Autorius Tema: Itampos laidas  (Skaityta 9422 kartus)

Neprisijungęs neerkaas

Ats: Itampos laidas
« Atsakymas #20 Įrašytas: 2013-01-30 20:42 »
Dedamas jis ant pecioko slangos ;)

Nuo kuro pasildymo pasijungti galima, bet negerai bus....aiskinausi kaip jis viekia lagunoje, tai viskas taip - jeigu lauke minusas, uzvedi masina ir jis sildo antifriza ateinanti i peciuka, kai pasiekia kazkokia temperatura jau antifrizas, jis issijungia ir tiek...toliau viskas syla nuo variklio :) Taip pat jis ijungiamas kai paspaudi priekinio lango nuputimo knopke, bet irgi tik neilgam... :)

Cia susuktos paprastos pakaitinimo zvakes, ju gi negali buti ijunges ilga laika, perdegs tiesiog :) Chebra pasidaro paprastai - su jungtuku salone...bet man tai nelabai patinka kazkaip, pamirsti gali :)

As galvociau daryti taip, tik tam reikia taimerio tik ;) Ijungi degima, katini variklio zvakes, tad jeigu ir sita ijungti, bus perziauri apkrova, pasidarai uzdelsima ijungimo kokiu 20s sakykim....po 20s isijungia sildytuvas, pasildo ten kokias 4min ir issijungia...cia paprasciausias automatizavimas butu :)

Na o jeigu nori zaisti, tai imi mikrovaldikli, uzprogramuoji ji ir pasidarai kad ziuretu jis ir pagal temperatura ir pagal visus bairius jau tada :D Bet esme jog sita sildytuva jungti reikia jau tik tada kai uzvestas variklis, nes pirma jam reikia nemazai sroves, antra pro ji turi srove teketi antifrizas, nes tos zvakes gi kaista iki raudonumo :)

Man tik idomu kokia jo reali nauda :) Atsizvelgiant i tai, jog papildomai stipriai apkrauni akumuliatoriu, kuriam ziema ir taip sunku buna :(
Suzaist galima butu su microchipu, pvz: (tiny 13A) kad sroves maziau valgytu ir kita darba atliktu, bet gal vis delto, jei kalbant apie siluma salone ir t.t. geriausia butu vebasto itariu.

Neprisijungęs Mendis

  • Jaunuolis
  • **
  • Įrašai: 57
  • Karma: +0/-0
    • Žiūrėti profilį
Ats: Itampos laidas
« Atsakymas #21 Įrašytas: 2013-01-30 22:04 »
Aisku jog webasto geriausia :) Elektrinis sildytuvas nebus toks efektyvus...o akumuliatoriu apkraus vistiek uztektinai :) Ypac dyzeliui, tai isvis turetu buti nekas vazinejant trumpais atstumais...pakaitinimo zvakes, artimos sviesos, starteris, vejelis peciuko ant max gi dazniausiai tik vaziuoti pradejus ir dar sildytuvas....po poros dienu turetu tiesiog issikrauti akumuliatorius :D

Neprisijungęs jurunas

Ats: Itampos laidas
« Atsakymas #22 Įrašytas: 2013-01-31 00:00 »
Del to elektrinio sildytuvo neissikrauna joks akumas. Pernai ziema su mondeo isbandyta. Stovejo originalus. Silde ispudingai. Geras daiktas. O saugiklis stovejo 60A. Logiska jei bandant srebia visos trys zvakes 30A.

Neprisijungęs jurunas

Ats: Itampos laidas
« Atsakymas #23 Įrašytas: 2013-01-31 00:12 »
Nera cia is serijos visiskai slaptai ;) Pasijungti sviesos diodu papildomus zibintus, jog jie isijungtu ijungus degima iskart.... Artimos sviesos ir gabaritai butu isjungti ir juos isijungtum tik tada kai to reikia :)

Tik esmes tai nekeicia, reikalingas kazkoks laidukas po variklio dangciu, ant kurio atsiranda + ijungus degima... O pasijungti tai po to gali nors ir malunsparnio elektrini varikli ant stogo :D

Cia tie tavo drl'ai turetu veikti kartu su gabaritais, o ijungus trumpas sviesas issijungti. Tai padaryti labai paprasta reikia tik vienos reles. Reles rite jungi ant trumpu sviesu maitinimo laidu, o gabaritu pliusa jungi i sujungta reles kontakta, o kita sujungta kontakta jungi i drl'a. Minusa pasiimi kad ir nuo korpuso. Vuolia. Ijungus gabaritus kartu dega ir drl, o ijungus trumpas drl'ai uzgesta