Autorius Tema: 2L V6 Turbo ismeta klaida P0238  (Skaityta 8962 kartus)

Neprisijungęs Artiz

  • Patyręs
  • ****
  • Įrašai: 713
  • Karma: +3/-1
    • Žiūrėti profilį
    • GSR engineering
2L V6 Turbo ismeta klaida P0238
« Įrašytas: 2010-04-06 09:37 »
Sveiki,
varikliui davus didesne apkrova (pvz 3 begiu staigiai isibegejant) - masina smarkiai trukcioja ir uzsidega purkstuko simbolis. Prijungus prie Alfadiag'o ismeta P0238 klaida - "turbo overboost". Internete paieskojus radau, kad sita klaida dar nurodo MAP sensoriaus gedima arba oro nutekejima isiurbimo trakte. Pas mane buvo kiaura intercoolerio zarna bei isiurbimo kolektoriaus guminiai ziedeliai. Viska sutvarkius akivaizdziai pasikeite variklio darbas, taciau problema visiskai neisnyko. Nebezinau kur toliau ieskot... Gal ka galite patarti?
“Siela” – nepaneigiamas vieno žodžio atsakymas į klausimą „Kodėl būtent itališka?" Nuo Fiat 500 iki Ferrari 599, atsakymas - toks pat.

Neprisijungęs mod

  • Lankytojas
  • ***
  • Įrašai: 394
  • Karma: +0/-9
    • Žiūrėti profilį
Ats: 2L V6 Turbo ismeta klaida P0238
« Atsakymas #1 Įrašytas: 2010-04-06 21:22 »
o pati maf pravalei?
buvo : AR 166 2,4JTD 2002
yra: bmw 328is 1997
 ----------------------------------------

Neprisijungęs Artiz

  • Patyręs
  • ****
  • Įrašai: 713
  • Karma: +3/-1
    • Žiūrėti profilį
    • GSR engineering
Ats: 2L V6 Turbo ismeta klaida P0238
« Atsakymas #2 Įrašytas: 2010-04-06 22:36 »
O prie ko cia MAF? :( Jei tu apie MAP'a - tai ne, nepravaliau. Ir nelabai zinau kaip ji reiketu pravalyt. Jis lyg visiskai uzdaras ir nelabai ardomas... Gal ko nezinau?
O gal kas gali pasakyti kas per detale yra paveiksliuke raudonai apvedziota sklende? Ka ji daro? ir ar ji turi vaikscioti? Jei taip - kokiu metu?
“Siela” – nepaneigiamas vieno žodžio atsakymas į klausimą „Kodėl būtent itališka?" Nuo Fiat 500 iki Ferrari 599, atsakymas - toks pat.

Neprisijungęs Chip

Ats: 2L V6 Turbo ismeta klaida P0238
« Atsakymas #3 Įrašytas: 2010-04-07 09:58 »
Ma rods cia ir yra tavo beda. Cia jei neklystu yra turbos valdymas.
« Paskutinį kartą keitė: 2010-04-07 11:24 sukūrė Chip »
AR166 AR159

Neprisijungęs Eco

  • Veteranas
  • *****
  • Įrašai: 892
  • Karma: +10/-9
    • Žiūrėti profilį
Ats: 2L V6 Turbo ismeta klaida P0238
« Atsakymas #4 Įrašytas: 2010-04-07 11:02 »
vaikscioti turi
Buvo: 146, 164 3.0 2 vnt, 156
Yra : 147 , Alfetta

Neprisijungęs gringas

  • Veteranas
  • *****
  • Įrašai: 1531
  • Karma: +7/-0
    • Žiūrėti profilį
Ats: 2L V6 Turbo ismeta klaida P0238
« Atsakymas #5 Įrašytas: 2010-04-10 08:01 »
Cia kintamo skerspjuvio turbina. Valdo vakuumas, tik nezinau is kur .
AR 159 1.9JTDm 2006 biškį pilka
AR 166 2,4JTD 2001 sidabrava
AR 164 2,5TD 1994 juoda

Neprisijungęs mod

  • Lankytojas
  • ***
  • Įrašai: 394
  • Karma: +0/-9
    • Žiūrėti profilį
Ats: 2L V6 Turbo ismeta klaida P0238
« Atsakymas #6 Įrašytas: 2010-04-10 09:33 »
O prie ko cia MAF?
sorry blogai perskaiciau , tu apie MAP sensoriu as kazkaip ta diena apie MAF daug domejaus... tai netycia taip gavos
buvo : AR 166 2,4JTD 2002
yra: bmw 328is 1997
 ----------------------------------------

