Autorius Tema: Alfa 147 1,6 120AG variklio problemos  (Skaityta 12561 kartus)

Neprisijungęs Wojszwillo

  • Patyręs
  • ****
  • Įrašai: 645
  • Karma: +6/-0
    • Žiūrėti profilį
Ats: Alfa 147 1,6 120AG variklio problemos
« Atsakymas #10 Įrašytas: 2011-07-12 12:36 »
alfos pasizymi pagrindinio dirzo valgymu...  siaip turejo atlaikyt ilgiau bet gal dirzas buvo pertemptas..? bet daba saukstai po pietu...
Na taip, turėjo atlaikyti, bet... Gal ir diržas pertemptas buvo, gal įtempėjus patingėjo pakeisti - Autobravos vyrai viską keitė, žiūrėti proceso neleido, patys žinot, ką apie juos mano vairuotojai - tačiau nieko dabar nepakeisi, yra kaip yra :-)
Vienintelis dalykas lieka - tikėtis, kad daug nebus sumalta, nes greitis buvo nedidelis, trūko važiuojant išmynus sankabą ir pristabdžius, įvažiavus į posūkį (apsisukimą) ir paspaudus akseleratorių jau variklis išsijungė - na bent jau taip man pasakoja, nes ne aš vairavau, o antroji pusė :-)
Buvo:
Alfa Romeo 147 1,6 TS '02
Yra:
Alfa Romeo Brera 2,2 JTS '07
Alfa Romeo Stelvio 2,0 MAir 280AG '18

Alfa Romeo - making drivers into mechanics since 1910

Neprisijungęs Wojszwillo

  • Patyręs
  • ****
  • Įrašai: 645
  • Karma: +6/-0
    • Žiūrėti profilį
Ats: Alfa 147 1,6 120AG variklio problemos
« Atsakymas #11 Įrašytas: 2011-07-12 12:38 »
Alfai benzininei 65 000km yra riba kada reikia keisti dirza jei detales yra geros, jei lievos tai nutrukti gali dar greiciau.
Detalės geros - SKF ir Contitach. Resursas - 100.000 km, kažkur anglų forumuose buvau radęs.
Buvo:
Alfa Romeo 147 1,6 TS '02
Yra:
Alfa Romeo Brera 2,2 JTS '07
Alfa Romeo Stelvio 2,0 MAir 280AG '18

Alfa Romeo - making drivers into mechanics since 1910

Neprisijungęs vanagiux

  • Veteranas
  • *****
  • Įrašai: 5282
  • Karma: +23/-54
    • Žiūrėti profilį
Ats: Alfa 147 1,6 120AG variklio problemos
« Atsakymas #12 Įrašytas: 2011-07-12 12:45 »
Alfai benzininei 65 000km yra riba kada reikia keisti dirza jei detales yra geros, jei lievos tai nutrukti gali dar greiciau.
Detalės geros - SKF ir Contitach. Resursas - 100.000 km, kažkur anglų forumuose buvau radęs.

O is kur tu zinai kad isidejai 100% SKF ir Contitach? Tevo bendradarbio fordui generatoriaus dirzas Contitach gabalais islakste to 10 000km, nors viskas buvo padaryta kaip reikiant. Ieskojau x-trail vandens pompos, tai originali SKF pompa apie 1500lt, radau "SKF" uz 400lt, tai koks ten idomu orignalas?  :) as taipogi keiciausi 166 dirzus negailedamas pinigu, kazkodel variklio dirzo ir generatoriaus dirzo itempejai (ne visi) barskejo po 20000km ir teko vel pasikeisti, generatoriaus dirzas visas suaizejas buvo, net nustebau pamates. tiek ta autobrava, tiek autoprize ir visi kiti ima dalis is tu paciu tiekeju, tik skiriasi antkainiai ir tiek  ;) jei nusipirktu dalis vokietijoje, anglijoje ar dar kur tai gal but butu tiketina kokybe.
Beje visi dirzeliai turi garantija, tai nera daiktas kuris gali guleti sandelje belekiek, jis lygiai taip pat kaip ir padangos, gal situacija pageretu jei butu ant visu prekiu pagaminimo data ar pan. tiketina kad kas pasensta uzsienyje atveza uz centus i lietuva ir parduodama kaip nauja, lygiai tas pats su padangomis, tik joms pagaminimo data jau ilieta yra.
« Paskutinį kartą keitė: 2011-07-12 12:47 sukūrė vanagiux »

