Autorius Tema: Pakabos patobulinimai arba ne  (Skaityta 20353 kartus)

Neprisijungęs liuduks

Pakabos patobulinimai arba ne
« Įrašytas: 2011-07-06 17:37 »
Sweiki visi.
Ilgai moraliskai ruostasi, ir pagaliau pribrandinta mintis: susidėti žemesnes spyruokles. Tokių minčių gal ir nebutų kilusių, jei galas nebutų nusileidęs (įtariu pakeliui į LT buvo pakirptos galinės spyruoklės) o priekis aukščio su standartu. Planuose Eibach spyruoklės -30mm, tik kilo klausimas su amortizatoriais, palikt ar keist, jei keist tai į kokius ir kiek tai kaštuos ?  :)  
kalba apie 156 SW 2.0
Kadangi kalba apie SW, tai ieškot kažko srote neverta, nes kiek suprantu galinės spyruoklės skiriasi nuo sedano, kaip ir amortizatoriai, tačiau...

Pradėjus nagrinėt amortizatorius, susidūriau su didele paineva, kas kur kam tinka, netinka. Ieskant pakaitalų sporpack (trumpesniu stoku) amortizatoriams pastebėjau idomų dalyką, praktiskai visi gamintojai turi seriją amortizatorių kurie atitinka gamyklinius kodus 60656818 ir 60663883 (sportpack 2.0 priekiniai, galiniai) pvz: TRW JGS165T ir JGM274T ar Shacks 556313 ir 556309, kurie pagal gamintojų tinka ir 147 bei GT kas visiškai supainiojo, neganato per google pataikius į www.manodalys.lt radau 147/156 SW tinkančius galinius.

Indomumo dėliai kuom 156/147/GT pakabos panašios t.y. tinka tie patys elementai ?

Padėkit apsispręst ką susidėt į savo alfukę, nes kuo giliau knisu, tuom mažiau aišku :)

Dėkoju iš anksto už informatyvius ir paaiškinančius, patarančius pasisakymus.

Ta linkme ir tiriamajį darbą pradėjau   ;)




Yra:   GT V6
buvo: 156 SW 2.0

Neprisijungęs PiPPas

  • Administratorius
  • Veteranas
  • *****
  • Įrašai: 7978
  • Vehicle: 2000 Alfa-Romeo 156
  • Karma: +59/-25
  • A l f a R o m e o F a m i l y
    • Žiūrėti profilį
    • PiPPas
Ats: Pakabos patobulinimai arba ne
« Atsakymas #1 Įrašytas: 2011-07-06 18:05 »
Jei nori kazka keisti, tai dek pilna komplekta iskart pritaikyta ir suderinta. Pvz. kad ir toki komplekta...

http://shop.alfisti.net/Tuning-Styling/Alfa-156/Suspensions/Eibach-ProSystem-syspension-kit::1145.html

 Nes jei gerai suprantu visa sia sistema, tai idejus zemesnes spyruokles, automatiskai kencia stock amortizatorius. Jam tenka didesnes apkrovos ir jis greiciau sudyla. Lygiai tas pats reversiniu variantu keiciant is sportpack i stock. ;)


 O del masinos galo, tai pas tave greiciausiai, kaip ir pas mane sudilo galines spyruokles. Jos paprasciausiai susispaude. Pakeite Stepas pries kelias savaites ir kolkas jokiu bedu. Galas iskart pakilo i normalu auksti, o ir vaziuojant 3-4 asmenims masinoje jau nebesiekia arku ratai, nes anksciau uztekdavo ir dviese vaziuot, ir per didesni kalniuka brukst brukst i galines arkas padangos budavo. 8)

 Taigi sekmes sprendziant si klausima ir lauksim rezultatu. 8)
Yra:
'13 AR Giulietta 1.4 TBi TCT MultiAir Sportiva

Buvo:
'00 AR 156 1.8 TS;
'07 AR 159 SW 2.4 JTDm Q-Tronic

Neprisijungęs liuduks

Ats: Pakabos patobulinimai arba ne
« Atsakymas #2 Įrašytas: 2011-07-06 18:21 »
Jei nori kazka keisti, tai dek pilna komplekta iskart pritaikyta ir suderinta. Pvz. kad ir toki komplekta...

http://shop.alfisti.net/Tuning-Styling/Alfa-156/Suspensions/Eibach-ProSystem-syspension-kit::1145.html

 Nes jei gerai suprantu visa sia sistema, tai idejus zemesnes spyruokles, automatiskai kencia stock amortizatorius. Jam tenka didesnes apkrovos ir jis greiciau sudyla. Lygiai tas pats reversiniu variantu keiciant is sportpack i stock. ;)


