Dedamas jis ant pecioko slangos

Nuo kuro pasildymo pasijungti galima, bet negerai bus....aiskinausi kaip jis viekia lagunoje, tai viskas taip - jeigu lauke minusas, uzvedi masina ir jis sildo antifriza ateinanti i peciuka, kai pasiekia kazkokia temperatura jau antifrizas, jis issijungia ir tiek...toliau viskas syla nuo variklio

Taip pat jis ijungiamas kai paspaudi priekinio lango nuputimo knopke, bet irgi tik neilgam...

Cia susuktos paprastos pakaitinimo zvakes, ju gi negali buti ijunges ilga laika, perdegs tiesiog

Chebra pasidaro paprastai - su jungtuku salone...bet man tai nelabai patinka kazkaip, pamirsti gali

As galvociau daryti taip, tik tam reikia taimerio tik

Ijungi degima, katini variklio zvakes, tad jeigu ir sita ijungti, bus perziauri apkrova, pasidarai uzdelsima ijungimo kokiu 20s sakykim....po 20s isijungia sildytuvas, pasildo ten kokias 4min ir issijungia...cia paprasciausias automatizavimas butu
Na o jeigu nori zaisti, tai imi mikrovaldikli, uzprogramuoji ji ir pasidarai kad ziuretu jis ir pagal temperatura ir pagal visus bairius jau tada

Bet esme jog sita sildytuva jungti reikia jau tik tada kai uzvestas variklis, nes pirma jam reikia nemazai sroves, antra pro ji turi srove teketi antifrizas, nes tos zvakes gi kaista iki raudonumo

Man tik idomu kokia jo reali nauda

Atsizvelgiant i tai, jog papildomai stipriai apkrauni akumuliatoriu, kuriam ziema ir taip sunku buna
