Autorius Tema: Pakabos patobulinimai arba ne  (Skaityta 20343 kartus)

Neprisijungęs Giedriusss

  • Patyręs
  • ****
  • Įrašai: 789
  • Karma: +2/-0
    • Žiūrėti profilį
Ats: Pakabos patobulinimai arba ne
« Atsakymas #20 Įrašytas: 2011-07-19 16:55 »
Nuvažiuok tu pas Kupstą, sudės jis ten savo amortikus kokius nors super duper ir nesuk čia galvos. Nes kaip pats supranti kuo toliau į mišką tuo daugiau medžių, pasirenki vieną variantą, kuris tau atrodo geriausias ir dediesi. 
Lancia Kappa 1997m 2.0l 114kw

LANCIA - not perfect, but the best

Neprisijungęs liuduks

Ats: Pakabos patobulinimai arba ne
« Atsakymas #21 Įrašytas: 2011-07-19 17:42 »
Nuvažiuok tu pas Kupstą, sudės jis ten savo amortikus kokius nors super duper ir nesuk čia galvos. Nes kaip pats supranti kuo toliau į mišką tuo daugiau medžių, pasirenki vieną variantą, kuris tau atrodo geriausias ir dediesi. 

Kaip nekenčių žmonių pasisakymų neturinčių ka pasakyt, net rankos niešti  :angry:
Yra:   GT V6
buvo: 156 SW 2.0

Neprisijungęs justs

  • Lankytojas
  • ***
  • Įrašai: 331
  • Karma: +0/-0
    • Žiūrėti profilį
Ats: Pakabos patobulinimai arba ne
« Atsakymas #22 Įrašytas: 2011-07-19 22:01 »
Nu tai uzmojuok tom rankom jei tokios kietos...

Juk pats svarstai svarstai.. ir negali nusprest...( cia kaip sako: nito sikt noriu, nito batai spaudzia.. :D)
Pasiziuri kiek turi kisenej, ka imanomo uz tai galima nusipirkt  perki ir dediesi. Juk pats daug jau issiaiskinai. O jei turi daug daugiau negu reikia siam patobulinimui, nusisamdyk koki  specialista, jis tegu galva suka ka pirkt..

Kaip nekenciu neapsisprendzianciu zmoniu...Nors nieks ir neniezti... ;)
Buvo:
Vaz 2106
VW Golf Gti
Alfa Romeo 164 TS
Alfa Romeo 164 3L V6 24v
Alfa Romeo 166 3L V6 24v

Neprisijungęs liuduks

Ats: Pakabos patobulinimai arba ne
« Atsakymas #23 Įrašytas: 2011-07-20 09:32 »
Nu tai uzmojuok tom rankom jei tokios kietos...

Juk pats svarstai svarstai.. ir negali nusprest...( cia kaip sako: nito sikt noriu, nito batai spaudzia.. :D)
Pasiziuri kiek turi kisenej, ka imanomo uz tai galima nusipirkt  perki ir dediesi. Juk pats daug jau issiaiskinai. O jei turi daug daugiau negu reikia siam patobulinimui, nusisamdyk koki  specialista, jis tegu galva suka ka pirkt..

Kaip nekenciu neapsisprendzianciu zmoniu...Nors nieks ir neniezti... ;)

Aš gi iškart rašiau, kad koliai nedomina, o čia Kupstą kišą, ps anas garantuotai net nepasiūlys nieko, iš kur pas jį korpusų alfai bus, be to Alfa kupsto ne ka pigesni bus nei KONI sport ar B12 komplektukai :)
Yra:   GT V6
buvo: 156 SW 2.0

Neprisijungęs Giedriusss

  • Patyręs
  • ****
  • Įrašai: 789
  • Karma: +2/-0
    • Žiūrėti profilį
Ats: Pakabos patobulinimai arba ne
« Atsakymas #24 Įrašytas: 2011-07-20 11:33 »
O kas tau nepatinka aš pasiūliau ir tiek, nepatinka pasiūlymo gali ir nepriimt. Nes tu dabar trepsi , kaip moteris per išpardavimą  ir to nori ir to nori, tas per brangus, bet geras. Jūs tik pasižėkit į šitą ir pigus ir geras, bet tas brangesnis man labiau patinka. O galutinis variantas būna, kad baigiasi išpardavimas ir išvis nieko nenusiperka. Tu nesupyk ant manęs, bet būtent toks vaizdas dabar matomas. Suprantu, kad pasirinkimas yra ir nežinai ką daryt, bet pats suprask, kad niekas tau neateis ir nepasakys- pirk šitą. Visu pirma netikiu, kad yra toks čia žmogus kuris būtų viską išbandęs ir galėtų lygint, todėl teks pačiam nuspręsti. Pats sakai GT yra pigiau ir geri atsiliepimai, tai ir pirk GT, nepatiks parduosi, manau tikrai atsiras, kas nupirks. 
Lancia Kappa 1997m 2.0l 114kw

LANCIA - not perfect, but the best

Neprisijungęs baroone

  • Lankytojas
  • ***
  • Įrašai: 250
  • Karma: +4/-0
    • Žiūrėti profilį
Ats: Pakabos patobulinimai arba ne
« Atsakymas #25 Įrašytas: 2011-07-20 11:54 »
Kad jau klausiat, galiu atsakyti.
Pas mane sudetas komplektas KONI amortiku su reguliuojamu kietumu, spyruokles ejo jau komplekte, nepamenu kiek zemina, lyg -50mm +17iniai ratai, padangos 215/45,  priekyje "rastavkes" 10mm, gale 20mm. Niekas nieko neliecia. Tarp amortiko kieciausios ir minksciausios padeties yra labai ryskus skirtumas. Auto ant kelio stovi labai smagiai, smagiau nei tikejausi pries modifikuodamas. Todel su sioje temoje sutinkamais "komentarais" apie KONI, visiskai nesutinku.