Neprisijungęs Fragziukas

  • Lankytojas
  • ***
  • Įrašai: 376
  • Karma: +1/-3
    • Žiūrėti profilį
Ats: Alfa 147 1,6 120AG variklio problemos
« Atsakymas #13 Įrašytas: 2011-07-12 22:28 »
kokiu greiciu buvo vaziuota ar stoveta, nedaro itakos pasekmes mastui... tai visaj nereikia kad maziau bus issitaske
Nisan mikra 1.0 91m (gyvulys nemasina)
nisan primera 2.0 92m
audi 80 1.8 91m
honda prelude 3.0 v6 92m (japonu rinkai skirta, "apsurdiskas greitis" :-D
ar 146 1.9 td 97m
ar 146 2.0ts 96m
ar 145 1.9td 99m

Neprisijungęs Wojszwillo

  • Patyręs
  • ****
  • Įrašai: 645
  • Karma: +6/-0
    • Žiūrėti profilį
Ats: Alfa 147 1,6 120AG variklio problemos
« Atsakymas #14 Įrašytas: 2011-07-12 22:45 »
kokiu greiciu buvo vaziuota ar stoveta, nedaro itakos pasekmes mastui... tai visaj nereikia kad maziau bus issitaske
Žinau, čia pats save raminu :-)
O kas ištaškyta - pamatysim.
Buvo:
Alfa Romeo 147 1,6 TS '02
Yra:
Alfa Romeo Brera 2,2 JTS '07
Alfa Romeo Stelvio 2,0 MAir 280AG '18

Alfa Romeo - making drivers into mechanics since 1910

Neprisijungęs Raimman

  • Jaunuolis
  • **
  • Įrašai: 190
  • Karma: +1/-0
  • AR145-:)AR156-:)AR147- only ALFA style ROSSO
    • Žiūrėti profilį
Ats: Alfa 147 1,6 120AG variklio problemos
« Atsakymas #15 Įrašytas: 2011-08-01 15:06 »
kokiu greiciu buvo vaziuota ar stoveta, nedaro itakos pasekmes mastui... tai visaj nereikia kad maziau bus issitaske
Žinau, čia pats save raminu :-)
O kas ištaškyta - pamatysim.

Uzjauciu ir as cia po ilgesnes pertraukos,...  ech ir mano ratai nepravaziavo ilgai :) nors aisku cia liudnai juokauju,...  bet siaip tai itartinai kvepia reikaliukas, ... gal vertetu su autobrava "pasiaiskint ", ypac jeigu detales buvo pirktos is ju.

Neprisijungęs brumbrum

  • Veteranas
  • *****
  • Įrašai: 5730
  • Karma: +33/-3
    • Žiūrėti profilį
    • Alfaklubas
Ats: Alfa 147 1,6 120AG variklio problemos
« Atsakymas #16 Įrašytas: 2011-08-01 15:23 »
Alfai benzininei 65 000km yra riba kada reikia keisti dirza jei detales yra geros, jei lievos tai nutrukti gali dar greiciau.
Detalės geros - SKF ir Contitach. Resursas - 100.000 km, kažkur anglų forumuose buvau radęs.

O is kur tu zinai kad isidejai 100% SKF ir Contitach? Tevo bendradarbio fordui generatoriaus dirzas Contitach gabalais islakste to 10 000km, nors viskas buvo padaryta kaip reikiant. Ieskojau x-trail vandens pompos, tai originali SKF pompa apie 1500lt, radau "SKF" uz 400lt, tai koks ten idomu orignalas?  :) as taipogi keiciausi 166 dirzus negailedamas pinigu, kazkodel variklio dirzo ir generatoriaus dirzo itempejai (ne visi) barskejo po 20000km ir teko vel pasikeisti, generatoriaus dirzas visas suaizejas buvo, net nustebau pamates. tiek ta autobrava, tiek autoprize ir visi kiti ima dalis is tu paciu tiekeju, tik skiriasi antkainiai ir tiek  ;) jei nusipirktu dalis vokietijoje, anglijoje ar dar kur tai gal but butu tiketina kokybe.
Beje visi dirzeliai turi garantija, tai nera daiktas kuris gali guleti sandelje belekiek, jis lygiai taip pat kaip ir padangos, gal situacija pageretu jei butu ant visu prekiu pagaminimo data ar pan. tiketina kad kas pasensta uzsienyje atveza uz centus i lietuva ir parduodama kaip nauja, lygiai tas pats su padangomis, tik joms pagaminimo data jau ilieta yra.