Neprisijungęs Artiz

  • Patyręs
  • ****
  • Įrašai: 713
  • Karma: +3/-1
    • Žiūrėti profilį
    • GSR engineering
Ats: 2L V6 Turbo ismeta klaida P0238
« Atsakymas #7 Įrašytas: 2010-04-11 11:10 »
Taip ir supratau :) Siaip vakar bekeisdamas sankabos darbii cilindriuka radau problema - oro padavimo i turbina vamzdis, ant kurio stovi taip vadinamas "Pierburg'o" voztuvas, pas mane galima sakyti be to voztuvo - pats voztuvas nulauztas nuo tvirtinimo ir su zateske buvo prikabintas salia oro filtro dezes :( Be to zarnele, einanti nuo wastegate'o iki "pierburg'o" - prakiurusi. Butent todel nebuvo kam valdyti turbina ir sumazint slegi kai jis pasiekia maximuma. To pasekoje manau ir buvo prapustos intercooler'io zarnos bei guminiai isiurbimo kolektoriaus ziedeliai.
Taigi pakeiciau zarnele, o "pierburg'a" priklijavau prie zarnos. Trauka juntamai pagerejo. Dabar reikes ieskoti kitos zarnos su visu sveiku tvirtinimu.
Reziume tokia - jeigu jums ECU ismeta klaida, ziurekite ka raso ALFADIAG, o ne internetas. Mat kai pirmakart man dare diagnostika su universalia iranga - parode tik sia klaida su prierasu "Manifold absolute pressure sensor". Kas reiskia MAP sensorius. Internete ivedus sia klaida radau patvirtinima, kad si klaida reiskia jog blogas MAP.
Veliau, pasijungus prie ALFADIAG jame aiskiai buvo parasyta "Turbo overboost" - kas reiskia perdidelis turbinos slegis. Ir zinoma nuo to ir reikejo pradeti ieskoti priezasties :)
“Siela” – nepaneigiamas vieno žodžio atsakymas į klausimą „Kodėl būtent itališka?" Nuo Fiat 500 iki Ferrari 599, atsakymas - toks pat.

Neprisijungęs gringas

  • Veteranas
  • *****
  • Įrašai: 1531
  • Karma: +7/-0
    • Žiūrėti profilį
Ats: 2L V6 Turbo ismeta klaida P0238
« Atsakymas #8 Įrašytas: 2010-04-11 12:03 »
Biski ne taip issireiskiau, cia kintamos geometrijos, ne skerspjuvio turbina. Bet tai nekeicia reikalo esmes. Del diagnostikos, tai retai kompas tiesiogiai parodo gedima, nes nera tiek davikliu, kad tikslia parodytu problema. O ir "Turbo overboost" reikia tureti galva kad suprasti kas per problema. Gerai kas gerai baigiasi :alaus:
AR 159 1.9JTDm 2006 biškį pilka
AR 166 2,4JTD 2001 sidabrava
AR 164 2,5TD 1994 juoda

Neprisijungęs dauma166

Ats: 2L V6 Turbo ismeta klaida P0238
« Atsakymas #9 Įrašytas: 2010-11-25 11:51 »
Sveiki,

nekurdamas naujos temos, atnaujinu šią, nes problema panaši. Identiškos situacijos forume neradau.

Mano Alfa kaip pas Artį (2.0 TB), problemos pradžia tokia pat. Nevarbu, kuriuo begiu, 1-6, bet staigiau davus apkrovą mašina ima trūkčioti maždaug nuo 3000 rpm. Ypač pasireiškia, jei auto pakrauta ir dar į įkalnę rieda. Jei atleidi pedalą, greitėji tolygiai - viskas OK. Tik auto displėjuj jokių simbolių (purkštuku ar pan.) nemeta. Jau kuris laikas man taip, nei geriau, nei blogiau. Maniau, taip ir važinėsiu, bet nujaučiu, kad neišnaudoju TB savybių :)

Nesu variklių specas, rankų ten nedrįsiu kišti, bet gal kas žinosit, kokiai investicijai pasiruošti? Ar čia sunkiai šalinama problema?