Autorius Tema: Turbinos Slegis  (Skaityta 10510 kartus)

Neprisijungęs stafas

  • Lankytojas
  • ***
  • Įrašai: 231
  • Karma: +1/-5
    • Žiūrėti profilį
Ats: Turbinos Slegis
« Atsakymas #10 Įrašytas: 2011-09-28 16:06 »
labai normaliai....tau dar neuztenka.kur nuleksi. ;)

Neprisijungęs stasius

  • Veteranas
  • *****
  • Įrašai: 1889
  • Karma: +17/-0
  • Vilnius
    • Žiūrėti profilį
Ats: Turbinos Slegis
« Atsakymas #11 Įrašytas: 2011-09-28 16:07 »
147ag ir 330nm :du:

Sorry, bet prajuokinai stipriai :D :D :D :D
nereiktu labai juoktis, nes retais atvejais tai isgaunama. yra net kreives vimota tinklapy kazkur imestos. jei gerai pamenu is standartinio 1.9 115 ag ir 275 nm prisuko apie 149 ag ir kazkiek virs 300 nm ;)

o sharui siulyciau apsiriboti jau turimais duomenimis, nes toliau jau labai perkrausi sankaba, smagrati. ta pacia turba. nebent visai negaila ir ilgai neplanuoji vazinet su masina  :smilie:

be to, pas tave kintama geometrija. mechaniškai sukiot gali savaime uzsipuciancias turbas. pas tave reiktu aktuatoriaus varzta reguliuot, bet cia nera paprasta procedura. reikia gan gerai ismanyt geometrojos veikima. nebent "mietadam tyka".. bet tada velgi - rizika uzlenkti turba labai greitai ;) o ir priejimas prie to varzto yra labai sudetingas. reiktu turba nuimt ir sukiot.
net skuboj nerekomenduoja lyst prie gamyklines aktuatoriaus padeties ;)
buvo:
ar 156 2.4 jtd'99, ar 145 1.9 jtd'99, ar 147 1.6 ts'01, lancia lybra 2.4 jtd'01, ar 147 1.9'03, ar 147 1.9'04, ar 156 sw 1.9'01, ar 156 sw 2.4'03, fiat punto 1.3 mjet'05, fiat grande punto 1.2'06, AR 156 SW 1.8 TS '03, fiat bravo 1.4 tjet'08.
yra:
CRV 2.2'09

Neprisijungęs Sharas156JTD

  • Naujokas
  • *
  • Įrašai: 22
  • Karma: +0/-0
    • Žiūrėti profilį
Ats: Turbinos Slegis
« Atsakymas #12 Įrašytas: 2011-09-28 16:13 »
na va stasius matos kad zmogus supranta apie technika ;) o kas netiki tikraj gali paziuret vimotos tinklapi ir pamatys  kiek isgaunama :D ir pacio vitoldo paklaust kokia geriau eitu ar orginali 110kw ar cipuota ir kur dakelta iki 108kw,ir tikraj zinau ka jis pasakytu :P

Neprisijungęs Giedriusss

  • Patyręs
  • ****
  • Įrašai: 789
  • Karma: +2/-0
    • Žiūrėti profilį
Ats: Turbinos Slegis
« Atsakymas #13 Įrašytas: 2011-09-28 16:21 »
Prie turbos nelysčiau, gerai Stasius sako, geriau tu pasitenkink ką turi. Nebent nori žengti toliau, našesni purkštukai, geresnė turba, našesnis kuro siurblys. O kad eina geriau cipuota nei 110kw, tai tikiu, nes realiai po cipavimo kilovatų panašiai, o jei neklystu pas 1,9 bėgiai trumpesni, ko pasekoje greičiau gali sumėtyt, nes buvo palyginta Lancia lybra 99kw 2,4 ir 85kw 1,9, tai ėjo lygiai, nors kilovatų skaičius skiriasi
Lancia Kappa 1997m 2.0l 114kw

