Autorius Tema: Del variklio apatines apsaugos  (Skaityta 20804 kartus)

Neprisijungęs vanagiux

  • Veteranas
  • *****
  • Įrašai: 5282
  • Karma: +23/-54
    • Žiūrėti profilį
Ats: Del variklio apatines apsaugos
« Atsakymas #30 Įrašytas: 2012-01-31 12:54 »
156 ir 166 foto, jei nematet.

Neprisijungęs darioJ

  • Lankytojas
  • ***
  • Įrašai: 229
  • Karma: +3/-0
    • Žiūrėti profilį
Ats: Del variklio apatines apsaugos
« Atsakymas #31 Įrašytas: 2012-01-31 18:32 »
Tos metalines apsaugos tikrai nepamainomas dalykas. Bet alfoj bent jau 156 ta apsauga tvirtinasi prei priekinio buferio berods 3 varztais ir laiko visa jos preiki ir tai yra problema uzdejus plienine ar kokia kita rimta apsauga. taigi, jei su rimta apsauga kur nors stipriau bumptelsi faktas kad apsauga atlaikys, bet pazers ant daliu bamperi. Patys sprendziam ar geriau pora kartu pasikeisti ta plastikine apsauga ar viena karta keisti suknezinta buferi.

Ne apsauga tvirtinasi prie buferio, o buferis tvirtinasi prie apsaugos, jei bus platikine apsauga ir smugis i buferio apacia - lus ir buferis ir plastikine apsauga, jei tik i apsauga smugis, tai luzdama jinai pilnai gali sulauzyti buferi, nes plastikine susijungus su buferiu gi ir gabalai apsaugos krisdami ar luzdami lauzys ir buferi, o jei plienine apsauga ir smugis i ja ir jinai net nesujudejo, tai kaip gali suluzti buferis? Nuo vibracijos? Jei smugis i buferio apacia ir i plienine apsauga tai buferis lus ir daugiau nieko (kalbu apie protu suvokiamus smugius aisku), nes jei jau bus toks smugis, kad nuplesi apsauga ar ja stipriai apgadinsi, tai normalu kad buferis apsigadins, bet tai galima pagalvoti, kas butu su platinike apsauga tokiu atveju, nemanau kad buferis liks sveikas. Nesupratau tavo mastymo, sorry.
Manau jis turejo omeni,kad uzkabinus kazkoki kietesni daikta plasmasine ilinks ir issitiesins i pradine padeti,o metaline sulinks irnebeissitiesins,ir tuo paciu gali nulaupyt silpnesnes tvirtinimo vietas,kad ir ta pati buferi.

Neprisijungęs Steponas

Ats: Del variklio apatines apsaugos
« Atsakymas #32 Įrašytas: 2012-01-31 18:59 »
... tik kad nei buferis, nei apsauga vinas prie kito nesitvirtina. Tiesiog priekyje tie patys trys varztai laiko ir ta ir ta, o jie sukasi i radiatoriaus poremi ;)
without heart we would be mere machines

Neprisijungęs KLIFF

Ats: Del variklio apatines apsaugos
« Atsakymas #33 Įrašytas: 2012-01-31 19:42 »
Po miskus nevazineju, dugno niekur nebraukau, mane irgi domina ta plastikine. O jei jau pasiseks ka pasigauti, tai pasiseks. Nematau reikalo veziotis papildoma svori :)
Buvo:146 DEU119 / 146 DOF955 / 155 8V.DH20176 / 156 DJ97142 / 166 NE87491

Neprisijungęs vanagiux

  • Veteranas
  • *****
  • Įrašai: 5282
  • Karma: +23/-54
    • Žiūrėti profilį
Ats: Del variklio apatines apsaugos
« Atsakymas #34 Įrašytas: 2012-01-31 20:07 »
Manau jis turejo omeni,kad uzkabinus kazkoki kietesni daikta plasmasine ilinks ir issitiesins i pradine padeti,o metaline sulinks irnebeissitiesins,ir tuo paciu gali nulaupyt silpnesnes tvirtinimo vietas,kad ir ta pati buferi.


Kad sulenkti ta pliena reikia nebiski bumtelti ;) kol jinai sulinks, tai plastikine jau bus padalinta i keleta detaliu :)
« Paskutinį kartą keitė: 2012-01-31 20:08 sukūrė PiPPas »

Neprisijungęs Stradale

  • Jaunuolis
  • **
  • Įrašai: 158
  • Karma: +1/-0
    • Žiūrėti profilį
Ats: Del variklio apatines apsaugos
« Atsakymas #35 Įrašytas: 2012-01-31 20:22 »
 Dar karta isiterpsiu nes ziuriu biski nugrybavom... Kalba kiek suprantu eina ne apie traktoriu arimuose, o apie cuore sportivo automobili. Viskas tokiam auto yra neblogai, kas yra lengva. Todel, plastikas ne plastikas, greztis savo skyles ar pirkti jau pilnai pritaikytas irgi butu asmens reikalas - kiek kas laiko turi ir intereso. Bet metalines skardos apsaugos mano atzvilgiu ne visai apibudina Alfa Romeo... Nors tai irgi butu asmeninis reikalas. Kiti gi Pobeda vertina del jos storu skardu... Galvojau gal kas nori pirkti jau pilnai pritaikytas apsaugas is plono aliuminio, nors kaina tikrai pasirodo gerokai aukstesne nei kaimynu lenku plastmasine. uz toki kainu skirtuma galima tas skyles ir pasikoreaguoti  :lol:

