Autorius Tema: Sankaba: iš hidraulinės į trosinę  (Skaityta 7464 kartus)

Neprisijungęs Vaidas_M

  • Naujokas
  • *
  • Įrašai: 24
  • Karma: +0/-0
    • Žiūrėti profilį
Sankaba: iš hidraulinės į trosinę
« Įrašytas: 2013-05-02 11:15 »
Tai vat užsisuko mintis: ar nieks nebuvo pagalvojęs apie kiek problematiškos hidraulikos pakeitimą į elementariąją trosinę? Kai kurie elementai ant pavarų dėžės, tiek ant pedalų, lyg ir leidžia daryti prielaidą, jog tai techniškai lyg ir įmanoma... Konkrečiai kalbu apie AR 156.
Pasidalinkit savo mintim, arba pasmerkit mane už tokias erezijas :)
Buvo: AR 156, 1,8ts

Neprisijungęs vanagiux

  • Veteranas
  • *****
  • Įrašai: 5282
  • Karma: +23/-54
    • Žiūrėti profilį
Ats: Sankaba: iš hidraulinės į trosinę
« Atsakymas #1 Įrašytas: 2013-05-02 11:21 »
nz koks tolkas perdarineti tai, ten gi nieko sudetingo ta hidrauline sistema, vargas, pinigai investuoti i perdarima, plius skyscio sistemos atjungimas, plius ne 100% garantija kad viskas bus ok, cilindriuku remontiniai komplektai ir ju perrinkimas bus tikrai pigiau, nei visas sitas perdarymas :)

Neprisijungęs kasper

Ats: Sankaba: iš hidraulinės į trosinę
« Atsakymas #2 Įrašytas: 2013-05-02 11:52 »
nelabai ten pardarisi,nes veikimo principas kitoks. kojale ant dezes reikia spaust o ne traukt(cia taip grubiai pasakiau)
dazymas. viniliniu pleveliu klijavymas

Neprisijungęs Giedriusss

  • Patyręs
  • ****
  • Įrašai: 789
  • Karma: +2/-0
    • Žiūrėti profilį
Ats: Sankaba: iš hidraulinės į trosinę
« Atsakymas #3 Įrašytas: 2013-05-02 12:03 »
perdaug sudėtinga, trosą reiktų iš priešingos kojelės pusės kabint, tai vadinas jam kelią sugalvoti kažkaip, nes kaip sakė Kasper kojelę, juk stumia, o netraukia. 
Lancia Kappa 1997m 2.0l 114kw

LANCIA - not perfect, but the best

Neprisijungęs Dancius

  • Veteranas
  • *****
  • Įrašai: 4409
  • Karma: +6/-5
    • Žiūrėti profilį
Ats: Re: Sankaba: iš hidraulin—s į trosin™
« Atsakymas #4 Įrašytas: 2013-05-02 12:08 »
Turbut zmogelis nevazinejo ir nezino trosines sankabos bedu. Trumpai tai kai iplysta troso darbad ir prisirenka ten visokio s tai trosas sunkiau vaiksto,  ko pasekoi nuluzta galas ar prie pedalo arba prie dezes. Troso kaina apie 80lt, o darbo pakeist yra. Kitas dalykas tas dazniausei nutinka ziema kai salta, tad be silto garazo ar serviso nk nebus. O labiausiai atbaidantis, kad tas trosas gali trukt belekada, o stovint prie sviesoforo ar pesciuju perejos gali but daug bedu. Neveltui gamintojai atsisake sio dalyko

Sent from my Silikatine Plyta using tapatalk2
AR159 2.0 jtdm Ti

Neprisijungęs Vaidas_M

  • Naujokas
  • *
  • Įrašai: 24
  • Karma: +0/-0
    • Žiūrėti profilį
Ats: Sankaba: iš hidraulinės į trosinę
« Atsakymas #5 Įrašytas: 2013-05-02 12:11 »
Bet techniškai tai įmanoma, kiek suprantu, nes yra ir ant dėžės kronšteinai su mintim, kad ten turi eit trosas, ir ant pačio pedalo yra fiksacinė įvorė. Su hidraulika, kiek susidūriau- vis išlenda problemos su tais cilindriukais, skysčių pratekėjimais... Kažkaip labiau vertinu senąją gerąją mechaniką.
Kaip antai pas mane nežinia ko užstrigo pagrindinis cilindras, ko pasekoj- stipriau spustelėjau sankabos pedalą ir sutrupinau stumokliuką... Trosiniam variante tokios bėdos nebutų paprasčiausiai...
Buvo: AR 156, 1,8ts

