ok, išsamiai. Diržų keitimas V6 varikliui keičiant viską (guolius įtempėjus, pompas ir pan.) gali siekti nuo 1500 iki 2200 Lt. Važiuoklės remontas paprastam krikščioniui neturinčiam pažįstamų panevėžyje 2000-3000 Lt (gala resturuojant, nes naujų dalių kainos didesnės, o kokybė ne pati geriausia).
Tepalų sąnaudos - man asmeniškai su tuo nesusidurta. Intervale tarp tepalų ketimo, jo DApilu ne daugiau kaip 1l, t.y. 15 000 km 1l maždaug susivalgo ir taip jau 6 metai, o rida 315 000 km. Šiaip V6 (ne turbo) motorai yra nuostabūs, patvarūs, tiesa netaupūs.
V6 priekinių stabdžių diskai ir kaladėlės gerokai brangesni. Ypač jei nori ne lenkiškų.
ta grandinė dyzelyje ten lyg ir balansyrinė kažkokia, bet tiksliau nežinau, yra kažkur tema apie tai.
Taigi didžiausia liga - galinė važiuoklė - tikras galvos skausmas, jei kas ne taip, iškart suėda padangas.