Man buvo, kad ta deze trankesi - pakeiciau tepalus ir nustojo. Buvo ir begi delsdavo ijungt.
Dabar pakeisiu dar karta ir manau jau kuriam laikui turi buti viskas gerai. Siaip tai pliusas labai didelis pries mechanine, bent jau man. Megstu komforta, sportuoti vaziuoju motociklu, tai malonu, kai automobiliu vaziuodamas gali dirbti maziau.
Pravaziavau jau apie 30k su ja, tai kol kas labai patenkintas. Vaziavau su daug kitu gamintoju automatu, tai zinoma Audi 7G dezei arba BMW 7 pavaru dezei tikrai neprilygsta sita AISIN.
Bet siaip - agregatas puse bedos. Taip pat buvo montuojamas daug kur - Volvo, saab, opel ir dar kazkur. Taigi nera tokia ir didele egzotika jei kazkas nutiks
Buvau ir aš AT servise su saviške - požymiai, kaip DiscoV, tik kaina nebe 600 eur, o 2000 eur tapo remonto. Tai ir išvažiavau iš ten susiparinęs. Tada dėl kitų priežasčių reikėjo naujo čipo, taigi StartLine perrašė pilnai ECU, kai naują čipą įrašinėjo ir dėžės problemos sumažėjo iki minimumo, nes automobilio kompas iš naujo išmoko pats visas funkcijas ir pritaikė dėžės kompą prie savęs. Padurniuoja ji dar retkarčiais, bet iš principo veikia normaliai. Manyčiau, kad senas blogas ECU čipas pagadino daugiau, nei buvo galvota pradžioje.
O dėl donorų - tai absoliuti bėda. Jau buvo svarstytas variantas keitimo. Variantų nebuvo tinkamų, nei LT, nei LV (čia pernai maždaug lapkričio-gruodžio mėnesiais ieškota buvo).
P.S. Jeigu automobilio rida pasiekus 200k (ar daugiau) km ir dėžė nesidaužo, bei veikia sklandžiai, labai verta kuo greičiaus atlikti dėžės alyvos regeneracijos procedūras kelias, kad užkirst kelią hidrobloko ir kitiems gedimams. Nes iš principo ten viskas kaip ir normaliai, bet vat yra niuansiukų.