 O del masinos galo, tai pas tave greiciausiai, kaip ir pas mane sudilo galines spyruokles. Jos paprasciausiai susispaude. Pakeite Stepas pries kelias savaites ir kolkas jokiu bedu. Galas iskart pakilo i normalu auksti, o ir vaziuojant 3-4 asmenims masinoje jau nebesiekia arku ratai, nes anksciau uztekdavo ir dviese vaziuot, ir per didesni kalniuka brukst brukst i galines arkas padangos budavo. 8)

 Taigi sekmes sprendziant si klausima ir lauksim rezultatu. 8)
Mes panašiai galvojam, as ir mastau, kad geriausia būtų komplektukas ir būtent ProKit  ;)
Pilnai tikiu, kad Eibach s... nemala ir puikiai viskas suderinta, tik...
teko skaityt, kad Eibach naudoja Sachs amortizatorius, tačiau juos užpildo pagal save (revalving), tai kirba mintis ar nepataupius ir nesusidėjus Sachs'u nr. 556313 ir 556309 kurie pagal gamintoją yra būtent sport pakabai, be to Eibach tuos pačius Sachs korpusus naudoja ir SportKit (-45mm) tai jie tikrai trumpesniu stoku turi but, o tai savo ruostu tik patvirtina Sachs'u 556313 ir 556309 trumpesnį stoką, nors kita vertus tai tik ~250Lt kisenėj liktų  :-\

KONI sport ir KONI STR komplektukus atmetu dėl aukščio  :-\ Nors Koni Sport komplekte spyruoklės praktiškai už dyką (lyginant ką kainuotų atskirai) visgi koni spyruoklės ištikro VOGLAND (vokietija) ir iš atsiliepimų tinkle tikrai kietos. Ko pasakoje KONI minksčiausiu režimu neveikia su "KONI" spyruoklėmis  :P
VOGLAND patyssiulo komplektukus, 156 atvęju dėja tik nereguliuojamus ~100eur pigiau nei KONI STR, o tikimybė, kad ten tie patys amortizatoriai labai didelė.

Nesinori mokėt 2 kart už tą patį darbą, susimesčiau tik spyruokles kolkas  :-\

Indomumo dėliai gandų: Kiwi, Weitec (tas pats Kiwi biudžetinis) ir Novirec pasak pasaulio forumiečių naudoja AL-KO ispaniskus amortizatorius savo komplektukuose amortikas+spyruoklė  :-\

Labai viliojančios taip pat GABI fors ports suspension kainos, už 4vnt ~1000 lietuviskų
(G51231;G35288)

P.S. gale kad ir 3 arku nesieka, net ir per didesnę duobę pas mane, tik, kad tarsi "pasoka" galas, po plataus greičio ribotuvo, ta prasme pakyla galas per daug po susispaudimo spyruoklių ir iškart nusileidžia i normalią padėtį, nelinguoja, amortizatoriai sveiki, tik speju per ilgi gaunas spyruoklių aukščiui.
« Paskutinį kartą keitė: 2011-07-06 18:58 sukūrė liuduks »
Yra:   GT V6
buvo: 156 SW 2.0

Neprisijungęs PiPPas

  • Administratorius
  • Veteranas
  • *****
  • Įrašai: 7978
  • Vehicle: 2000 Alfa-Romeo 156
  • Karma: +59/-25
  • A l f a R o m e o F a m i l y
    • Žiūrėti profilį
    • PiPPas
Ats: Pakabos patobulinimai arba ne
« Atsakymas #3 Įrašytas: 2011-07-06 18:42 »
Mes panašiai galvojam, as ir mastau, kad geriausia būtų komplektukas ir būtent ProKit  ;)
P.S. gale kad ir 3 arku nesieka, net ir per didesnę duobę pas mane, tik, kad tarsi "pasoka" galas, po plataus greičio ribotuvo, ta prasme pakyla galas per daug po susispaudimo spyruoklių ir iškart nusileidžia i normalią padėtį, nelinguoja, amortizatoriai sveiki, tik speju per ilgi gaunas spyruoklių aukščiui.

