Dominykas nerimsta su tais įsibėgėjimais iš wikipedijos
Primena man jis liuduką truputį, tas ir teorijos mėgėjas buvo
Gaila, kad realybėj skaičiai dažnai prasilenkia su teorija.
Ai ir tas gyrė 2.0 TS ir rėkė, kad dyzelis yra blogis ir visi dūmais apsipylę važinėja
Pradėkim nuo važiuoklės. Stock važiuoklės komfortas - excelent, duobių sugerimas - very good, stovėjimas ant kelio - geriau nerasi šitoje klasėje iš tų pačių metų. Net pačių vokiečių teste pastatė BMW e90 į antrą vietą (man tik vienintelis klausimas kyla kaip BMW sugebėjo prasileist nuo FWD ant valdomumo, bet čia kita tema). Asmeniškai, po 156 važiuot su 159 buvo kažkas WOW. Važiuoji vingiuotu miško keliuku ant 140 ir net nėra jokios abejonės ar diskomforto, kai tuo pačiu keliu 156 jau esi azartiškai pasiruošęs „gaudyti“, nes galimybių riba jau labai netoli. Smagiau vairuoti 156, tačiau kaip daily 159 net nelabai galima būtų lyginti su 156. Jaučiasi, kad 159 buvo projektuota iš pradžių kaip 166 įpėdinis, tačiau planas neišdegė ir teko persiorentuoti, nors projektavimas jau buvo įpusėjęs.
Kuomet važiavau Kačerginėj per track day, nebuvo nei vieno posukio, kur Alfa nestovėtų ant kelio užtikrintai ar keltų abejonių. Tikrai važiuoklė dirbo įspūdingai. Jokių visiškai priekaištų. Net nepasakyčiau, kad buvo nepatogu važiuoti, žinant asfalto būklę Nemunring'e.
Pravažiuota Lietuvoje virš 40k km, restauruotas apatinis šarnyras, nes šiknarankis servise tikrinant važiuoklę prakirto apsauginę gumą ir nieko man apie tai nepasakė. Per tą patį kilometražą su savo vairavimu 156'tai jau būčiau 3-4 kartus važiuoklę tvarkęs. Irgi, jokių priekaištų.
Toliau, įsibėgėjimas. 156 2.4 JTD 20V 129kw (ir dar ne stock greičiausiai), ne vieną kartą bandėm kuri geriau eina. 159 visada ima, na jei blogai sumėtai bėgius, tada lygiai važiuojam. That's it. Pagal teoriją - 129kw mano tanklaivį turi daryti į vienus vartus, realybė kiek kita. Ir sėdint 156'toj tas pagreitis skiriasi labai stipriai. 159 to lupimo prie sėdynės nėra, tačiau pažiūrėjus į spydometrą, supranti, kad ji bėgėjasi gerokai greičiau.
Tas pats su BMW e46 330d. Niekur nepabėga, priklausant nuo to kas geriau sumėto bėgius, tas ir važiuoja per pusę mašinos pirmiau. Dar žmogus po trečios sankryžos atsidaręs langą klausė koks motoras, o atsakius, kad 1.9 po trumpos pertraukos kiek nustebusiu balsu numykė, kad „gerai važiuoja“
Gali atsidaryti savo teorijos vadovėlį, įsibėgėjimo skirtumas turbūt virš 2 sek bus ir tikrai ne alfos naudai.
Kas dėl kuro sąnaudų 1.9 JTDm 16V, tai buvau gan stipriai nusivylęs. Virš metų mieste be 9-10l net nelabai kur važiuodavo ji. Galiausiai radau, kad DPF'as išprogramuotas, bet paliktas (tik skylė išgręžta). Panaikinom tą nesąmonę ir dabar kiekvieną dieną kuro sąnaudos mane stebina. Į darbą važiuoju ~6km, prie darbo būna temperatūra apie 70C, jei daugiau, nei 5C, tai ir 90C pasiekia. Vidurkis - 6.8-7.5 (priklauso nuo eismo). O ir trauka atsigavus tikrai jaučiamai.
Teko ir iki Varšuvos pavažiuoti, tai vidurkis visos kelionės gavosi 5.5 litro ir tikrai per daug netaupant (į priekį vienas, atgal 4+pilna bagažinė). Esu daugiau, nei patenkintas dabartine situacija.
Draugės Fiat Bravo su tuo pačiu 110kw motoru apie 7.5-8.5 ryja, greitu metu operuosim irgi visas nesąmones ekologines ir galėsiu informuoti ant kiek pasikeitė į gerą po šitų update'ų, jei kam įdomu bus.
P. S. nelabai į temą, bet gal kas pastebėjo, kad kuo mažesnė lauko temperatūra, tuo greičiau variklis sušyla iki 50C. Ar čia tik pas mane taip?