliniai salenblokai (su aliuminiu korpusu) :)

Neprisijungęs Infas

Ats: Viršutinės priekinės šakės. Didelis pasirinkimas, bet....
« Atsakymas #38 Įrašytas: 2013-10-25 10:46 »
O kokia garantija jei auto su R18 ir žeminta pakaba? Sumokėčiau dvigubai, jei man 40k km atlaikytų.. Daug variantų esu išbandęs, tiek naujų tiek restauruotų, bet rezultatu nesu patenkintas. Reta šakė atlaikė 10k km - subyra arba sailentai arba šarnyras...
čia forume rašė žmonės, kad su 166 restauruotom važiuoklem yra ilgai atvažinėję. jei gerai pamenu apie 80 k km laikė. tie žmonės pas renatą vilniuje darė. gali ten pamėgint. bet pinigus jis mėgsta.. aišku atitinkamai kokybiškai padaro ;)
Aš tas žmogus! Dabar taip daug nebevažinėju, bet va techninę prieš mėnesį praėjau be problemų, kas lietė restauruotą dalį. O vat neseniai įdėtų naujų FASTBALT (ar kažkaip pan.) pr. viršutinių šakių silentai jau buvo gatavučiai. 225/45/ZR18

Restauruotos šakės buvo pilnai? ir šarnyras ir sailentai? Kodėl prisireikė FASTBALT, jei restauruotos taip puikiai laiko? :)  Kokia kaina restauruotos? Kiek km atlaikė? Čia minėtas Renatas restauravo?
Kodėl prisireikė FASTBALT, jei restauruotos taip puikiai laiko? :)
Restauruotas buvo TIK galas 2007 m., 2012 m. buvo vėl sutaisyti tokie dalykai kaip stabilizatoriaus įvorės ir pan., išstatyti ratai galiniai tiesiai (neturi nieko bendra su galinės pakabos tvarkingumu), priekio remontas buvo žymiai pigesnis ir tuo metu atrodė, akd naujos dalys yra geriau.
Restauruotos šakės buvo pilnai? ir šarnyras ir sailentai? Taip
Kokia kaina restauruotos? Kiek km atlaikė? Nebepamenu. Restauruotas galas  ~2000 Lt (ikikiriziniais laikais) 2012 m. už naują priekį ir paremontuotą galą tilpau į 1200 Lt.
Kiek km atlaikė? Kai restauravau, odometras rodė maždaug 230 000 km. Dabar yra maždaug 310 000 km.
Čia minėtas Renatas restauravo? Taip. Tik skirtumas, kad 2007 m. viską restauruot jam nuvežė Girius, todėl permokėjau už brokeriavimą (galvojau, kad Girius pats restauruoja), 2012 m. pas Renatą tiesiai važiavau.

P.S. renatas minėjo, kad pakaba išties lėvai sukonstruota 166. Sailentų ir šarnyrų dydžiai neproporcingi automobilio masei, atsižvelgiant į mūsų kelius.
« Paskutinį kartą keitė: 2013-10-25 10:57 sukūrė Infas »
'81 Alfa Romeo Alfetta
'82 Alfa Romeo Alfetta
'92 Land Rover Range Rover Vogue LSE
'01 Alfa Romeo 166
'04 Alfa Romeo GT
'04 Fiat Multipla
'09 Porsche Cayenne
'13 Alfa Romeo Giulietta

Neprisijungęs V3j45

  • Jaunuolis
  • **
  • Įrašai: 191
  • Karma: +0/-0
    • Žiūrėti profilį
Ats: Viršutinės priekinės šakės. Didelis pasirinkimas, bet....
« Atsakymas #39 Įrašytas: 2013-10-25 11:14 »
O kokia garantija jei auto su R18 ir žeminta pakaba? Sumokėčiau dvigubai, jei man 40k km atlaikytų.. Daug variantų esu išbandęs, tiek naujų tiek restauruotų, bet rezultatu nesu patenkintas. Reta šakė atlaikė 10k km - subyra arba sailentai arba šarnyras...
čia forume rašė žmonės, kad su 166 restauruotom važiuoklem yra ilgai atvažinėję. jei gerai pamenu apie 80 k km laikė. tie žmonės pas renatą vilniuje darė. gali ten pamėgint. bet pinigus jis mėgsta.. aišku atitinkamai kokybiškai padaro ;)
Aš tas žmogus! Dabar taip daug nebevažinėju, bet va techninę prieš mėnesį praėjau be problemų, kas lietė restauruotą dalį. O vat neseniai įdėtų naujų FASTBALT (ar kažkaip pan.) pr. viršutinių šakių silentai jau buvo gatavučiai. 225/45/ZR18

Restauruotos šakės buvo pilnai? ir šarnyras ir sailentai? Kodėl prisireikė FASTBALT, jei restauruotos taip puikiai laiko? :)  Kokia kaina restauruotos? Kiek km atlaikė? Čia minėtas Renatas restauravo?
Kodėl prisireikė FASTBALT, jei restauruotos taip puikiai laiko? :)
Restauruotas buvo TIK galas 2007 m., 2012 m. buvo vėl sutaisyti tokie dalykai kaip stabilizatoriaus įvorės ir pan., išstatyti ratai galiniai tiesiai (neturi nieko bendra su galinės pakabos tvarkingumu), priekio remontas buvo žymiai pigesnis ir tuo metu atrodė, akd naujos dalys yra geriau.
Restauruotos šakės buvo pilnai? ir šarnyras ir sailentai? Taip
Kokia kaina restauruotos? Kiek km atlaikė? Nebepamenu. Restauruotas galas  ~2000 Lt (ikikiriziniais laikais) 2012 m. už naują priekį ir paremontuotą galą tilpau į 1200 Lt.
Kiek km atlaikė? Kai restauravau, odometras rodė maždaug 230 000 km. Dabar yra maždaug 310 000 km.
Čia minėtas Renatas restauravo? Taip. Tik skirtumas, kad 2007 m. viską restauruot jam nuvežė Girius, todėl permokėjau už brokeriavimą (galvojau, kad Girius pats restauruoja), 2012 m. pas Renatą tiesiai važiavau.

P.S. renatas minėjo, kad pakaba išties lėvai sukonstruota 166. Sailentų ir šarnyrų dydžiai neproporcingi automobilio masei, atsižvelgiant į mūsų kelius.

Kas liecia virsutines priekines sakes kazin ar problema tame, kad guminiai sailentai per mazi, tai panasu i konstrukcine problema, nes smelis patenka tarp gumines ir metalines dalies ir taip sekmingai slifuoja visa sailento konstruktyva (pastebima kai pradeda girgzdeti).