Neprisijungęs Sraigamobilis

Ats: Del variklio apatines apsaugos
« Atsakymas #36 Įrašytas: 2012-01-31 20:35 »
Naudoju tą lenkišką plastikinę apsaugą už 100 LT jau gerus metus, labai prastais keliais nevažinėju, bet žvyrkelio nevengiu, kolkas laiko be problemų.
ex BMW e34
ex Audi A6
ex Alfa Romeo 166 2.4 JTD
ex Alfa Romeo Giulietta QV 1750 tbi (Rosso Competizione)
ex Alfa Romeo 155 V6


Alfa Romeo Spider (Alfa...)
BMW 525D E39 FL (vagių džiaugsmas)
KIA Optima (optimalus pasirinkimas)

Neprisijungęs vanagiux

  • Veteranas
  • *****
  • Įrašai: 5282
  • Karma: +23/-54
    • Žiūrėti profilį
Ats: Del variklio apatines apsaugos
« Atsakymas #37 Įrašytas: 2012-01-31 23:02 »
Dar karta isiterpsiu nes ziuriu biski nugrybavom... Kalba kiek suprantu eina ne apie traktoriu arimuose, o apie cuore sportivo automobili. Viskas tokiam auto yra neblogai, kas yra lengva. Todel, plastikas ne plastikas, greztis savo skyles ar pirkti jau pilnai pritaikytas irgi butu asmens reikalas - kiek kas laiko turi ir intereso. Bet metalines skardos apsaugos mano atzvilgiu ne visai apibudina Alfa Romeo... Nors tai irgi butu asmeninis reikalas. Kiti gi Pobeda vertina del jos storu skardu... Galvojau gal kas nori pirkti jau pilnai pritaikytas apsaugas is plono aliuminio, nors kaina tikrai pasirodo gerokai aukstesne nei kaimynu lenku plastmasine. uz toki kainu skirtuma galima tas skyles ir pasikoreaguoti  :lol:

Tavo sitas pasisakymas tiktu masinoms kurios vaziuoja trasoje, o ne gatveje is tasko A i taska B ;) Nereikia nei arimu nei lauku, uztenka Lietuvos keliu, kad pagautum gatveje sulinio dangti issikisusi, po ziemos islindusias dideles duobes, pamesta malka ar susalusio ledo grumsta ;) visai siais atvejais plastikas = 0, neliks nei apsaugos, nei karterio, nei buferio ;) tai kad plastikas amortizuoja geriau, tai toks ir pliusas - jei pramusi karteri, o apsauga suamortizavus nesulus :D geriau tegul jau ilinksta metalas kazkiek, bet karteris lieka sveikas  :)

Neprisijungęs PiPPas

  • Administratorius
  • Veteranas
  • *****
  • Įrašai: 7978
  • Vehicle: 2000 Alfa-Romeo 156
  • Karma: +59/-25
  • A l f a R o m e o F a m i l y
    • Žiūrėti profilį
    • PiPPas
Ats: Del variklio apatines apsaugos
« Atsakymas #38 Įrašytas: 2012-01-31 23:33 »
O davai baikit pilstyt is tuscio i kiaura!!! 3 puslapiai tas pats apie ta pati. Tegul Justas renkasi metala, o visi kiti plastikus ir bus gerai visiems... :mzp:
« Paskutinį kartą keitė: 2012-01-31 23:41 sukūrė PiPPas »
Yra:
'13 AR Giulietta 1.4 TBi TCT MultiAir Sportiva

Buvo:
'00 AR 156 1.8 TS;
'07 AR 159 SW 2.4 JTDm Q-Tronic

Neprisijungęs Laimis

  • Patyręs
  • ****
  • Įrašai: 594
  • Karma: +2/-0
    • Žiūrėti profilį
Ats: Del variklio apatines apsaugos
« Atsakymas #39 Įrašytas: 2012-02-01 08:24 »
Dar karta isiterpsiu nes ziuriu biski nugrybavom... Kalba kiek suprantu eina ne apie traktoriu arimuose, o apie cuore sportivo automobili. Viskas tokiam auto yra neblogai, kas yra lengva. Todel, plastikas ne plastikas, greztis savo skyles ar pirkti jau pilnai pritaikytas irgi butu asmens reikalas - kiek kas laiko turi ir intereso. Bet metalines skardos apsaugos mano atzvilgiu ne visai apibudina Alfa Romeo... Nors tai irgi butu asmeninis reikalas. Kiti gi Pobeda vertina del jos storu skardu... Galvojau gal kas nori pirkti jau pilnai pritaikytas apsaugas is plono aliuminio, nors kaina tikrai pasirodo gerokai aukstesne nei kaimynu lenku plastmasine. uz toki kainu skirtuma galima tas skyles ir pasikoreaguoti  :lol:

Tavo sitas pasisakymas tiktu masinoms kurios vaziuoja trasoje, o ne gatveje is tasko A i taska B ;) Nereikia nei arimu nei lauku, uztenka Lietuvos keliu, kad pagautum gatveje sulinio dangti issikisusi, po ziemos islindusias dideles duobes, pamesta malka ar susalusio ledo grumsta ;) visai siais atvejais plastikas = 0, neliks nei apsaugos, nei karterio, nei buferio ;) tai kad plastikas amortizuoja geriau, tai toks ir pliusas - jei pramusi karteri, o apsauga suamortizavus nesulus :D geriau tegul jau ilinksta metalas kazkiek, bet karteris lieka sveikas  :)
tai kad ta apsauga kainuoja daugiau nei tris kartus karteri susivirinti :D as per 5 metus su savo lowrideriu tik viena karta virinau ta karteri, !!!KAUNE!!!
Alfa Romeo 156 '00 2.0l T.Spark