Autorius Tema: Karteris  (Skaityta 7883 kartus)

Veronika

  • Svečias
Karteris
« Įrašytas: 2010-03-19 18:19 »
Vis padaugeja tepalo karteryje. Po mazdaug dvieju menesiu vazinejimo tepalo pasidaro virs normos(padaugeja mazdaug 0,5 litro.) Gal numanote, kokios galetu buti to priezastys?
146 1,4 boxer

Neprisijungęs PiPPas

  • Administratorius
  • Veteranas
  • *****
  • Įrašai: 7978
  • Vehicle: 2000 Alfa-Romeo 156
  • Karma: +59/-25
  • A l f a R o m e o F a m i l y
    • Žiūrėti profilį
    • PiPPas
Ats: Karteris
« Atsakymas #1 Įrašytas: 2010-03-19 18:39 »
O antifrizo nemazeja? Gal antifrizas su tepalu maisosi ir todel jo daugeja... :)
Yra:
'13 AR Giulietta 1.4 TBi TCT MultiAir Sportiva

Buvo:
'00 AR 156 1.8 TS;
'07 AR 159 SW 2.4 JTDm Q-Tronic

Veronika

  • Svečias
Ats: Karteris
« Atsakymas #2 Įrašytas: 2010-03-19 18:59 »
Antifrizas mazeja, bet labai nezymiai.
O kokia galetu buti maisymosi priezastis? :-\

Neprisijungęs Tadas155

Ats: Karteris
« Atsakymas #3 Įrašytas: 2010-03-19 19:03 »
Gali but tarpine po galva. O ant matuokles nesimato, tepalas nepakeites spalvos?
neturiu alfos.

Veronika

  • Svečias
Ats: Karteris
« Atsakymas #4 Įrašytas: 2010-03-19 19:20 »
Gali but tarpine po galva. O ant matuokles nesimato, tepalas nepakeites spalvos?
Tepalas nepasikeites, atrodo normaliai.
Tai kaip suprantu reiktu keist tarpine, jeigu tai bus tikroji priezastis. Kiek mazdaug tai kainuotu?

Neprisijungęs kleoba

Ats: Karteris
« Atsakymas #5 Įrašytas: 2010-03-19 20:25 »
Jei tikrai tarpinė po galva pramušta, tai problema gali būti tai, kad pas boxerį yra dvi galvos (= dvi tarpinės) ir klausimas ar meistrai sugebės nustatyt, kurioj pusėj tarpinė leidžia, kad vieną galvą nuėmus nepaaiškėtų, kad leidžia visgi kitoj pusėj. Tarpinė daug kainuot neturėtų - apie 50 Lt (vienai pusei), o štai darbo tai ten daug, net jei ir sugebės tarpinę pakeist neišėmę variklio.
AR Giulia Veloce 2.0T Alfa Rosso 2018
AR 156 2.0 TS Nero fuoco 2002
AR 147 1.9 JTD 16V Nero fuoco 2003
AR 33 1.6 Boxer 1994
AR Sprint 1.5 QV 1985

Neprisijungęs niaugi

  • Patyręs
  • ****
  • Įrašai: 708
  • Karma: +7/-0
    • Žiūrėti profilį
Ats: Karteris
« Atsakymas #6 Įrašytas: 2010-03-20 07:05 »
na pinigai ant medžių neauga, bet tačiau kagi kagi, bent mano nuomone jei variklis jau metuose, daug pravažiavęs, tai kodėl jam nepadarius full repairo (kapitalinio)?
jei jau keist tarpinę, tai pakeist ir viską kas galbūt po 1000 km bus nusidėvėję (negaliu tiksliai įvardint, neesu didelis ekspertas, bet tai gali būt vožtuvų gumytės ir panašūs dalykėliai).
na bent jau mano toks požiūris. bet jei po pusmečio priduosit į šrotą tai aišku kam tos išlaidos, bele damušt :)

beje, ar nėra praktinių būdų patikrint ar tikrai tarpinė? ten burbuliukai kyla pagazavus išsiplėtimo bakelį ir pan :) gal ir variklis mėgsta pakaist?
LT '95 AR 146 1.7 16v boxer
LT '96 AR 146 1.6 8v boxer
LT '98 AR 156 2.5 v6 curva rosso
UK '09 MINI Cooper

Neprisijungęs kleoba

Ats: Karteris
« Atsakymas #7 Įrašytas: 2010-03-20 10:52 »
Burbuliukai galėtų kilt jei būtų pramušta tarpinė tarp aušinimo kanalo ir degimo kameros, bet tada turėtų tik aušinimo skysčio mažėt, bet tepalo nedaugėtų. O jei tik dingo sandarumas tarp tepimo ir aušinimo kanalų gali būt sunkiau nepaskerdus variklio tiksliai nustatyt. Nors, teoriškai mąstant, padavus slėgį į aušinimo sistemą, jis turėtų padidėti tepimo sistemoje (ir atvirkščiai), jei tarpinė pramušta. Tik kaip tai tiksliai išmatuot - čia jau kitas klausimas :) Bet geri meistrai turėtų turėt savo metodų ;)
AR Giulia Veloce 2.0T Alfa Rosso 2018
AR 156 2.0 TS Nero fuoco 2002
AR 147 1.9 JTD 16V Nero fuoco 2003
AR 33 1.6 Boxer 1994
AR Sprint 1.5 QV 1985

Neprisijungęs KLIFF

Ats: Karteris
« Atsakymas #8 Įrašytas: 2010-03-20 12:47 »
Tai dar pauostyk ar tepalas benzinu nesmirda. Spalva tepalo, antifrizo paziurek ar nepakite.
Buvo:146 DEU119 / 146 DOF955 / 155 8V.DH20176 / 156 DJ97142 / 166 NE87491

Neprisijungęs TAXI

  • Moderatorius
  • Veteranas
  • *****
  • Įrašai: 1154
  • Vehicle: 1987 Alfa-Romeo 33
  • Karma: +27/-0
  • Alfa Alfa Alfa
    • Žiūrėti profilį
Ats: Karteris
« Atsakymas #9 Įrašytas: 2010-03-20 17:27 »
siaip paprasciausias budas nustatyt, ar i tepala patenka antifrizas, yra tepalo isleidimas, ispili i bakeli ir ziuri, apacioj turetu nusistovet baltos spalvos antifrizo likuciai, tada viskas aisku, na o su nustatymu, kuri tarpine, sudetingiau... nors dazniausiai sandarumas nedingsta tarp tepalinio ir ausinimo kanalu, ten nera tokiu dideliu slegiu, dazniausiai tam padeda kompresija cilindruose. Kaip suzinot, visgi kuri tarpine, cia labai subtilus dalykas, geras mechanikioras turi tam uosle ;D siaip yra daug faktoriu to nustatymui, kuriu as papasakot negaliu, per daug sudetinga, nesuprasi ;D na o del kapitalinio tai nemanau, kad verta, nebent nepataikysi reikiamos galvos nuimt ir teka abi nuiminet, tada pamatysi cilindru isdilima, galesi pasikeist kompensatorius ir voztuvu gumelkas, jei reikia aisku ;D o galvos nuemimas imanomas neisemus motoro, tai gan nesudetinga, pats esu ne karta tai dares.
Alfaholic