Autorius Tema: DPF filtras  (Skaityta 77834 kartus)

Neprisijungęs musolinis

  • Klubo narys
  • Veteranas
  • *****
  • Įrašai: 993
  • Karma: +12/-0
    • Žiūrėti profilį
Ats: DPF filtras
« Atsakymas #110 Įrašytas: 2013-02-10 02:17 »
Alfoms nieks ten nesipila,tik ziauru kai reikia smaugti motora apie 4000rpm be apkrovos vos ne pusvalandi jei turbas ant ribos tai pareis ir i savisukius variklis gali nukeliaut >:(.Japonamat sita problemele sprendzia prie 1500rpm.
MEMENTO MORI

Neprisijungęs batareikinas

  • Jaunuolis
  • **
  • Įrašai: 86
  • Karma: +0/-0
    • Žiūrėti profilį
Ats: DPF filtras
« Atsakymas #111 Įrašytas: 2013-02-11 11:56 »
Pjaut lauk tą nesąmone ir rami galva. Neapsikentęs nuolatinių kimšimųsi ir su tuo susijusių padarinių, išlupau lauk tą filtrą. Mašina pasidarė kaip mašina mašina: trauka nepalygint geresnė ir kuro sąnaudos sumažėjo maždaug litru.
YRA: AR 156 2,0 TS
        AR 155 1,9 TD
        AR 166 2,4 JTD
        AR 159 1.9JTDm

Neprisijungęs KLIFF

Ats: DPF filtras
« Atsakymas #112 Įrašytas: 2013-02-12 20:12 »
Girdejau, kad tuvlitos TA jau pradeda judeti link es ir kito siulaikinio pasaulio normu, ko pasekoje pradedama reikalauti dpf filtru ir kitu gamintojo sumontuotu dalyku oro tarsai mazinti. Taip, kad gal palauk su pjovimu, kol viskas oficialiai pasitvirtins (jei dar nepasitvirtino).
Buvo:146 DEU119 / 146 DOF955 / 155 8V.DH20176 / 156 DJ97142 / 166 NE87491

Neprisijungęs PiPPas

  • Administratorius
  • Veteranas
  • *****
  • Įrašai: 7978
  • Vehicle: 2000 Alfa-Romeo 156
  • Karma: +59/-25
  • A l f a R o m e o F a m i l y
    • Žiūrėti profilį
    • PiPPas
Ats: DPF filtras
« Atsakymas #113 Įrašytas: 2013-02-12 20:15 »
Girdejau, kad tuvlitos TA jau pradeda judeti link es ir kito siulaikinio pasaulio normu, ko pasekoje pradedama reikalauti dpf filtru ir kitu gamintojo sumontuotu dalyku oro tarsai mazinti. Taip, kad gal palauk su pjovimu, kol viskas oficialiai pasitvirtins (jei dar nepasitvirtino).

Gerai pastebėta.. Aš jau net pradedu abejot ar su rezonatorium praeisiu TA, nes jis įvirintas vietoj katalizatoriaus..
Yra:
'13 AR Giulietta 1.4 TBi TCT MultiAir Sportiva

Buvo:
'00 AR 156 1.8 TS;
'07 AR 159 SW 2.4 JTDm Q-Tronic

TwinTurbo

  • Svečias
Ats: DPF filtras
« Atsakymas #114 Įrašytas: 2013-02-12 21:00 »
Girdejau, kad tuvlitos TA jau pradeda judeti link es ir kito siulaikinio pasaulio normu, ko pasekoje pradedama reikalauti dpf filtru ir kitu gamintojo sumontuotu dalyku oro tarsai mazinti. Taip, kad gal palauk su pjovimu, kol viskas oficialiai pasitvirtins (jei dar nepasitvirtino).

Gerai pastebėta.. Aš jau net pradedu abejot ar su rezonatorium praeisiu TA, nes jis įvirintas vietoj katalizatoriaus..

Naudosim vanagiuko pasiulyta varianta su papildomu extra ismetimu "dyzeliniu TA" temoje  ;D nes ir pas mane tas pats..

Neprisijungęs PiPPas

  • Administratorius
  • Veteranas
  • *****
  • Įrašai: 7978
  • Vehicle: 2000 Alfa-Romeo 156
  • Karma: +59/-25
  • A l f a R o m e o F a m i l y
    • Žiūrėti profilį
    • PiPPas
Ats: DPF filtras
« Atsakymas #115 Įrašytas: 2013-02-12 21:18 »
Naudosim vanagiuko pasiulyta varianta su papildomu extra ismetimu "dyzeliniu TA" temoje  ;D nes ir pas mane tas pats..

Naudok nenaudojęs. Jie lenda po mašina ir žiūri kas ten pridaryta. Kuo daugiau vamzdyno neaiškaus bus, tuo jiems daugiau klausimų kils ir tuo labiau mažės galimybės praeiti TA be didelių išlaidų.

