žemint vargu ar žeminsiu. ne tam skirtas šis daiktas.
ratų kartais dairausi. neseniai nuplaukė orginalūs r16 (špykiai). dabar nežinau kokių noriu. šitie žiemai labai gerai būtų, bet vasarinės padangos neblogos. na dar mąstau tuo klausimu.
dėl tamsinimo.. ką tik užtamsinau
būčiau tikrai netamsines kaip ir kitų savo mašinų, bet mažas vaikas ant galinės sėdynės pakoregavo šį reikalą. priekinių daugiau negalima. jie ir taip turi nedidelį atspalvį.
taip, malūnsparni, kažkur matyta spalva
man ji irgi labai patinka. gražu
Audriau, su tuo palyginimu.. aišku lybroj daugiau komforto. vien sėdėsena skiriasi. alfoj kiek sportiškiau (iki sporto kaip iki mėnulio, bet yra toks terminas
). važiuoklė alfos kietesnė. į posūkius su alfa galima daug drąsiau važiuoti. dar pasirodė, bet pas alfa lyg apsisukimo spindulys didesnis, nes su lybra man paprasčiau apsisukti.
vietos bagažinėje lybroje daugiau. jei gerai radau info, lybros bagažinės tūris 420 ltr, o alfoj 340 lyg. ir pagal pakrovimą jaučiasi. pačioj lybroj erviau jaučiasi. na bet čia dėl to, kad ji iš esmės kiek didesnė. lybroj pats didziausias gėris yra centrinė konsolė. o alfoj, dar senoviškai viskas. atsiranda galvos skausmas dėl muzikos. lybroj gamykliškai viskas gražiai groja. o čia įmestas kasetnikas su paprastom kolonkėm ir blerbia sau. labai būčiau pageidavęs, kad alfa jau su faceliftiniu salonu būtų, tada dar kita kalba. na bet yra kaip yra. mašina paprasta. per daug iš jos nereikalauju. tiesa, varikliukas yra gan gyvas. aišku akivaizdžiai skiriasi nuo 2.4 jtd, bet pakankamai neblogai sukasi ir 1.9 jtd. beja, 1.9 buvo imtas ne atsitiktinai. su juo mažiau rūpesčių. priežiūra paprastenė ir pigesnė