Neprisijungęs Vaidas_M

  • Naujokas
  • *
  • Įrašai: 24
  • Karma: +0/-0
    • Žiūrėti profilį
Ats: Re: Sankaba: iš hidraulin—s į trosin™
« Atsakymas #6 Įrašytas: 2013-05-02 12:13 »
Turbut zmogelis nevazinejo ir nezino trosines sankabos bedu. Trumpai tai kai iplysta troso darbad ir prisirenka ten visokio s tai trosas sunkiau vaiksto,  ko pasekoi nuluzta galas ar prie pedalo arba prie dezes. Troso kaina apie 80lt, o darbo pakeist yra. Kitas dalykas tas dazniausei nutinka ziema kai salta, tad be silto garazo ar serviso nk nebus. O labiausiai atbaidantis, kad tas trosas gali trukt belekada, o stovint prie sviesoforo ar pesciuju perejos gali but daug bedu. Neveltui gamintojai atsisake sio dalyko

Sent from my Silikatine Plyta using tapatalk2

Žmogelis su trosine sankaba atvažinėjo 14 metų- jokių bėdų neturėjau + sankabos keitimas gerokai pigiau atsieina :)
Buvo: AR 156, 1,8ts

Neprisijungęs Zhalias

  • Administratorius
  • Veteranas
  • *****
  • Įrašai: 1714
  • Karma: +295/-2
    • Žiūrėti profilį
    • "Alfa Romeo" klubas Racing Team
Ats: Sankaba: iš hidraulinės į trosinę
« Atsakymas #7 Įrašytas: 2013-05-02 12:29 »
Bet techniškai tai įmanoma, kiek suprantu, nes yra ir ant dėžės kronšteinai su mintim, kad ten turi eit trosas, ir ant pačio pedalo yra fiksacinė įvorė. Su hidraulika, kiek susidūriau- vis išlenda problemos su tais cilindriukais, skysčių pratekėjimais... Kažkaip labiau vertinu senąją gerąją mechaniką.
Kaip antai pas mane nežinia ko užstrigo pagrindinis cilindras, ko pasekoj- stipriau spustelėjau sankabos pedalą ir sutrupinau stumokliuką... Trosiniam variante tokios bėdos nebutų paprasčiausiai...
Dar nei karto gyvenime neturėjau jokių problemų su hidrauline sankaba. Nei leido, nei strigo, nei lūžo... Su mechanine - tikrai taip, kažkas jau aprašė galimas/esamas bėdas.
Gal tiesiog auto nekoks papuolė, paeksplotuotas ar padrožtas - susiremontuosi, susitvarkysi ir tikėtina, turėsi gerą auto ;)
Buvo: AR33, AR164, AR156, AR147 T.S., AR147 JTD 16v, AR155 TI ZE, AR 159 JTD, AR GT JTD, AR Giulietta JTD, AR Giulietta QV, AR Giulietta Sportiva, AR 75.
Yra: AR GT 3.0 V6 24v Diavolo Rosso, AR GTV6, AR 156 GTA, AR Spider Duetto, Maserati Quattroporte, Maserati Granturismo.

Neprisijungęs Vaidas_M

  • Naujokas
  • *
  • Įrašai: 24
  • Karma: +0/-0
    • Žiūrėti profilį
Ats: Sankaba: iš hidraulinės į trosinę
« Atsakymas #8 Įrašytas: 2013-05-02 12:41 »
Kad auto uždrožtas ir užleistas papuolė- faktas. Pikta tik kad iškart negali žinot, kad kreivarankis savininkas buvo... Užtat db daug investicijų reikalauja, kad būtų normaliai eksploatuojamas...
Buvo: AR 156, 1,8ts

Neprisijungęs Esnyper

  • Administratorius
  • Veteranas
  • *****
  • Įrašai: 3305
  • Karma: +5/-6
  • AR159 JDN:369
    • Žiūrėti profilį
    • Colourful.lt
Ats: Sankaba: iš hidraulinės į trosinę
« Atsakymas #9 Įrašytas: 2013-05-02 14:14 »
Tai nieko, susitvarkysi ir važinėsi išsišiepęs ;)

Tikrai nieko neburk. Ypač, kai nauda to - labai abejotina.
Yra:
Alfa Romeo 159 SW '09 1.9JTDm 16V Squadra Tuning
Ford Sierra mk2 '87 2.0 EFI Turbo (project car)
Buvo:
Alfa Romeo 156 SW FL '05 2.4JTD 20V Rosso
Alfa Romeo 156 SW FL '04 1.9JTD 16V Rosso :(
Ford Sierra '87 2.0
Alfa Romeo 156 '98 1.9JTD