Autorius Tema: 2.4JTD Turbinos ir kolektoriaus nuėmimas - siekis išvalyti turbinos geometriją  (Skaityta 12470 kartus)

Valentas

  • Svečias
O šiaip grįžtant prie klausimo:
su kuom būtų galima atlaisvinti ar išgraušti tas rūdis tarp turbinos dalių?
reikia kokios rimtesnės priemonės, nei WD-40...

Neprisijungęs Giedriusss

  • Patyręs
  • ****
  • Įrašai: 789
  • Karma: +2/-0
    • Žiūrėti profilį
Labai keista matyti žmones tvirtinant, kad turbina neturi kintamos geometrijos, jei ant turbinos stovi geometrijos reguliavimo sistema :) Antrame paveikslėlyje juk matosi tas mechanizmas :)

prastos cia foruminiu mechaniku zinios, nes ir 100kw jau buvo su kintama geometrija, aisku ne visi ;D
O kaip sužinot kurie buvo, kurie ne?
Lancia Kappa 1997m 2.0l 114kw

LANCIA - not perfect, but the best

Neprisijungęs Giedriusss

  • Patyręs
  • ****
  • Įrašai: 789
  • Karma: +2/-0
    • Žiūrėti profilį
O ten tikrai rūdys, nebus kokie spec klijai ar hermetikas?
Lancia Kappa 1997m 2.0l 114kw

LANCIA - not perfect, but the best

Valentas

  • Svečias
O ten tikrai rūdys, nebus kokie spec klijai ar hermetikas?
Na ten tikrai rūdys nes pakrapštant bent jau nieko pašalinio nesimato...
Bandžiau daužyt, bet baisu - jei truks korpusas reiks keist turbo.
O patikrinti gali taip:
atidaryk kapotą, pasižiūrėk į turbiną - jei matai geometrijos reguliatorių - reiškia pas tave VNT turbina. :)

Neprisijungęs montezumijus

O šiaip grįžtant prie klausimo:
su kuom būtų galima atlaisvinti ar išgraušti tas rūdis tarp turbinos dalių?
reikia kokios rimtesnės priemonės, nei WD-40...
Dėl turbos ardymo, gal skambės juokingai, bet pabandyk paieškoti youtube.com. Kažkada buvau radęs step by step kaip ardosi VW turba su kintama geometrija. Prncipas, manau, tas pats.
GTV V6 TB
ex 156 1.9JTD


Having an Alfa is a bit like having a cat.......you don't own it, it owns you.

Neprisijungęs Džeris166

  • Patyręs
  • ****
  • Įrašai: 497
  • Karma: +2/-0
    • Žiūrėti profilį
O šiaip grįžtant prie klausimo:
su kuom būtų galima atlaisvinti ar išgraušti tas rūdis tarp turbinos dalių?
reikia kokios rimtesnės priemonės, nei WD-40...

stabdziu skystis
Buvo: BMW 520i (e34) 1992m. ( Brokatrot Metallic )

Yra: Alfa Romeo 166 2.4 JTD 2000m. ( Grigio Chiaro Vr. )

Neprisijungęs Laimis

  • Patyręs
  • ****
  • Įrašai: 594
  • Karma: +2/-0
    • Žiūrėti profilį
reikia jodo, keista, bet tai yra mano paskutines vilties priemone, kuri kaip ne keista padeda. ieskok vaistinej kuo stipresnes koncentracijos
Alfa Romeo 156 '00 2.0l T.Spark

Neprisijungęs Bratka

Labai gaila, kad 3 dienos darbo visgi nedavė vaisių


Keista,kad taip ilgai, as treciadineni ardziausi, pora valandu uztrukau nuimt,uzdet gal ir ilgiau uztruksiu bet tikrai ne 3dienas  :o Turbut pasiseke viskas lengvai atsisuko,ilgiausiai uztrukau prie zarnos nuemimo nuo turbo i karteri   ;)
« Paskutinį kartą keitė: 2012-03-23 08:15 sukūrė Bratka »

Valentas

  • Svečias
O kaip tau išsiardė pati turbina? teko pjauti varžtą? nes ten vienas per ilgas pas mane buvo, rėmėsi į tepalo nutekėjimo į karterį jungtį.
Pasakyk kaip tau pavyko atsukus tuos 6 turbinos korpuso varžtus atskirti ją? :)

Neprisijungęs Bratka

O kaip tau išsiardė pati turbina? teko pjauti varžtą? nes ten vienas per ilgas pas mane buvo, rėmėsi į tepalo nutekėjimo į karterį jungtį.
Pasakyk kaip tau pavyko atsukus tuos 6 turbinos korpuso varžtus atskirti ją? :)
As pacios turbinos neardizau i vidu nelindau tik nuo kelniu ir dusles atsukau.Pas mane asis luzus buvo akivaizdziai,vienas sonas isvis nesisuko,kitas belekaip lankstesi,ketvirtadieni restauruot nuveziau,zadejo pirmadieni i darbo gala paskambint.