Taigi pacientas 12V V6 (663.03).
Problema tokia, kad kai variklis uzkaista iki mazdaug 95 laipsniu, sukvailioja (500-1200) apsukos, kompas bando jas stabilizuoti, (kartais sekmingai, kartais ne) ir masina uzgesta. Bandant uzvesti, dega purkstuko simbolis ir masina nezusiveda. Uzsivesti ji gali tik pastovejus ir kazkiek atvesus - tuomet vedant dingsta purkstuko simbolis ir variklis uzsiveda.
Tuo metu kai masina neuzsiveda, meginau padaryt diagnostika - pasirode klaida 1255 - skirstymo velenelio padeties daviklis. Kadangi tai daviklis, be kurio teoriskai variklis turi dirbti - davikli atjungiau, bet viskas liko taip pat - saltas sekmingai uzsiveda, dirba sklandziai, uzkaites mirsta. Pamegines keleta kartu, davikli vis tik pajungiau atgal.
Galvojau kad kaltas temperaturinis daviklis - pakeitus ji nauju, niekas nepasikeite.
Pravaliau ir supurskiau visus izeminimo (visoje masinoje berods 12 ar daugiau) bei davikliu sujungimus. Nepadejo.
Pravaliau ISV (laisvu apsuku voztuva) - nieko.
Pastebejau, kad anomalija atsirasdavo mazdaug ties 98C kai tuo pat ar panasiu metu isijungia ventiliatorius. Jam isijungus, trumpam prigesdavo apsvietimas ir itampa krisdavo iki 12,5 voltu. Pakeiciau itampos reguliatoriu bei generatoriaus dirzeli naujais. Apsvietimas nebeprigesta, itampa niekada nekrenta zemiau 13V bet vis tiek problema isliko.
Pradejau nuodugniau tyrinet ventiliatoriu. Sparnuote sukasi lengvai, reles veikia, bet jis isijungdavo tik ties 98C, nors turi buti pirmoji padetis, kuri turetu isijungti anksciau. Atradau amzina siu masinu problema - bloga ventiliatoriaus rezistoriu/varza. Sujungiau laidus tiesiogiai - ventiliatorius isijungia ties ~92C. Tuo metu problemos nera. Varikliui karsta diena ar stovint ilgai kamstyje vis tik uzkaitus iki mazdaug 95C. Tada nepriklausomai nuo ventiliatoriaus veikimo sudurniuoja apsukos ir vel istorija kartojasi.
Yra tikimybe, ir keli meistrai mano taip pat, jog uzkaitus iki tam tikros temperaturos pradeda grybauti alkuninio veleno padeties daviklis. Gal nuo senumo ar gal nuo aukstu temperaturu, tiesiog nebera kontakto esant karsciui.
Taciau tai man nepaaiskina to, jog laikant apsukas pvz ties 1500 ir stovint vietoje, jos pradeda durniuoti, bet nenukrenta zemiau 1000 ir variklis nezugesta. Tokiu budu jauciasi trukciojimas bet kaip jau minejau, variklis niekada nezugesta.
Taigi mano klausimas - gal yra minciu, ka dar galima patikrinti be sio daviklio? Gal kazka dar praleidau? Kita savaite zadu isigyti nauja davikli, ir vat nesinori isleisti ~300Lt tik tam, kad isitikinti jog jis buvo ne prie ko...
Visiems is anksto dekoju uz pagalba