Del lambdos prasau patikslinkit, kiek zinau 2.0 JTDM jau stovi lamda, kaip su 1.9 JTDm
Kiek pats suprantu schemose tai pasirode kad nera.
Del kuro sanaudu - itariu matuokle, nes su pajungta ar atjungta vaziuojant jokio skirtumo nera, gal tik daugiau dumu ant salto su atjungta. Pradzioj bandysiu pravalyt su MAF cleaneriu liqui moly, jei nepades teks keist. Dar gal pavyks istestuot pries valant su tikrai veikiancia matuokle.
Del prasto uzsivedimo itariu zvakes, kaip ir kompas klaida meta, teks keist ir ziuret ar susitvarkys.
Po tepalu ir filtru keitimo, taip pat ausinimo skyscio keitimo praejus menesiui nebepucia silto oro. Itariu kad sviezias skystis turi kazkokiu plovimo savybiu sistemos, ir uznese peciuka? Gal kas galit patart taip tarp kitko, nenoriu naujos temos kurt. Ar yra kam taip buve ir ar plovimas peciuko padetu? Ar sudetingas priejimas prie peciuko?
Gal kas dar galit papasakot, kokie dar mano alfoj yra davikliai kurie butu susije su ismetimo duju temperatura, koncentracija. Greicio ar apsuku davikliai. Sakau gal reiktu pereit per kontaktus ir pacius daviklius pabandyt pravalyt su carb cleaneriu, nes daugiau nesugalvoju kas dar galetu turet itakos kuro misinio sudarymui.