LANCIA - not perfect, but the best

Neprisijungęs stasius

  • Veteranas
  • *****
  • Įrašai: 1889
  • Karma: +17/-0
  • Vilnius
    • Žiūrėti profilį
Ats: Turbinos Slegis
« Atsakymas #14 Įrašytas: 2011-09-28 16:24 »
toks ir supratimas.. pats esu chipaves lyg 3 alfas ;)
pas ta pati vitolda.
planavau ir dabartine 156 1.9 jtd 81 kw pastiprint, bet kol kas nera galimybiu. gal kada ateity.
realiai tikeciausi (kadangi zinau, kad variklis ir turba ok) turetu isukt bent apie 140 ag ir 310nm. ir nebutu jokio stebuklo. o vaziavimas akivaizdziai skiriasi. bent su tureta 147 1.9 jtd. tikrai galima lygiaverciai pasigalinet su 2.4 110 kw ;)
 
buvo:
ar 156 2.4 jtd'99, ar 145 1.9 jtd'99, ar 147 1.6 ts'01, lancia lybra 2.4 jtd'01, ar 147 1.9'03, ar 147 1.9'04, ar 156 sw 1.9'01, ar 156 sw 2.4'03, fiat punto 1.3 mjet'05, fiat grande punto 1.2'06, AR 156 SW 1.8 TS '03, fiat bravo 1.4 tjet'08.
yra:
CRV 2.2'09

Neprisijungęs stafas

  • Lankytojas
  • ***
  • Įrašai: 231
  • Karma: +1/-5
    • Žiūrėti profilį
Ats: Turbinos Slegis
« Atsakymas #15 Įrašytas: 2011-09-28 16:32 »
o is 110kw kiek galima butu isspausti...planavau pradzioj varyti i galingas kad paturbitu truputi...bet persigalvojau.traukos sociai...kur cia nuleksi.nebent koki mazvaiki nuo sviesaforo iki sviesaforo padesi.bet kam to reikia.pats nusileisi iki to pacuko lygio... :alaus:

Neprisijungęs stasius

  • Veteranas
  • *****
  • Įrašai: 1889
  • Karma: +17/-0
  • Vilnius
    • Žiūrėti profilį
Ats: Turbinos Slegis
« Atsakymas #16 Įrašytas: 2011-09-28 16:36 »
pries kelis menesius vienas dare (imetes buvo kreives i forume). is 166 2.4 110 kw. gavosi 189 ag ir lyg 370 nm....
buvo:
ar 156 2.4 jtd'99, ar 145 1.9 jtd'99, ar 147 1.6 ts'01, lancia lybra 2.4 jtd'01, ar 147 1.9'03, ar 147 1.9'04, ar 156 sw 1.9'01, ar 156 sw 2.4'03, fiat punto 1.3 mjet'05, fiat grande punto 1.2'06, AR 156 SW 1.8 TS '03, fiat bravo 1.4 tjet'08.
yra:
CRV 2.2'09

Neprisijungęs stafas

  • Lankytojas
  • ***
  • Įrašai: 231
  • Karma: +1/-5
    • Žiūrėti profilį
Ats: Turbinos Slegis
« Atsakymas #17 Įrašytas: 2011-09-28 19:58 »
nu smagu butu tureti tuos 189 arkliukus....labai gundo.bet tiek to.pakentesiu dar truputi iki 159 su 2,4motoriuku.ten kiti jau arkliukai... :)

Neprisijungęs neerkaas

Ats: Turbinos Slegis
« Atsakymas #18 Įrašytas: 2011-09-28 20:31 »
O kaip su kuro sanaudomis po cipavimo??? Variklio darbas laisvomis apsukomis pasikeite? Paleidimas? Duminingumas?

Neprisijungęs Steponas

Ats: Turbinos Slegis
« Atsakymas #19 Įrašytas: 2011-09-28 20:51 »
nu smagu butu tureti tuos 189 arkliukus....labai gundo.bet tiek to.pakentesiu dar truputi iki 159 su 2,4motoriuku.ten kiti jau arkliukai... :)
kiti, bet masina nevaziuoja geriau, ar bent ryskiai geriau, del didesnio svorio...
without heart we would be mere machines