Autorius Tema: Turbinos Slegis  (Skaityta 9991 kartus)

Neprisijungęs liuduks

Ats: Turbinos Slegis
« Atsakymas #20 Įrašytas: 2011-10-02 19:34 »
o sharui siulyciau apsiriboti jau turimais duomenimis, nes toliau jau labai perkrausi sankaba, smagrati. ta pacia turba. nebent visai negaila ir ilgai neplanuoji vazinet su masina  :smilie:
Pagaliau chip fanas pripažino, chipinimo bendrą žalą  :alaus:

 :D :D :D

P.S. NM reikalingi ne Dragui o vežimams temt, neapgaudynėkit sąvęs  ;D
« Paskutinį kartą keitė: 2011-10-02 19:37 sukūrė liuduks »
Yra:   GT V6
buvo: 156 SW 2.0

Neprisijungęs stasius

  • Veteranas
  • *****
  • Įrašai: 1889
  • Karma: +17/-0
  • Vilnius
    • Žiūrėti profilį
Ats: Turbinos Slegis
« Atsakymas #21 Įrašytas: 2011-10-02 21:16 »
chipavimo zala atsiranda tada, kai neapgalvotai naudoji ta galios prieaugi. cia apibendrinta fraze, o i gilesnes diskusijas nesivelsiu, nes nematau reikalo, nei teisintis, nei kazka ginti. kiekvienam savo ;)
buvo:
ar 156 2.4 jtd'99, ar 145 1.9 jtd'99, ar 147 1.6 ts'01, lancia lybra 2.4 jtd'01, ar 147 1.9'03, ar 147 1.9'04, ar 156 sw 1.9'01, ar 156 sw 2.4'03, fiat punto 1.3 mjet'05, fiat grande punto 1.2'06, AR 156 SW 1.8 TS '03, fiat bravo 1.4 tjet'08.
yra:
CRV 2.2'09

Neprisijungęs liuduks

Ats: Turbinos Slegis
« Atsakymas #22 Įrašytas: 2011-10-04 20:15 »
Stasiau pokštas  :begam:
Yra:   GT V6
buvo: 156 SW 2.0

Neprisijungęs raimisalfa

  • Naujokas
  • *
  • Įrašai: 13
  • Karma: +0/-0
    • Žiūrėti profilį
Ats: Turbinos Slegis
« Atsakymas #23 Įrašytas: 2011-10-11 12:15 »
Gamintojas suprojektaves ir pagamines varikli isbando ji ant galios stendo, ir minusaves 25% galingumo su ribotuvais paleidazia i serijine gamyba. Taip jis susikuria sau garantija, jei del elektronikos gedimo variklis prades dirbti savo gimtuoju galingumu. Siaip reiketu ziureti galinguma perduodama i varomuosius ratus, nes is tu cipintu arkliu ant alkuninio veleno realiai kokie 20-25 pabega i pievas ganytis. Atkreipkite demesi, kad kai kurie gamintojai duoda galinguma nurodyta varomiems ratams (pvz. motociklai). Cipavimas atstato realias variklio galimybes (jei jis neuzdroztas).
Ducati 748 SP