Komentarai tik netiesioginės citatos ONLINE
Ties kokia padėtim nustatymai naudojami ?

Baroone, kaip ten yra su KONI garantija ? Siunteisi ar vietoj radai kur ? Vobshė yra atstovaskoks ant LT ? nes kaip suprantu tik atstovui sudėjus garantija galioja :S  Ar klystu ?
Papildyta (17:42)
Galiniai KONI pilni amortikai, ar tik "Insertai" ir reik pjaustyt ssenus (seniau žinau dalies seno reikdavo) ?
Pirkau per "Tanagra racing". Tai yra visiskai pilnas amortiku su spyruoklemis komplektas (4vnt.). Nieks ten nesipjausto, isimi senus ir i ju vieta statai naujus. Del garantijos nesidomejau, man atrodo jos gal ir nebuvo, nu net nepamenu, nes tai buvo jau senokai.
Kietuma reguluojasi pagal nuotaika, dazniausiai palikdavau per viduriuka, tai jau pakankamai kietoki pasidaro, siuo metu su tuo auto vazineja mano drauge, tai prieki palikau ant minksciausios padeties, galas ties vidutiniu kietumu. Tikrai esu patenkintas KONI pasirinkimu.
O kas liecia Kupsto amortikus, jo zodziai buvo-barskes zandikaulis vaziuojant.
Parduodama: GT  3.2 V6
Yra: AUDI S5

Neprisijungęs liuduks

Ats: Pakabos patobulinimai arba ne
« Atsakymas #26 Įrašytas: 2011-08-08 12:25 »
Nu va kaip negerai gavos. Išvažiauvau pasiilsėt, orai sukiužo (planavau ilgiau) tai neužsakiau nieko.
Pasiknisęs leptope sedėdamas prie vandens pastebėjau indomių dalykėlių.

Pasirodo B12 (eibach+b8) galima gauti už 700 eur  :o ir keliais eurais daugiau koni 1130 komplektuką 720-730 eur.
Buvau isitikinęs kad be 860 negausi nei B12 nei KONI :) (STR kita kalba)

Eibach kaina 550 dabar jau ne taip ir vilioja  :-\

KLAUSIMAS kuo MONOTUBE amortizatoriai (vien kameriniai) jusų supratimu pranašesni ? Nepamirštam kad mašina kasdieninė.  

Kaip supratu tikri amortizatoriai vienakameriniai buna (sporte irgi labiau gerbiami) tokie amortizatoriai kiek suprantu greičiau reguoja i paviršiaus pasikeitimus.  LESS HARSH RIDE kaip sakant  :-\


P.S. 'GANDAS APIE AMORTIZATORIŲ MIRIMĄ SU ŽEMESNĖMIS SPYRUOKLĖMIS"
po gausybės įvairių straipsniukų ir pasisakymų ir gamintojų rekomendacijų perskaitytų priėjau prie išvados:
Praktiškai visi "Twintube'ai" lengvai susigyvena su iki 4cm žemesnėmis spyruoklėmis. Tik kaip supranta mano galva valdymas, pakabos elgsena, pablogėja. (kolkas neišsiplėskim)

"Monotube"ai atvirčiai labiau jautrūs "štoko" eigos sumažėjimui (trumpesnės spyruoklės) dėl didesnio slėgio amortizatoriuje, nuo ko greičiau ir nusibaigia su "agresyvesniu" žeminimu.

Vat jums ir šaknys posakio "užmus amortizatorius trumpesnės spyruoklės"

Tačiau tikrai eiliniai monro ar kiti su pvz koni spyruoklėm nieko gero visumoje naduos :)
« Paskutinį kartą keitė: 2011-08-08 15:02 sukūrė liuduks »
Yra:   GT V6
buvo: 156 SW 2.0

Neprisijungęs Infas

Ats: Pakabos patobulinimai arba ne
« Atsakymas #27 Įrašytas: 2011-08-18 16:36 »
Baigėsi patobulinimai.
'81 Alfa Romeo Alfetta
'82 Alfa Romeo Alfetta
'92 Land Rover Range Rover Vogue LSE
'01 Alfa Romeo 166
'04 Alfa Romeo GT
'04 Fiat Multipla
'09 Porsche Cayenne
'13 Alfa Romeo Giulietta

Neprisijungęs pavaduotojas

  • Lankytojas
  • ***
  • Įrašai: 242
  • Karma: +0/-4
    • Žiūrėti profilį
Ats: Pakabos patobulinimai arba ne
« Atsakymas #28 Įrašytas: 2011-08-19 03:09 »
Nejaugi pagaliau issirinko?  ;D
Buvo:AR 33(1.7),164(2.0ts),156(2.0ts),156(2.5),147(jtd 85kw),155(1.7),159(1.9jtdm)Jeep Grand Cherokee SRT8..... Yra:Dodge Durango (5.7hemi),Jeep Cherokee Trailhawk(3.2,Brand New)....

Neprisijungęs liuduks

Ats: Pakabos patobulinimai arba ne
« Atsakymas #29 Įrašytas: 2011-08-19 23:24 »
Tai, kad nesigavo išprovokuot diskusijos (nesidomi dauguma tuom matyt  :-\:'(

O kiek juoko kažkada kėlė diskusijos apie spyruoklių spalvas  :P
Yra:   GT V6
buvo: 156 SW 2.0