Ant dirzelio contitech, tiek pagrindinio, tiek genero yra parasyta pagaminimo data ;)
O jei jie gulejo pora metu sandeliuose, tai kaip ir padangos kieteja, todel tokiu reiktu vengti ir ju kaina buna pigesne, tokias "naujas" dalis megsta pas mus vezti :D

P.S. mano dirzelis atlaike 70k+ km, nors keistas buvo autoprizmeje ir neteisingai uzdetas, o gal persoko per danti, nes degimas neteisingas buvo :)
Dar priedo pompa keiciau i metaline, bet kiek girdejau dabartiniam savininkui keiciant dirzus, iseme plastmasine ir pamate neteisinga degimo kampa, pinigus uz ja paeme, sena paliko ir nesugebejo degimo nustatyti... :D
« Paskutinį kartą keitė: 2011-08-01 15:26 sukūrė brumbrum »
Buvo: AR GTV 3.0 V6 24v Lusso
Yra: Audi S6
Bus: 75/GTV6?

Neprisijungęs Wojszwillo

  • Patyręs
  • ****
  • Įrašai: 645
  • Karma: +6/-0
    • Žiūrėti profilį
Ats: Alfa 147 1,6 120AG variklio problemos
« Atsakymas #17 Įrašytas: 2011-08-30 08:14 »
Sutvarkyta... Diržas buvo nenutrūkęs, o buvo "nuėję" diržo danteliai kažkur 5 cm plote. Uždėtas buvo ne Contitech diržas, nors kai buvo keičiamas diržas tuometinėje Autobravoje, buvau nuvežęs Contitech...
Na o rezultatas toks - iš 16 vožtuvų buvo "parėję" visi 8 išmetimo ir 2 įsiurbimo. Pasikeičiau visus 16. Kreipiančiųjų keisti nereikėjo, pakeistos vožtuvų gumelės, galvos tarpinė, išmetimo kolektoriaus tarpinė, pompa, šlifuota galva, plius papildomai pasikeičiau dar ir generatoriaus diržą su guoliu ir įtempėju.
Tvarkė Gintaras ir jo 2 kolegos (kur prie meistrų Klaipėdoje nurodytas), darbą padarė liuks ir greitai. Variklis dar niekada taip gerai nesisuko, kaip dabar :-).
« Paskutinį kartą keitė: 2011-08-30 18:25 sukūrė Wojszwillo »
Buvo:
Alfa Romeo 147 1,6 TS '02
Yra:
Alfa Romeo Brera 2,2 JTS '07
Alfa Romeo Stelvio 2,0 MAir 280AG '18

Alfa Romeo - making drivers into mechanics since 1910

Neprisijungęs Giedriusss

  • Patyręs
  • ****
  • Įrašai: 789
  • Karma: +2/-0
    • Žiūrėti profilį
Ats: Alfa 147 1,6 120AG variklio problemos
« Atsakymas #18 Įrašytas: 2011-08-30 14:13 »
o tai neturėjo duot garantijos autobrava kažkokios?
Lancia Kappa 1997m 2.0l 114kw

LANCIA - not perfect, but the best

Neprisijungęs Wojszwillo

  • Patyręs
  • ****
  • Įrašai: 645
  • Karma: +6/-0
    • Žiūrėti profilį
Ats: Alfa 147 1,6 120AG variklio problemos
« Atsakymas #19 Įrašytas: 2011-08-30 17:54 »
o tai neturėjo duot garantijos autobrava kažkokios?
Jeigu jų detalės - tada taip, bet detalės buvo mano (nors diržą įdėjo ne mano - tas tai faktas). Taip pat buvo pravažiuota 70.000 km, jie duoda garantiją 60.000 km (jei jų detalės).
« Paskutinį kartą keitė: 2011-08-30 17:56 sukūrė Wojszwillo »
Buvo:
Alfa Romeo 147 1,6 TS '02
Yra:
Alfa Romeo Brera 2,2 JTS '07
Alfa Romeo Stelvio 2,0 MAir 280AG '18

Alfa Romeo - making drivers into mechanics since 1910