Tai va, situacija yra tokia, jog variklis ne tik kad pakilo iki darbines temperaturos si pavasari, bet siuo metu spejo jau ir perkaisti

Simtomai tokie, ziema ausinimo skyscio reikejo dapilti apie 0,5-1ltr 1000-iui km. Dabar apie 2 ltr 100-ui kilometru… Ir atrodo jog eina viskas tik blogin. Tepalas – lyg toks pat, be priemaisu ar putu, ausinimo skystis – svarus, bet jo visada tik truksta.
Uzgesinus gerai uzkaitusi varilki po kokios keliones, issipletimo bakelyje truksta ausinimo skyscio. Atsukus issipletimo bakelio dangteli, sistema itraukia smarkiai oro, skystis uzsipildo bakelyje keliom sekundem, kol po to vel subega atgal gilyn i sistema. Tuomet galima dapilti apie 1ltr maziausiai kol pasieki tarp min/max normos. Toks jausmas, jog sistemoje susidaro vakumas. Sis reiskinys gali tik ivykti turbut galvutei skilus netoliese esant isiurbimo kanalu. Nes kaip kitaip gali susidaryti toks vakumas? Kazkoks nenormalus dumijimas nera uzfiksuotas. Greiciausiai iplysimas padideja, kai variklis uzkaista gerai… Aisku, galima cia kurti teorijas, bet su galvute kazkas yra negerai, ar ne?
Vaziuoti, itariu jau niekur nebegalima… Variklio kapitalinis?
Kur gauti 2.0 JTS galvute?
Tai tokie skubesni reikalai uzpludo si pavasari.