Siandien vienas zmogelis man papasakojo gera metoda, kaip jo uosvis apgavo TA, nuvare sena mersedesa 3.0D ir ismetimo kieki vietoje leidziamu max 3 parode ~7, daugiau viskas buvo ok tai masinai, tad pakartotines patikros metu tikrinama buvo tik ismetimas. Tad grizes po nepraeitos TA ka padare - isvede antra ismetimo vamzdi, paslepe, kad nesimatytu kazkur netoli to i kuri kisamas tas patikrinimui daviklis, o ta "originaluji" ismetimo vamzdi priglusino, kad pro ten praeitu labai minimaliai dumu ir i vidu idejo kazkokio paralono (kazkaip kitaip ta medziaga pavadino, bet principas panasus) karciui atsparaus, nuvaziavo i pakartotine TA ir ka - 2.5 ismetimas

"nauja" vamzdzio gala pravede netoli senojo, kad uzgazavus nepasirodytu dumai kur nors visai ne is tos puses, kur reikia. Ko tik liaudis neprimasto, masina praejus ten veliniai zino kiek, o i baka pila atrabotke su krosniu kuru maisyta, sake kai TA vare buvo ipiles beveik pilna baka vien tik krosniu kuro, kad butu "geresnis" ismetimas
