Autorius Tema: AR 156: priekinės važiuoklės klausimai  (Skaityta 67725 kartus)

Neprisijungęs neerkaas

Ats: AR 156: priekinės važiuoklės klausimai
« Atsakymas #60 Įrašytas: 2011-11-25 17:58 »
vanagiux
man idomu o pats kokias dalis isidejas ir kiek laiko laiko .jei laiko metus laiko brangios dalys tai manau net neverta tokiu pinigu investuot
Jis nevairuoja AR. Tad kaip galima papasakot kaip laiko. Jei kada, ka keite, kai turejo AR tai matyt restauravo, nu ir jam laike tikriausia. Man nelaike joks restauruotas ar pirktas sarnyras BMW-ui. Dek ka, tu ten nori nepermokedamas, vistiek isbarska viskas gan greitai iki metu. Cia forume skaitineju, kad kai kam patinka viska keist brangiai (ir iskur tokias kainas gauna) ir tipo laikys, o paskui pasakoja, kad vistiek byra. Nera nieko amzino TIK ribotas tarnavimo laikas.

Neprisijungęs vanagiux

  • Veteranas
  • *****
  • Įrašai: 5282
  • Karma: +23/-54
    • Žiūrėti profilį
Ats: AR 156: priekinės važiuoklės klausimai
« Atsakymas #61 Įrašytas: 2011-11-25 20:39 »
vanagiux
man idomu o pats kokias dalis isidejas ir kiek laiko laiko .jei laiko metus laiko brangios dalys tai manau net neverta tokiu pinigu investuot

As viska restauravau, nes tevas mano tai daro 11 metu ir viskas man laike labai gerai. Brangios ir 100% originalios detales (yra tokiu variantu, kad pakuote pvz TRW, o detale made in taiwan) laiko irgi labai gerai (iki 70000km, priklauso kokiu keliu vazineji ir kaip), restauravimas atlaiko ivairai, priklauso nuo vaziavimo taipogi, bet 60k km atlaiko, plius suteikiama garantija.

As esu isimetes sias virsutines svirtis i AR 166 vaziuoju dar mazai tik apie 2000km ziuresim kiek laikys. As uz pigesnes dalis, nes daznai kaina neatitinka kokybes. O kaisiot ten i 10m. senumo masinai "originalus" nu, tai ar verta.  Dar keli meteliai ir islydyta bus ta skarda su visais originalais ar i srota uz kapeikas atiduosi. Draugas deda i vaziuokle vokieciu gamintoju detales, bet laiko iki 1m, o kaina vos ne 2 kart didesne uz pigiausia.
Kai kuriuos elementus pakeist lenga ir paciam, tai kam ten permoket. (kad ir tas virsutines svirtis) juoku darbas. :lol: Pabaigai: kiekvienas daro kaip ismano ir renkasi kas jam patinka. :alaus:

Kad lievos atlaiko iki metu - tikrai taip, originalas laiko ilgai gali sakyti ka nori, nebent tu per metus pravaziuoji 40k km ir visus zvyrkeliu, tada gal ir geros iki metu atlaikytu :)

Jis nevairuoja AR. Tad kaip galima papasakot kaip laiko. Jei kada, ka keite, kai turejo AR tai matyt restauravo, nu ir jam laike tikriausia. Man nelaike joks restauruotas ar pirktas sarnyras BMW-ui. Dek ka, tu ten nori nepermokedamas, vistiek isbarska viskas gan greitai iki metu. Cia forume skaitineju, kad kai kam patinka viska keist brangiai (ir iskur tokias kainas gauna) ir tipo laikys, o paskui pasakoja, kad vistiek byra. Nera nieko amzino TIK ribotas tarnavimo laikas.