 Tai matai. Pas tave gal padangos ne 225. Nes pas mane jos yra lygiai su arka ziurint is sono. Taigi naturalu, kad sulendant ratui i arkos vidu padanga tiesiog uzkabina krasta ir viskas. Jei pas tave padangos siauresnes, tai ir neliecia. ;) Pas mane ziemos metu irgi neliesdavo, kai su 185 plociu vazinejau. Pas mane irgi nelinguodavo, amortikai irgi sveiki, bet galas nusedes buvo, uztekdavo mazu duobyciu ar nelygumu, kad paliestu arkas, jei vaziuodavau ne vienas. Pakeitem i K-Flex originalu analogus ir viskas normalizavosi. 8)

 Aisku ziuresim kaip ilgam tai bus. Bet jauciu, kad jei jau pasiliksiu ja ilgam ilgam ilgam, tai su laiku irgi bus Suspension Pro-kit sudetas koks nors. :)
Yra:
'13 AR Giulietta 1.4 TBi TCT MultiAir Sportiva

Buvo:
'00 AR 156 1.8 TS;
'07 AR 159 SW 2.4 JTDm Q-Tronic

Neprisijungęs liuduks

Ats: Pakabos patobulinimai arba ne
« Atsakymas #4 Įrašytas: 2011-07-06 19:08 »
Mes panašiai galvojam, as ir mastau, kad geriausia būtų komplektukas ir būtent ProKit  ;)
P.S. gale kad ir 3 arku nesieka, net ir per didesnę duobę pas mane, tik, kad tarsi "pasoka" galas, po plataus greičio ribotuvo, ta prasme pakyla galas per daug po susispaudimo spyruoklių ir iškart nusileidžia i normalią padėtį, nelinguoja, amortizatoriai sveiki, tik speju per ilgi gaunas spyruoklių aukščiui.

 Tai matai. Pas tave gal padangos ne 225. Nes pas mane jos yra lygiai su arka ziurint is sono. Taigi naturalu, kad sulendant ratui i arkos vidu padanga tiesiog uzkabina krasta ir viskas. Jei pas tave padangos siauresnes, tai ir neliecia. ;) Pas mane ziemos metu irgi neliesdavo, kai su 185 plociu vazinejau. Pas mane irgi nelinguodavo, amortikai irgi sveiki, bet galas nusedes buvo, uztekdavo mazu duobyciu ar nelygumu, kad paliestu arkas, jei vaziuodavau ne vienas. Pakeitem i K-Flex originalu analogus ir viskas normalizavosi. 8)

 Aisku ziuresim kaip ilgam tai bus. Bet jauciu, kad jei jau pasiliksiu ja ilgam ilgam ilgam, tai su laiku irgi bus Suspension Pro-kit sudetas koks nors. :)
kolkas mano 205/55. Negazdink, as planuoju R17 o tai auto kals 215/45 su 7j, tik labai norisi et35 (kaip GT) daug gyviau 156 atrodo, tik ar neprasidės problemos ? :)
Na žiūrėsim kaip ten bus ar išvis rasiu savo ratukus :)

Būtų malonu, kad kas pasidalintų įspudžiais, kas pakabas "pasipimpinę" nes tokių aiškiai yra  ;)
Yra:   GT V6
buvo: 156 SW 2.0

Neprisijungęs PiPPas

  • Administratorius
  • Veteranas
  • *****
  • Įrašai: 7978
  • Vehicle: 2000 Alfa-Romeo 156
  • Karma: +59/-25
  • A l f a R o m e o F a m i l y
    • Žiūrėti profilį
    • PiPPas
Ats: Pakabos patobulinimai arba ne
« Atsakymas #5 Įrašytas: 2011-07-06 19:12 »
kolkas mano 205/55. Negazdink, as planuoju R17 o tai auto kals 215/45 su 7j, tik labai norisi et35 (kaip GT) daug gyviau 156 atrodo, tik ar neprasidės problemos ? :)
Na žiūrėsim kaip ten bus ar išvis rasiu savo ratukus :)

Būtų malonu, kad kas pasidalintų įspudžiais, kas pakabas "pasipimpinę" nes tokių aiškiai yra  ;)

 et35 yra 156 GTA isnesimas. Tau reiktu arciau 40, kad butu normaliai. Nes suzeminus tikrai lies arkas. Matai pas GTA arkos yra ispustos, tiek priekines, tiek galines, uztai ir platesnius arba su didesniu isnesimu ratus galima uzdeti pas jas (kaip ir GT). ;)

 Vat tikrai butu idomu, kad pasisakytu tie, kurie turi patobulintas jau 156. Pvz. koks baroone ar kiti. 8)
Yra:
'13 AR Giulietta 1.4 TBi TCT MultiAir Sportiva

Buvo:
'00 AR 156 1.8 TS;
'07 AR 159 SW 2.4 JTDm Q-Tronic

Neprisijungęs liuduks

Ats: Pakabos patobulinimai arba ne
« Atsakymas #6 Įrašytas: 2011-07-06 21:35 »
147 GT ratlankiai kataloge uzsakomi 156 buvo et40,5 kaip ir sales R17
GT ejo jau ir nuo konvejerio, kažkurioje modifikacijoj nuo konvejerio su 147 GT ratukais kuriu ET35
Visi paminėti 7j, GTA 7,5j et35, kai kurie mofeliukai et36  :-\
IESKOMI "147 GT" ratlankiai (kaip foto) jei jau apie ratus  ;D Bet tema ne apie tai  :mzp:

