Taip ir supratau

Siaip vakar bekeisdamas sankabos darbii cilindriuka radau problema - oro padavimo i turbina vamzdis, ant kurio stovi taip vadinamas "Pierburg'o" voztuvas, pas mane galima sakyti be to voztuvo - pats voztuvas nulauztas nuo tvirtinimo ir su zateske buvo prikabintas salia oro filtro dezes

Be to zarnele, einanti nuo wastegate'o iki "pierburg'o" - prakiurusi. Butent todel nebuvo kam valdyti turbina ir sumazint slegi kai jis pasiekia maximuma. To pasekoje manau ir buvo prapustos intercooler'io zarnos bei guminiai isiurbimo kolektoriaus ziedeliai.
Taigi pakeiciau zarnele, o "pierburg'a" priklijavau prie zarnos. Trauka juntamai pagerejo. Dabar reikes ieskoti kitos zarnos su visu sveiku tvirtinimu.
Reziume tokia - jeigu jums ECU ismeta klaida, ziurekite ka raso ALFADIAG, o ne internetas. Mat kai pirmakart man dare diagnostika su universalia iranga - parode tik sia klaida su prierasu "Manifold absolute pressure sensor". Kas reiskia MAP sensorius. Internete ivedus sia klaida radau patvirtinima, kad si klaida reiskia jog blogas MAP.
Veliau, pasijungus prie ALFADIAG jame aiskiai buvo parasyta "Turbo overboost" - kas reiskia perdidelis turbinos slegis. Ir zinoma nuo to ir reikejo pradeti ieskoti priezasties
