Autorius Tema: Sankaba: iš hidraulinės į trosinę  (Skaityta 7468 kartus)

Neprisijungęs Vaidas_M

  • Naujokas
  • *
  • Įrašai: 24
  • Karma: +0/-0
    • Žiūrėti profilį
Ats: Sankaba: iš hidraulinės į trosinę
« Atsakymas #10 Įrašytas: 2013-05-02 14:33 »
Na man principe smalsu, ar apskritai įmanoma tokia metamorfozė ;) Reik gi išsiaiškint, ar mano įžvalgos teisingos ir realios :)
Buvo: AR 156, 1,8ts

Neprisijungęs Disco_V

  • Veteranas
  • *****
  • Įrašai: 4374
  • Karma: +10/-7
    • Žiūrėti profilį
Ats: Sankaba: iš hidraulinės į trosinę
« Atsakymas #11 Įrašytas: 2013-05-02 14:45 »
Viskas yra realu. Tik tiesiog priklauso kiek noro tokiem dalykam yra. O ar verta - čia jau kitas klausimas.
Iš asmeninės patirties su kadaise eksploatuota Ford Siera galiu pasakyti, kad trosinė sankaba yra šūdas. Nutrūko trosas autostradoj ir "laba diena". Gerai tik tiek, kad toj mašinoj galima ir be sankabos buvo pavaras junginėti.
Buvo: Alfa Romeo 156, 2.0 T.S. 1998 m. Rosso...
Buvo: Alfa Romeo 156, 2.4 JTD. 2003 m. Blu Meteo...
Yra: SAAB 9-3 SW, 1.9 TiD. 2005 m. Black...
Bus:   Alfa Romeo 159

"La meccanica delle emozioni"

Neprisijungęs Vaidas_M

  • Naujokas
  • *
  • Įrašai: 24
  • Karma: +0/-0
    • Žiūrėti profilį
Ats: Sankaba: iš hidraulinės į trosinę
« Atsakymas #12 Įrašytas: 2013-05-02 19:52 »
Na bet vistik reikia pripažint, kad ir trosas šiaip sau netrūksta. Tą įtakoja neteisingas remontas, prasitrynęs šarvas, o tai- tiesiog priežiūros ar atidumo klausimas. Be to, remonto arba eksploataciniu atžvilgiu- trosas paprasčiau.
Mano atvėju, užstrigo ir spūstelėjus perlūžo cilindriuko stumoklis- ir važiuot nebeįmanoma. Tad ir hidraulika turi savų niuansų. O daugiausiai, aišku, lemia asmeninė patirtis.
Buvo: AR 156, 1,8ts

Neprisijungęs vanagiux

  • Veteranas
  • *****
  • Įrašai: 5282
  • Karma: +23/-54
    • Žiūrėti profilį
Ats: Sankaba: iš hidraulinės į trosinę
« Atsakymas #13 Įrašytas: 2013-05-02 20:23 »
Tai buvo laikai, kai sankaba buvo mechanine, gazas irgi ant troso, nereikejo sukti smegenu del nieko, jokiu gazo padeties davikliu, nieko, bet technologijos zengia tolyn, tuoj sankaba pataps elektronine, bus kaip gazas, spaudi davikli ir vaziuoja :)

Neprisijungęs Dancius

  • Veteranas
  • *****
  • Įrašai: 4409
  • Karma: +6/-5
    • Žiūrėti profilį
Ats: Re: Sankaba: iš hidraulin—s į trosin™
« Atsakymas #14 Įrašytas: 2013-05-02 22:52 »
Turejau tokia situacija, kad trosas truko prie pesciuju perejos. Visa laime, kad mokinukai jau buvo praeja. Kiek auto turejau su hidraulika jokiu bedu nekilo.

Sent from my Silikatine Plyta using tapatalk2
AR159 2.0 jtdm Ti

Neprisijungęs Vaidas_M

  • Naujokas
  • *
  • Įrašai: 24
  • Karma: +0/-0
    • Žiūrėti profilį
Ats: Sankaba: iš hidraulinės į trosinę
« Atsakymas #15 Įrašytas: 2013-05-03 14:43 »
Tai buvo laikai, kai sankaba buvo mechanine, gazas irgi ant troso, nereikejo sukti smegenu del nieko, jokiu gazo padeties davikliu, nieko, bet technologijos zengia tolyn, tuoj sankaba pataps elektronine, bus kaip gazas, spaudi davikli ir vaziuoja :)

Sutinku, technologijos žengia į priekį, ir jau db yra auto, kur vairuotojo vieta, iš esmės prilygsta vairavimo simuliatoriui, nes nei vienas mazgas neveikiamas vairuotojo tiesiogiai mechaniskai. Viskas ok, jei turi pakankamai lėšų automobilį remontuot servisuose, arba tiesiog nemėgsti "teptis rankų". Tačiau, jei stengiesi pats remontuotis, tuomet- primityviau ir paprasčiau, yra geriau ;)
Buvo: AR 156, 1,8ts

Neprisijungęs Disco_V

  • Veteranas
  • *****
  • Įrašai: 4374
  • Karma: +10/-7
    • Žiūrėti profilį
Ats: Sankaba: iš hidraulinės į trosinę
« Atsakymas #16 Įrašytas: 2013-05-03 15:00 »
Tai buvo laikai, kai sankaba buvo mechanine, gazas irgi ant troso, nereikejo sukti smegenu del nieko, jokiu gazo padeties davikliu, nieko, bet technologijos zengia tolyn, tuoj sankaba pataps elektronine, bus kaip gazas, spaudi davikli ir vaziuoja :)