Ką tik prisiminiau dar vieną indomų variantą kainos atžvilgiu GT-cupline
http://www.gt-cupline.de/SPORTFAHRWERKE/Alfa-200020/156-200248/?XTCsid=7j06ge834gm97o3oatl1nodf80
230Eur firminiam saite visur kikur jau per 350  :-\ Broliai latviai bent jau spyruoklėm nesiskundžia, o kaina tikrai vilioja lyginantsu ProKit'o 550Eur  :o
« Paskutinį kartą keitė: 2011-07-07 09:40 sukūrė liuduks »
Yra:   GT V6
buvo: 156 SW 2.0

Neprisijungęs Danas

Ats: Pakabos patobulinimai arba ne
« Atsakymas #7 Įrašytas: 2011-07-11 08:46 »
pas mane žydrojoje 156 (zr. garaze) stovėjo Weitec komplektas, tiek amortikai tiek spyruoklės (žalios spalvos).
Siaip viskas gut buvo, kieta ir stabilu  :smilie:
Buvo:
AR 155 1.7TS
AR 156 2.0TS
AR 156SW 1,9JTD
Yra:
AR 155 2.0TS

Neprisijungęs liuduks

Ats: Pakabos patobulinimai arba ne
« Atsakymas #8 Įrašytas: 2011-07-13 09:04 »
Va dar variantų kelis prisiminiau: FK, AP, Ta-technic. Variantų pilna, tik su kokybe neaišku
(amortikai, saibom, ar neišlakstys).
Kita vertus girdėjau ne kartą, kad ir pigiausi ir dažniausiai nepatikimais laikomi supersport komplektai žmonėm 3m ir daugiau laiko (amortikai). Kažkas pamenu nekartą sakęs yra, kad TRT slamsto neveža, ojie kaip tik FK, AP stumdo :-\ AP visvien dropai kvaili "DTM look".  Kolkas niekas neužsakyta, ir nežinau dabar ką užsisakyt  ;D
Blin nereikejo Eibach perparduot, kai parsisiuntęs buvau :angry:

Girdėję gal ką apie GT-cupline kit'us ?

Koni kažkodėl nesinori, net nekreipiant dėmėsio į kainą. Rusam greit pareina  :o o ir faktas, kad jie normalaus ilgio (reikia paminėti yra ir SHORT KONI SPORT, dėja ne Alfom) nors kiti dedas su eibach spyruoklėm ir vargo nemato  :-\
STR serijos amortikai įtariu bus labai kieti, pritaykiti KONI spyruoklėm (-40; kietoms). Gazdina jų maža kaina, ypač priekio (kaip AleSport serijos Magneti ar Gabi). Čia 2 variantai: arba įmanoma už tokia kainą gauti gerus mortikus, arba visi, koni tame tarpe, nieko verti :D (60Eur)
Indomu kaip Eibach veiktų su STR demperiais ? :D

Bilsteinai, uuu B8 butų liuks, px ką sako visi, kad bilsteinai tik į trasą (b8) o su Koniu į gatves.
[dažniausi atsiliepimai]
Bet as persiprasau 850+ eur komplektukas  :(  na ten H&R spyruoklės čiut brungesnės..
Perkant atskirai lyg keliais šimtais gautųsi pigiau (nelygu siuntimas) bet viesvien arti 3t lietuviskų.

Minčių žodžiu daug, atsakymų kolkas per mažai  8)
« Paskutinį kartą keitė: 2011-07-13 09:28 sukūrė liuduks »
Yra:   GT V6
buvo: 156 SW 2.0

Neprisijungęs Disco_V

  • Veteranas
  • *****
  • Įrašai: 4374
  • Karma: +10/-7
    • Žiūrėti profilį
Ats: Pakabos patobulinimai arba ne
« Atsakymas #9 Įrašytas: 2011-07-13 09:23 »

Blin nereikejo Eibach perparduot, kai parsisiunčiau  :angry:

O kuom tau Eibach'ai blogi? Juk miesto gatves ne trasa, kad reiketu kazkokiu super duper vaziuokles perdarymu... 
Buvo: Alfa Romeo 156, 2.0 T.S. 1998 m. Rosso...
Buvo: Alfa Romeo 156, 2.4 JTD. 2003 m. Blu Meteo...
Yra: SAAB 9-3 SW, 1.9 TiD. 2005 m. Black...
Bus:   Alfa Romeo 159

"La meccanica delle emozioni"