Nu va kaip negerai gavos. Išvažiauvau pasiilsėt, orai sukiužo (planavau ilgiau) tai neužsakiau nieko.
Pasiknisęs leptope sedėdamas prie vandens pastebėjau indomių dalykėlių.
Pasirodo B12 (eibach+b8) galima gauti už 700 eur
ir keliais eurais daugiau koni 1130 komplektuką 720-730 eur.
Buvau isitikinęs kad be 860 negausi nei B12 nei KONI
(STR kita kalba)
Eibach kaina 550 dabar jau ne taip ir vilioja
KLAUSIMAS kuo MONOTUBE amortizatoriai (vien kameriniai) jusų supratimu pranašesni ? Nepamirštam kad mašina kasdieninė.
Kaip supratu tikri amortizatoriai vienakameriniai buna (sporte irgi labiau gerbiami) tokie amortizatoriai kiek suprantu greičiau reguoja i paviršiaus pasikeitimus. LESS HARSH RIDE kaip sakant
P.S. 'GANDAS APIE AMORTIZATORIŲ MIRIMĄ SU ŽEMESNĖMIS SPYRUOKLĖMIS"
po gausybės įvairių straipsniukų ir pasisakymų ir gamintojų rekomendacijų perskaitytų priėjau prie išvados:
Praktiškai visi "Twintube'ai" lengvai susigyvena su iki 4cm žemesnėmis spyruoklėmis. Tik kaip supranta mano galva valdymas, pakabos elgsena, pablogėja. (kolkas neišsiplėskim)
"Monotube"ai atvirčiai labiau jautrūs "štoko" eigos sumažėjimui (trumpesnės spyruoklės) dėl didesnio slėgio amortizatoriuje, nuo ko greičiau ir nusibaigia su "agresyvesniu" žeminimu.
Vat jums ir šaknys posakio "užmus amortizatorius trumpesnės spyruoklės"
Tačiau tikrai eiliniai monro ar kiti su pvz koni spyruoklėm nieko gero visumoje naduos