Sarnyrai visi restauruojasi ir jokio BMW sarnyro neidesi, kad plaukiojantis salenblokai eina BMW ir Mercedes tai tikrai taip. Viskas laiko labai normaliai jei sutvarkoma saziningai ir ne kreivarankiu su 100% antkainiu  :)

Neprisijungęs gringas

  • Veteranas
  • *****
  • Įrašai: 1531
  • Karma: +7/-0
    • Žiūrėti profilį
Ats: AR 156: priekinės važiuoklės klausimai
« Atsakymas #62 Įrašytas: 2011-11-25 23:07 »
Kaip sakoma, už varčios ir vėl iš pradžios. Šita tema gromuluota ir pergromuluota. Bet pakartot galiu. Kai nusipirkau savo alfa, priekines viršutines keičiau kas 3000km. Aišku ne TRW, delphi ir dar kazkoks cheras, pachmielinga galva nepamenu ;D.  Gal ocap. Nu tragedija galvoju. Nusipirkau powerflex, visa kita dariau pilną restauraciją Panevežy. Važiuoju po to jau du metai ir nejaučiu jokių problemų su važiuokle. Aišku meistras ten padusęs toks, savotiškai antipatiškas, bet meistriukas kur rinko važiuokle visiškai adekvatus ir atrodo patikimai sąžiningas ;D. Nu ir vanagiuką ten žino. Taip, kad nevarykit ant restauracijos, viskas ten OK, gal priklauso kas restauruoja.
AR 159 1.9JTDm 2006 biškį pilka
AR 166 2,4JTD 2001 sidabrava
AR 164 2,5TD 1994 juoda

Neprisijungęs stafas

  • Lankytojas
  • ***
  • Įrašai: 231
  • Karma: +1/-5
    • Žiūrėti profilį
Ats: AR 156: priekinės važiuoklės klausimai
« Atsakymas #63 Įrašytas: 2011-11-26 02:04 »
gringai tu lyg radviliskietis.atrodo ten kazkur prie masinu gamyklos restuaracija vaziuokles uzsiema.su vienu meistriuku kazkaip kalba isejo tipo gerai daro ir su garantija.turetum gal zinoti.

Neprisijungęs gringas

  • Veteranas
  • *****
  • Įrašai: 1531
  • Karma: +7/-0
    • Žiūrėti profilį
Ats: AR 156: priekinės važiuoklės klausimai
« Atsakymas #64 Įrašytas: 2011-11-26 09:16 »
gringai tu lyg radviliskietis.atrodo ten kazkur prie masinu gamyklos restuaracija vaziuokles uzsiema.su vienu meistriuku kazkaip kalba isejo tipo gerai daro ir su garantija.turetum gal zinoti.
Taip yra Radvilisky meistriukas, katras restauruoja sarnyrus. Lyg ir atsiliepimai geri. Problema tame, kad man masinos reikia kiekviena diena. Tai kazkur turiu issiardyt, vezt restauruot, paskui surinkt. Reikia jau ir laiko daug. O panevezy padare per diena. Zinoma paciam ardant butu iseje labai pigiai.
AR 159 1.9JTDm 2006 biškį pilka
AR 166 2,4JTD 2001 sidabrava
AR 164 2,5TD 1994 juoda

Neprisijungęs liuduks

Ats: AR 156: priekinės važiuoklės klausimai
« Atsakymas #65 Įrašytas: 2011-11-26 11:31 »
Galima voliot ir voliot šitą temą. Iš financinės pusės dėl viršutinių šakių, tai dažnai neapsimoka jų restautruout (čia jei salenblokai su šarnyrais parėję) pigiau bus kokia Epa ar pan. idėt. Šakių kaina kogero nuo 120 Lt, o restauracija šarnyro ~80Lt + 2x30Lt (pig.) =140 Lt + darbas išpresuot.

Kam laikas svarbus ar neturi kur pats pasikeist, tai pigiau susidėt orginalą kartą nei 3 kart taivaną  keist.
Ir netaip jau lengva pas 156 pasikeist šakes, kai nežinai visų suktybių ir nesi tinkamai pasiruošęs (DIY)
Yra:   GT V6
buvo: 156 SW 2.0

Neprisijungęs vanagiux

  • Veteranas
  • *****
  • Įrašai: 5282
  • Karma: +23/-54
    • Žiūrėti profilį
Ats: AR 156: priekinės važiuoklės klausimai
« Atsakymas #66 Įrašytas: 2011-11-26 11:48 »
Galima voliot ir voliot šitą temą. Iš financinės pusės dėl viršutinių šakių, tai dažnai neapsimoka jų restautruout (čia jei salenblokai su šarnyrais parėję) pigiau bus kokia Epa ar pan. idėt. Šakių kaina kogero nuo 120 Lt, o restauracija šarnyro ~80Lt + 2x30Lt (pig.) =140 Lt + darbas išpresuot.

