
O gal zinot kodel mieste 14 o uzmiesti 6, kai turetu but ~7-8, o uzmiesti 4-5

??
Dazniausiai visi rekomenduoja daryt diagnostika, na bet siuo atveju sitas etapas praeitas.
Truksta traukos zemose apsukose. Esant ikalnei masina net nori gesti, reikia kazkiek "pergazuot".
Isemus posuki kazkiek didesniu greiciu, kai 2 pavara mest atrodo kvaila, meti 3 ir masina visiskai bukai vos vos greiteja, su momentinem 30-40 l.

Diagnostikos metu vaziuoant, kompas rode, kad siurblys vos vos daugiau kuro duoda nei yra prasoma ir turbina vos vos perpucia nei yra prasoma. Kaip supratau viskas leidziamose nuokrypiu normose.
Degimas cilindruose, nuokrypiai 0.3-0.8, kai sake leidziama iki 3.0 normos.
Kiauros nesandarios zarnos? kas konkreciai turetu itakos? siaip jokiu svilpimu nesigirdi.
EGR ir MAF'as pagal diagnostika veikia be problemu. Gali EGR ir MAF'as prastai veikti, o diagnostika nepastebet "rimtos" klaidos? Gali buti per 7-8 metus "prisiktas" isiurbimo kolikas del EGR'o? ar tai turetu itakos traukai ir sanaudom? Operuojant EGR'a valymas isiurbimo koliko sudetingas? ar reikalingos specifines priemones?
Kazkur skaiciau apie turbinos valdymo vakumo ar kazko ten zarneliu problemas ir prasta turbinos darba zemose apsukose. Gal apie tai kasnors galetu placiau?
Gali buti problemu pvz ismetimo kolike, kas man atrodo eina isvien su turbina, jei neklystu Garrett GTA1749MV? Galima tiketis rast kolike/turboj daug "sudo"? Kazkokie ten paprasti valymo darbai butu verti ardymo?
Matau akivaizdzia problema - DPF. ~70% uzkista. Manualios regeneracijos metu nuo 86% nukrito iki 60% ir vel uzkilo iki 70% . Dumai pradejo rukt ne is bakelio, o kazkur is sudurimu tarp DPF - centrines ismetimo dalies - galinio bakelio. Nesinori visos kaltes del kuro sanaudu suverst DPF'ui, kazkaip neatrodo logiska.
Kaip matot, as zalias automechanikoj, todel nesistebiu jei nugrybavau i lankas.