Siūlyčiau Fiat 124 Ir remontuot galėsi pats, jokių stiprintuvų, elektronikos sistemų. Detalių kainos priklauso nuo jos svorio, o ir itališka mašina
Nėr čia ko šaipytis.
Tai buvo laikai, kai sankaba buvo mechanine, gazas irgi ant troso, nereikejo sukti smegenu del nieko, jokiu gazo padeties davikliu, nieko, bet technologijos zengia tolyn, tuoj sankaba pataps elektronine, bus kaip gazas, spaudi davikli ir vaziuoja
Sutinku, technologijos žengia į priekį, ir jau db yra auto, kur vairuotojo vieta, iš esmės prilygsta vairavimo simuliatoriui, nes nei vienas mazgas neveikiamas vairuotojo tiesiogiai mechaniskai. Viskas ok, jei turi pakankamai lėšų automobilį remontuot servisuose, arba tiesiog nemėgsti "teptis rankų". Tačiau, jei stengiesi pats remontuotis, tuomet- primityviau ir paprasčiau, yra geriau
Viskas ok neturėti lėšų remontuoti automobilio servise, daryti tai pačiam, BET kaip sakoma "aukščiau bambos neiššoksi". Jei su žmona pora metų nemokėtume komunalinių, neėstume beveik ir pan., tai gal net galėtume įsigyti kokį nuvaikytą mano išsvajotą Ferrari 575... bet kas toliau? neturėčiau pinigų nei į servisą, nei makaronams. Tada tektų kombinuot.. gal dujas į ferrari, gal trosą.. ant kaklo. Suprasdami situaciją du metus atvarinėjom su ford ką, kuris pats ir jo remontas servise nekainavo tiek, kiek ciudiko 155 detalės. Žodžiu, ką norėjau pasakyt, tai, kad reikia gyvent pagal kišenę, tada nereiks nieko kombinuot.
...ir iš dalies nesutikčiau dėl "Tačiau, jei stengiesi pats remontuotis, tuomet- primityviau ir paprasčiau, yra geriau". Jeigu remontuoji pats grynai iš reikalo, tai tada teisybė. Tačiau jei mgsti teptis rankas, tada sudėtingiau yra geriau, nes juk norisi tobulėt.