Sutinku, technologijos žengia į priekį, ir jau db yra auto, kur vairuotojo vieta, iš esmės prilygsta vairavimo simuliatoriui, nes nei vienas mazgas neveikiamas vairuotojo tiesiogiai mechaniskai. Viskas ok, jei turi pakankamai lėšų automobilį remontuot servisuose, arba tiesiog nemėgsti "teptis rankų". Tačiau, jei stengiesi pats remontuotis, tuomet- primityviau ir paprasčiau, yra geriau ;)

Turi omeny Žigulius?
Buvo: Alfa Romeo 156, 2.0 T.S. 1998 m. Rosso...
Buvo: Alfa Romeo 156, 2.4 JTD. 2003 m. Blu Meteo...
Yra: SAAB 9-3 SW, 1.9 TiD. 2005 m. Black...
Bus:   Alfa Romeo 159

"La meccanica delle emozioni"

Neprisijungęs Esnyper

  • Administratorius
  • Veteranas
  • *****
  • Įrašai: 3305
  • Karma: +5/-6
  • AR159 JDN:369
    • Žiūrėti profilį
    • Colourful.lt
Ats: Sankaba: iš hidraulinės į trosinę
« Atsakymas #17 Įrašytas: 2013-05-03 15:02 »
Siūlyčiau Fiat 124 ;D Ir remontuot galėsi pats, jokių stiprintuvų, elektronikos sistemų. Detalių kainos priklauso nuo jos svorio, o ir itališka mašina ;D
Yra:
Alfa Romeo 159 SW '09 1.9JTDm 16V Squadra Tuning
Ford Sierra mk2 '87 2.0 EFI Turbo (project car)
Buvo:
Alfa Romeo 156 SW FL '05 2.4JTD 20V Rosso
Alfa Romeo 156 SW FL '04 1.9JTD 16V Rosso :(
Ford Sierra '87 2.0
Alfa Romeo 156 '98 1.9JTD

Neprisijungęs Infas

Ats: Sankaba: iš hidraulinės į trosinę
« Atsakymas #18 Įrašytas: 2013-05-03 15:47 »
Siūlyčiau Fiat 124 ;D Ir remontuot galėsi pats, jokių stiprintuvų, elektronikos sistemų. Detalių kainos priklauso nuo jos svorio, o ir itališka mašina ;D
Nėr čia ko šaipytis.
Tai buvo laikai, kai sankaba buvo mechanine, gazas irgi ant troso, nereikejo sukti smegenu del nieko, jokiu gazo padeties davikliu, nieko, bet technologijos zengia tolyn, tuoj sankaba pataps elektronine, bus kaip gazas, spaudi davikli ir vaziuoja :)

Sutinku, technologijos žengia į priekį, ir jau db yra auto, kur vairuotojo vieta, iš esmės prilygsta vairavimo simuliatoriui, nes nei vienas mazgas neveikiamas vairuotojo tiesiogiai mechaniskai. Viskas ok, jei turi pakankamai lėšų automobilį remontuot servisuose, arba tiesiog nemėgsti "teptis rankų". Tačiau, jei stengiesi pats remontuotis, tuomet- primityviau ir paprasčiau, yra geriau ;)
Viskas ok neturėti lėšų remontuoti automobilio servise, daryti tai pačiam, BET kaip sakoma "aukščiau bambos neiššoksi". Jei su žmona pora metų nemokėtume komunalinių, neėstume beveik ir pan., tai gal net galėtume įsigyti kokį nuvaikytą mano išsvajotą Ferrari 575... bet kas toliau? neturėčiau pinigų nei į servisą, nei makaronams. Tada tektų kombinuot.. gal dujas į ferrari, gal trosą.. ant kaklo. Suprasdami situaciją du metus atvarinėjom su ford ką, kuris pats ir jo remontas servise nekainavo tiek, kiek ciudiko 155 detalės. Žodžiu, ką norėjau pasakyt, tai, kad reikia gyvent pagal kišenę, tada nereiks nieko kombinuot.

...ir iš dalies nesutikčiau dėl "Tačiau, jei stengiesi pats remontuotis, tuomet- primityviau ir paprasčiau, yra geriau". Jeigu remontuoji pats grynai iš reikalo, tai tada teisybė. Tačiau jei mgsti teptis rankas, tada sudėtingiau yra geriau, nes juk norisi tobulėt.
« Paskutinį kartą keitė: 2013-05-03 15:49 sukūrė Infas »
'81 Alfa Romeo Alfetta
'82 Alfa Romeo Alfetta
'92 Land Rover Range Rover Vogue LSE
'01 Alfa Romeo 166
'04 Alfa Romeo GT
'04 Fiat Multipla
'09 Porsche Cayenne
'13 Alfa Romeo Giulietta

Neprisijungęs Esnyper

  • Administratorius
  • Veteranas
  • *****
  • Įrašai: 3305
  • Karma: +5/-6
  • AR159 JDN:369
    • Žiūrėti profilį
    • Colourful.lt
Ats: Sankaba: iš hidraulinės į trosinę
« Atsakymas #19 Įrašytas: 2013-05-03 15:50 »
Infai, ne taip mane supratai. Ne tą iš vis turėjau omenyje.
Yra:
Alfa Romeo 159 SW '09 1.9JTDm 16V Squadra Tuning
Ford Sierra mk2 '87 2.0 EFI Turbo (project car)
Buvo:
Alfa Romeo 156 SW FL '05 2.4JTD 20V Rosso
Alfa Romeo 156 SW FL '04 1.9JTD 16V Rosso :(
Ford Sierra '87 2.0
Alfa Romeo 156 '98 1.9JTD