O kokia garantija jei auto su R18 ir žeminta pakaba? Sumokėčiau dvigubai, jei man 40k km atlaikytų.. Daug variantų esu išbandęs, tiek naujų tiek restauruotų, bet rezultatu nesu patenkintas. Reta šakė atlaikė 10k km - subyra arba sailentai arba šarnyras...
čia forume rašė žmonės, kad su 166 restauruotom važiuoklem yra ilgai atvažinėję. jei gerai pamenu apie 80 k km laikė. tie žmonės pas renatą vilniuje darė. gali ten pamėgint. bet pinigus jis mėgsta.. aišku atitinkamai kokybiškai padaro
Aš tas žmogus! Dabar taip daug nebevažinėju, bet va techninę prieš mėnesį praėjau be problemų, kas lietė restauruotą dalį. O vat neseniai įdėtų naujų FASTBALT (ar kažkaip pan.) pr. viršutinių šakių silentai jau buvo gatavučiai. 225/45/ZR18
Restauruotos šakės buvo pilnai? ir šarnyras ir sailentai? Kodėl prisireikė FASTBALT, jei restauruotos taip puikiai laiko?
Kokia kaina restauruotos? Kiek km atlaikė? Čia minėtas Renatas restauravo?
Kodėl prisireikė FASTBALT, jei restauruotos taip puikiai laiko?
Restauruotas buvo TIK galas 2007 m., 2012 m. buvo vėl sutaisyti tokie dalykai kaip stabilizatoriaus įvorės ir pan., išstatyti ratai galiniai tiesiai (neturi nieko bendra su galinės pakabos tvarkingumu), priekio remontas buvo žymiai pigesnis ir tuo metu atrodė, akd naujos dalys yra geriau.
Restauruotos šakės buvo pilnai? ir šarnyras ir sailentai? Taip
Kokia kaina restauruotos? Kiek km atlaikė? Nebepamenu. Restauruotas galas ~2000 Lt (ikikiriziniais laikais) 2012 m. už naują priekį ir paremontuotą galą tilpau į 1200 Lt.
Kiek km atlaikė? Kai restauravau, odometras rodė maždaug 230 000 km. Dabar yra maždaug 310 000 km.
Čia minėtas Renatas restauravo? Taip. Tik skirtumas, kad 2007 m. viską restauruot jam nuvežė Girius, todėl permokėjau už brokeriavimą (galvojau, kad Girius pats restauruoja), 2012 m. pas Renatą tiesiai važiavau.
P.S. renatas minėjo, kad pakaba išties lėvai sukonstruota 166. Sailentų ir šarnyrų dydžiai neproporcingi automobilio masei, atsižvelgiant į mūsų kelius.