Vienintelė viltis ta, kad katalizatoriaus įstatymas naujas galiotų tik naujai įregistruojamiems automobiliams Lietuvoje, o prasitęsiantiems seną jis nebūtų taikomas. Kitu atveju, katalizatorių supirkimo verslas bus ant žlugimo ribos, tačiau nežmoniškai išaugs naujų katalizatorių pardavimas. 8)
Yra:
'13 AR Giulietta 1.4 TBi TCT MultiAir Sportiva

Buvo:
'00 AR 156 1.8 TS;
'07 AR 159 SW 2.4 JTDm Q-Tronic

TwinTurbo

  • Svečias
Ats: DPF filtras
« Atsakymas #116 Įrašytas: 2013-02-12 21:28 »
Naudosim vanagiuko pasiulyta varianta su papildomu extra ismetimu "dyzeliniu TA" temoje  ;D nes ir pas mane tas pats..

Naudok nenaudojęs. Jie lenda po mašina ir žiūri kas ten pridaryta. Kuo daugiau vamzdyno neaiškaus bus, tuo jiems daugiau klausimų kils ir tuo labiau mažės galimybės praeiti TA be didelių išlaidų.

Vienintelė viltis ta, kad katalizatoriaus įstatymas naujas galiotų tik naujai įregistruojamiems automobiliams Lietuvoje, o prasitęsiantiems seną jis nebūtų taikomas. Kitu atveju, katalizatorių supirkimo verslas bus ant žlugimo ribos, tačiau nežmoniškai išaugs naujų katalizatorių pardavimas. 8)

Iš esmės taip ir turėtų būt, bet čia Lietuva.. Tas pats variantas ir amerikietiškom mašinom, jei ji įregistruota iki 2003 metų, nereikia perdėt europinių žibintų. Tai logiška būtų ir su katalizatoriais.

Neprisijungęs KLIFF

Ats: DPF filtras
« Atsakymas #117 Įrašytas: 2013-02-12 21:46 »
Naudosim vanagiuko pasiulyta varianta su papildomu extra ismetimu "dyzeliniu TA" temoje  ;D nes ir pas mane tas pats..



Vienintelė viltis ta, kad katalizatoriaus įstatymas naujas galiotų tik naujai įregistruojamiems automobiliams Lietuvoje, o prasitęsiantiems seną jis nebūtų taikomas.
Taip ne tik turi buti, bet privalo. Bet kuris galva, o ne subine mastantis, supranta, kad 90% katalizatoriu seniai ispjauti ir parduoti. Bet kadangi yra svogeriu ir draugu prekiaujanciu katalizatoriais, egr voztuvais ir dpf, tai kodel nepakelus jiems apyvartos ;D Tvarka seniai reikalinga, bet su nereiketu labai skausminti "nuskriaustuju".
Buvo:146 DEU119 / 146 DOF955 / 155 8V.DH20176 / 156 DJ97142 / 166 NE87491

Neprisijungęs gringas

  • Veteranas
  • *****
  • Įrašai: 1531
  • Karma: +7/-0
    • Žiūrėti profilį
Ats: DPF filtras
« Atsakymas #118 Įrašytas: 2013-02-13 09:16 »
Kitu atveju, katalizatorių supirkimo verslas bus ant žlugimo ribos, tačiau nežmoniškai išaugs naujų katalizatorių pardavimas. 8)
Zinant nauju katalizatoriu kainas, tai kazi kas des katalizatoriu, kainuojanti daugiau, nei verta visa masina? Turiu galvoj senesnes masinas.
AR 159 1.9JTDm 2006 biškį pilka
AR 166 2,4JTD 2001 sidabrava
AR 164 2,5TD 1994 juoda

Neprisijungęs vanagiux

  • Veteranas
  • *****
  • Įrašai: 5282
  • Karma: +23/-54
    • Žiūrėti profilį
Ats: DPF filtras
« Atsakymas #119 Įrašytas: 2013-02-13 10:40 »
Naudosim vanagiuko pasiulyta varianta su papildomu extra ismetimu "dyzeliniu TA" temoje  ;D nes ir pas mane tas pats..

Naudok nenaudojęs. Jie lenda po mašina ir žiūri kas ten pridaryta. Kuo daugiau vamzdyno neaiškaus bus, tuo jiems daugiau klausimų kils ir tuo labiau mažės galimybės praeiti TA be didelių išlaidų.

Vienintelė viltis ta, kad katalizatoriaus įstatymas naujas galiotų tik naujai įregistruojamiems automobiliams Lietuvoje, o prasitęsiantiems seną jis nebūtų taikomas. Kitu atveju, katalizatorių supirkimo verslas bus ant žlugimo ribos, tačiau nežmoniškai išaugs naujų katalizatorių pardavimas. 8)

Neaiskaus vamzdyno niekas nepastebes - vaziuoji TA su "originalu", viskas ok, tik ismetimas kliuna, tada, pakartotinai su "perdaritu" ismetimu ir per pakartotine tik ismetamasias dujas patikrins ir viskas :D

O siaip tai visi per pinigus vaziuos kaip vaziave ir TA darbuotojais gyvens dar geriau, apgauna ir ismetamuju duju tikrinimo sistema be problemu, pats maciau tai savom akim ;) Cia tik problemu bus tiems kas neturi jokiu pazinciu toje srityje, jei turi draugo draugo drauga tai nebus jokiu bedu niekam ;D