Kam laikas svarbus ar neturi kur pats pasikeist, tai pigiau susidėt orginalą kartą nei 3 kart taivaną  keist.
Ir netaip jau lengva pas 156 pasikeist šakes, kai nežinai visų suktybių ir nesi tinkamai pasiruošęs (DIY)

Virsutines sakes restauravimas pilnas apie 130lt su darbu ir garantija, realybeje laiko apie 60-70k km, tai kur logika pirkti kiniska, bet "nauja" arba originala uz kelis simtus? Kiek cia visiems sakau kainas ir kiek laiko, ziuriu zmonems vistiek nedaeina, geriau des uz ta pacia kaina made in taiwan ir vaziuos 10k km nei zmoniskai atsirestauruos ir pamirs arba kis kelis simtus kur galima tilpti i 130lt  :D neveltui didieji servisai ir gyvuoja is tokiu klientu kurie moka detalius antkaini ir uz darbus kosmosa  :)
« Paskutinį kartą keitė: 2011-11-26 11:51 sukūrė vanagiux »

Neprisijungęs KLIFF

Ats: AR 156: priekinės važiuoklės klausimai
« Atsakymas #67 Įrašytas: 2011-11-26 13:22 »
Viskas atsiremia i tai kiek kas pravaziuoja. Jei pravaziuoji i metus 10000km uzteks ir pigios sakes, jei pravaziuoji 50000km, tai verciau detis normalia.
 O beje, kaip su ta restauracija, restauruoja tokias svirtis, kaip pvz wema ir kt. pigias? Ir ar skiriasi paskui tarnavimo laikas tarp restauruotos pigios ir normalios sakes?
Buvo:146 DEU119 / 146 DOF955 / 155 8V.DH20176 / 156 DJ97142 / 166 NE87491

Neprisijungęs vanagiux

  • Veteranas
  • *****
  • Įrašai: 5282
  • Karma: +23/-54
    • Žiūrėti profilį
Ats: AR 156: priekinės važiuoklės klausimai
« Atsakymas #68 Įrašytas: 2011-11-26 15:04 »
Viskas atsiremia i tai kiek kas pravaziuoja. Jei pravaziuoji i metus 10000km uzteks ir pigios sakes, jei pravaziuoji 50000km, tai verciau detis normalia.
 O beje, kaip su ta restauracija, restauruoja tokias svirtis, kaip pvz wema ir kt. pigias? Ir ar skiriasi paskui tarnavimo laikas tarp restauruotos pigios ir normalios sakes?

Restauruoja visas, garantija ta pati irgi, bet - laikyti gali trumpiau pvz. 40k km, nes tos lievos metalas prastesnis, pvz. audi lievos sakes luzta jau nerestauruotos, o restauruotos taipogi gali luzti ir tada aisku klientas kaltins, kad padaryta kazkas restauruojant lievai, bet perspeji pries darydamas ;) bet esme kad restauruoja viska, pakeicia visus vidurius su pirstu, apsaugine guma ir t.t. dazniausiai, lieka tik korpusas aliuminis, o daugiau viskas nauja sudedama :)

p.s. mano 166 per metus pravaziuodavo palyginti nedaug ~ 13000km gal, tai viena karta restauravom pradzioje daug ka, bet neviska ir daugiau pamirstas reikalas buvo, nebent teko patvarkyti tai kas nebuvo daryta ;) o buciau sudejes lievas dalis buciau keites dar du kartus viska, buciau dejes brangias - buciau isleides tris kartus daugiau, abiejais atvejais nulis logikos.
« Paskutinį kartą keitė: 2011-11-26 15:08 sukūrė vanagiux »

Neprisijungęs liuduks

Ats: AR 156: priekinės važiuoklės klausimai
« Atsakymas #69 Įrašytas: 2011-11-26 16:31 »
Ok tai kur čia restauruotis pilnai (šarnyras, sailenblokai) viršutinių šakių (abiejų) nuvažiuot už 260 Lt, Vanagiuk ?
Labai jau kaina viliojanti, turint omeny, kad rankų teptis nereiks  ;)

« Paskutinį kartą keitė: 2011-11-26 16:34 sukūrė liuduks »
Yra:   GT V6
buvo: 156 SW 2.0