Grįžkim gal prie šaknų temos - 166?
Dyzeliukai:
100kw ir 103/110kw palyginimai. Skirtumas kaip ir turboj, kinama geomtrija, (VGT), principe tai, kaip ir apsauga turbos, neleidžianti jai suktis greičiau nei reikia, kad neperkaistų, rezultate gaunamas dar ir turbo lago sumažėjimas. Tai pasiekiama reguliuojant oro rauto greitį vožtuvo pagalba (ne aš ne apie EGR), oro srautas reguluojamas vožtuvo, mentelių pagalba, vakumo ar hidrauliu būdu, bei teoriškai turėtų būti sutaupoma kažkiek kuro.
Tai ar čia tik nebus dar vienas galvos skausmas, kalbant apie dyzeliuko eksplotacijos niuansus - tų mentelių striginėjimas ?
Pervertus carfolio.com radau: 100kw 304NM prie 2000rmp ir 110kw 305NM prie 1800rmp (103kw nėra) indomu: vid sąnaudos 110kw visvien didesnės 0,5L o mieste 0,9L (kiek tie duomenys tikri, spreskit patys)
Kas nors turi kokių nors komentarų (VGT - variable geometry turbine) tema ?
Indomu kiek tai keičia chipavimo rezultatus.
Asmeniškai manau 10m mašinai tokių fintų geriau neturėt, čia kaip VVT benziniukai, tame tarp TS, su savo variatoriais...